משאיות

וולוו משאיות החלה בייצור סדרתי של דגמי המשאיות הכבדות החדשים

דור חדש של משאיות וולוו כבדות – Volvo FH, FH16, FM ו-FMX – נכנסים כעת לייצור סדרתי במפעלי הייצור של וולוו בשוודיה, בלגיה ורוסיה.
הדור החדש של דגמי המשאיות הכבדות של וולוו נכנס לייצור סדרתי במפעל Tuve בגטבורג, שוודיה.
הדור החדש של דגמי המשאיות הכבדות של וולוו נכנס לייצור סדרתי במפעל Tuve בגטבורג, שוודיה.

"אנו נרגשים מאוד לדעת שדור המשאיות החדש שלנו יגיע בקרוב אל הלקוחות המוערכים שלנו. כל ארבעת דגמי המשאיות פותחו תוך מתן דגש חזק על שיפור סביבת העבודה של הנהג, הבטיחות והפרודוקטיביות של המשאיות, כדי להפוך אותן ליעילות יותר מקודמותיהן," אומר רוג'ר אלם, נשיא וולוו משאיות.

משאיות Volvo FM ו-Volvo FMX זכו לתא נהג חדש לחלוטין עם קורות A מוגבהות, המעניקות לנהגים תוספת מקום של עד 1 מ"ר ותאורה משופרת בתוך תא הנהג. ניתן לשפר עוד יותר את הראות לנהג בכל הדגמים החדשים באמצעות הוספת מצלמה בצד הנוסע, אשר מספקת תצוגה מקיפה יותר של סביבת המשאית על גבי מסך התצוגה בלוח המחוונים.

עדכונים חשובים אחרים הם ממשק הנהג החדש ותאורה גבוהה אדפטיבית אופציונלית עבור בטיחות משופרת בדגמי Volvo FH ו-Volvo FH16. את משאיות Volvo FH ו-Volvo FM החדשות ניתן להתאים עבור חסכון משמעותי בצריכת הדלק ופליטת CO2, בדומה לחסכון המתקבל במשאית Volvo FH עם טכנולוגיית I-Save.

"אנו גאים בהשקעה המרובה שלנו בארבעת הדגמים החדשים הללו, אשר תתרום במידה רבה לבטיחות גבוהה יותר בכבישים ולהפחתת ההשפעה הסביבתית גם יחד. השקה של סדרת דגמים חדשה דורשת עבודת הנדסה מאומצת כמו גם עבודת צוות רחבה בתוך ארגון וולוו כולו, כולל הספקים שלנו, אשר הופכים את התחלת הייצור לאירוע מיוחד עבור כל המעורבים, במיוחד בהתחשב בשנה המאתגרת שעברנו," מוסיף רוג'ר אלם, נשיא וולוו משאיות.

כחלק מחיזוק המחוייבות של וולוו משאיות עבור פתרונות תחבורה ברי-קיימא, משאיות Volvo FH, FM ו-FMX החדשות פותחו גם עבור סדרת דגמים חשמליים אשר ייצורם יחל במהלך 2022. "המשמעות היא שבעתיד יתאפשר ללקוחות שלנו מעבר רציף להובלה ללא דלק, כך שהם יוכלו להמשיך לנהוג באותו דגם משאית וולוו המועדף," אומר רוג'ר אלם.

הדגמים החדשים של משאיות וולוו הכבדות, אשר הושקו תחילה באירופה בשנה שעברה, זכו להתעניינות רבה מן הלקוחות, עם יותר מ-12,000 משאיות שהוזמנו בשנת 2020. פעילויות ההשקה והמכירות ממשיכות במהלך 2021 בשווקים מחוץ לאירופה.

המשאיות יורכבו תחילה במפעלי הייצור של וולוו משאיות בגטבורג, שוודיה, גנט בבלגיה ובקלוגה אשר ברוסיה. מפעל ההרכבה Tuve בגטבורג הינו הראשון שמתחיל בייצור כעת במרץ 2021.

"התכוננו לתחילת הייצור במשך תקופה ארוכה, בעבודה משותפת ביצירת המשאיות המדהימות האלו. צוות המפעל Tuve נרגש להתחיל ומוכן לספק את המשאיות החדשות הללו באיכות הגבוהה ביותר עבור הלקוחות שלנו," מסביר מרטין פולין, סמנכ"ל תפעול במפעל Tuva.

המשאיות החדשות מציעות מגוון של תאי נהג וניתן להתאים אותן עבור מגוון רחב של יישומים. כתמיד, וולוו משאיות שמה דגש חזק על פיתוח תא הנהג, אשר לעיתים קרובות משמש כביתו השני של הנהג במשימות הובלה למרחקים ארוכים. במשאיות להובלות אזוריות תא הנהג משמש לרוב כמשרד נייד, בעוד באתרי בניה ותשתית המשאיות משמשות ככלי עבודה חזק ושימושי.

לכן, ראות משופרת לנהג, נוחות, ארגונומיות, רמות רעש נמוכות, תמרון ובטיחות הן תכונות המפתח של דגמי המשאיות החדשים, אשר זכו גם לעיצוב חיצוני חדש המשקף את החדשנות של וולוו.

❯ להורדת תמונות ברזולוציה גבוהה

קישורים לכתבות דומות: