משאיות

עם Volvo FMX החדשה, וולוו משאיות לוקחת את המשאית החסונה ביותר שלה לענף הבנייה לעבר העתיד.

וולוו משאיות השיקה את Volvo FMX החדשה, עם תא נהג חדש, עומס מטען גדול יותר מאפייני בטיחות חדשניים. עם יכולת העמסה גדולה יותר על הסרן הקדמי (עד 20 טון ושלדה של 38 טון), Volvo FMX החדשה מיועדת למשימות בתנאים הקשים והתובעניים ביותר.
וולוו FMX החדשה

"לקוחות שלנו מענף הבנייה שלנו עומדים בפני דרישות הולכות וגוברות לשיפור בתחומים כגון קיימות, כדאיות כלכלית, בטיחות ופרודוקטיביות", אומר רוג'ר אלם, נשיא וולוו משאיות. "עם ההשקה של Volvo FMX החדשה, אנו מוכיחים את מחויבותנו לתמיכה בלקוחות אלה באמצעות פיתוח משאיות חסונות ושירותים חדשניים שיסייעו בהפיכת משימותיהם לקלות, בטוחות ורווחיות יותר".

תא נהג חדש לחלוטין עם עיצוב גוף קשוח

Volvo FMX החדשה בנויה על פלטפורמת תא נהג חדשה לחלוטין, המבוססת על החוויה הארוכה והמוצלחת של וולוו באספקת משאיות חסונות ופונקציונליות לענף הבנייה.

"Volvo FMX החדשה נועדה לספק שילוב מעולה בין זריזות ועמידות", מסביר איסמעיל אובאצ'יק, מעצב ראשי בוולוו משאיות.‬ "תא הנהג החדש כולל חלק קדמי עם חלקים עמידים שניתנים להחלפה בקלות, מגני פנסים קדמיים ופנסי LED חדשים בצורת V. כדי להקל על הכניסה והיציאה של נהגים, תכננו מדרגות שמונעות החלקה".

התמקדות נוספת בנהג

Volvo FMX החדשה מסופקת עם חלל גדול יותר בתא יום ועם פתרונות אחסון בנפח מרבי של 800 ליטר. הנהגים גם נהנים משדה ראיה משופר הודות לקו דלתות נמוך יותר ומראות אחוריות חדשות. ניתן לשפר עוד יותר את שדה הראיה באמצעות הוספת מצלמה בפינת צד הנוסע המספקת שדה ראיה נוסף של צד המשאית.

פנים תא הנהג מאופיין בדשבורד חדש עם יותר שטח אחסון, צבעים חדשים וקונסולה מודרנית. הוא כולל תצוגת לוח מחוונים דינמית ברזולוציה גבוהה ובגודל 12 אינץ', עם ממשק ידידותי למשתמש המאפשר לנהג לראות מידע רלוונטי ולבחור בין ארבע תצוגות מסך שונות, בהתאם למצב הנהיגה. תצוגת לוח המחוונים מסופקת כשהיא מוכנה לקבלת עדכונים עתידיים ושירותים מקושרים.

מסך צדדי אופציונלי בגודל 9 אינץ' יכול לספק מידע עבור מערכת השירותים, המידע והבידור, סיוע בניווט, מידוע תעבורתי וניטור מצלמות.‬ המסך, שנמצא בהישג ידו של הנהג, מאפשר אינטראקציה במספר רב של דרכים: באמצעות הכפתורים שממוקמים באופן אינטואיטיבי על גלגל ההגה, באמצעות פקודה קולית או ישירות דרך מסך המגע ולוח הבקרה של הצג.

גם תצוגת המכשירים וגם המסך הצדדי פועלים בשפות רבות.

FMX החדשה מצוידת גם בלוח בקרת אחיזה חדש שמסייע לנהג להתמודד בקלות ובמהירות עם מצבים שעלולים להיות מסוכנים, גם על הכביש וגם בשטח. הנהג יכול ליהנות מאחיזה רבה יותר באמצעות שילוב בקלות של נעילת הדיפרנציאל, על ידי סיבוב ידית, תוך צפייה במצב האחיזה בלוח המחוונים בו זמנית.

גלגל הגה חדש עם אפשרות הטיית צוואר מציע לנהג תנוחת נהיגה ארגונומית יותר.

חלל מגורים עם נפח אחסון רב יותר ונוחות משופרת

תא הנהג החדש של Volvo FMX החדשה מסופק עם פתרונות אחסון משופרים, כולל תא אחסון גדול מתחת למיטה המוגבהת ואחסון אחורי עליון, עם לוחות LED על גבי מחיצות התאים. נוחות תא הנהג שופרה עוד יותר הודות לבידוד מתקדם שעוזר למנוע חדירה של קור, חום ורעש. המעבר מהמושב אל המיטה קל מאי פעם הודות לבורר ההילוכים I-Shift החדש והדקיק יותר.

משקל כולל של עד 150 טון לשיפור הפרודוקטיביות

Volvo FMX החדשה כוללת את התוספת הכבדה ביותר למגוון השלדות של וולוו – שלדת 38 טון המאפשרת שילוב משקל כולל (GCW) של עד 150 טון. בנוסף, מתלי האוויר הקדמיים עודכנו ומאפשרים כעת עומסים של עד 10 טון על הסרן הקדמי או של עד 20 טון על סרנים קדמיים כפולים. עבור משאיות עם סרן היגוי קבוע או פושר, זוויות ההיגוי הוגדלו והתוצאה היא יכולת תמרון טובה יותר והפחתת שחיקת הצמיגים. כל השיפורים הללו מסתכמים בפרודוקטיביות גבוהה יותר וכדאיות כלכלית עבור משימות תובלה בענף הבנייה.

מאפייני בטיחות המסייעים במניעת תאונות

Volvo FMX החדשה מסופקת עם בקרת שיוט אדפטיבית (ACC) שפועלת כעת בכל מהירויות הנסיעה, עד למהירות של אפס קמ"ש. מאפיינים נוספים שמשפרים את הבטיחות של Volvo FMX כוללים בקרת שיוט במדרון, המגדירה מהירות מרבית במטרה לעזור במניעת האצה בלתי רצויה בעת נסיעה במדרון. מערכת הבלימה האלקטרונית (EBS), המהווה תנאי הכרחי עבור מאפייני בטיחות כגון התראה מפני התנגשות עם בלימת חירום ובקרת יציבות אלקטרונית, מסופקת כעת כסטנדרט עם המשאית החדשה. ההיגוי הדינמי של וולוו, עם מערכות הבטיחות התראת סטייה מנתיב ובקרת יציבות זמינים גם הם כאופציה.

מערכת זיהוי התמרורים החדשה משפרת את הבטיחות של Volvo FMX על ידי הצגת תמרורי דרך, כגון מגבלות מהירות, מגבלות עקיפה וסוג הכביש בלוח המחוונים.

עבור יישומים תובעניים במיוחד, כגון כרייה, Volvo FMX מסופקת עם צוהר פלדה אופציונלי בגג תא הנהג וידית ליציאת חירום המאפשרת הסרה של כל הצוהר.

חבילה שלמה וחסונה

באמצעות תכנון FMX החדשה והחסונה עבור ענף הבנייה, כך שתוכל לשאת מטען רב יותר בקלות רבה יותר, תוך הבטחת בטיחותו ונוחותו של הנהג, ווולוו משאיות יכולה לעזור להגדיל את הפרודוקטיביות ואת הרווחיות בענף הבנייה.

חוזה שירות חדש מסייע ללקוחות לשפר את תזרים המזומנים

ההתפתחות המהירה של חוזי שירותים מחוברים מעניקה למובילים דרכים חדשות לחלוטין להאריך את זמני השימוש ברכב ולמטב את הניצולת שלו.

וולוו משאיות מציגה את חוזה הזהב הגמיש של וולוו המציע כיסוי זהה לזה של חוזה הזהב של וולוו, באותה עלות צפויה, אך עם גמישות רבה יותר כדי להבטיח התאמה לצרכים עסקיים משתנים. העמלות החודשיות משתנות, הודות לגמישות של 40% בקילומטראז' השנתי המשוער. הדבר מקנה למובילים גמישות רבה יותר שמאפשרת להתאים את פעילותם לשינויים עונתיים ולביקוש משתנה.

"חברות תובלה רבות מביעות צורך בגמישות רבה יותר בכל הנוגע לחוזי שירות. כעת יש ברשותנו טכנולוגיה שמאפשרת לנו לספק פתרונות דינמיים ומחוברים כגון אלה", אומר תומאס נימאייר, מנהל פיתוח עסקי, חוזי שירות, וולוו משאיות.

חוזה הזהב הגמיש של וולוו זמין בשווקים נבחרים ויופעל בהדרגה בשווקים חדשים.

עובדות על Volvo FMX החדשה

  • תאי נהג: תא יום, תא יום נמוך, תא שינה נמוך, תא שינה, תא Globetrotter, תא לצוות. רמות גימור פנים וחוץ עבור עיצוב בהתאמה אישית.
  • גלגל הגה חדש עם אפשרות הטיית צוואר עבור תנוחת נהיגה ארגונומית יותר.
  • מנועים: זמינה עם מנועי דיזל בתקני פליטה שונים.
  • מערכת העברת הילוכים: I-Shift ו-I-Shift עם הילוכי זחילה, עם חבילות תוכנה עבור תחומי יישום שונים.
  • פנסים: פנסי הלוגן או LED.

קישור לסרטון
קישורים להשקת דגמי משאיות נוספים; Volvo FH, Volvo FH16, Volvo FM

לקבלת מידע נוסף, פנו אל:

Sara Kuylenstierna
מנהלת תקשורת
טל': ‎+46 31 3224729
דוא"ל: sara.kuylenstierna@volvo.com

וולוו משאיות מספקת פתרונות תובלה מושלמים למקצוענים וללקוחות תובעניים, והיא מציעה סדרה מלאה של משאיות למשימות בינוניות ועד למשאיות תובעניות במיוחד. תמיכת הלקוח מובטחת באמצעות רשת עולמית של 2,100 יבואנים ומוסכים ביותר מ-130 מדינות. . משאיות וולוו מורכבות ב-15 מדינות ברחבי הגלובוס. ב-2018 נמסרו יותר מ-127,000 משאיות וולוו בכל רחבי העולם. וולוו משאיות היא חלק מקבוצת וולוו, אחד מהיצרנים המובילים בעולם של משאיות, אוטובוסים ומנועים לתחום הימי והתעשייתי. הקבוצה מציעה גם פתרונות למימון ולשירות. עבודתה של 'וולוו משאיות' מבוססת על ערכי ליבה של איכות, בטיחות ודאגה לסביבה.