משאיות

וולוו משאיות מציגה את Volvo FH16 החדשה – שילוב של נוחות ועוצמה המבטיח תפוקה מעולה

וולוו משאיות השיקה דור חדש של המשאית Volvo FH16, המשלב בהצלחה מאפייני בטיחות חדשים, סביבת עבודה שעוטפת את הנהג ואת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק, כדי לאפשר ללקוחות ליהנות מתפוקה משופרת. ספינת הדגל החדשה מהווה חלק מדור הרכבים החדש של וולוו משאיות, שתוכנן תוך מחשבה על הנהג.
וולוו משאיות מציגה את Volvo FH16 החדשה
"Volvo FH16 יכולה להתמודד עם כל היישומים התובעניים ביותר ובו זמנית להעניק ללקוחות ולנהגים את המיטב מכל דבר", מכריז רוג'ר אלם, נשיא וולוו משאיות.

"Volvo FH16 היא מוצר פרימיום אמיתי שיכול להתמודד עם כל היישומים התובעניים ביותר ובו זמנית להעניק ללקוחות ולנהגים את המיטב מכל דבר", מכריז רוג'ר אלם, נשיא וולוו משאיות. "עם הדור החדש יצרנו חבילה שאינה מתפשרת בין עוצמה לצריכת דלק יעילה, נוחות וסגנון".

"Volvo FH16 מספקת את כל מה שאתה מצפה ממשאית של וולוו ועוד, ובכך מחזקת את מיצובנו כמותג עבור משימות הובלה כבדות, תובעניות ולמרחקים ארוכים", הוא מוסיף.

עיצוב חיצוני מודגש המשקף טכנולוגיות חכמות

העיצוב החיצוני של המשאית החדשה מתאפיין בפנסים קדמיים בצורת V הכוללים אפקט דמוי קריסטל המשדר את הטכנולוגיה החכמה שעליה מבוססת המשאית. האופי והמורשת רבי העוצמה של Volvo FH16, דגם ספינת הדגל של וולוו, עם סבכה בעיצוב דמוי מפל ומכלולי פנסים קדמיים שמשוכים כעת מעט לאחור כדי להקנות לרכב אווירודינמיות ונוכחות מלאת ביטחון.

"עם Volvo FH16 החדשה, תכננו מחדש את האלמנטים העיצוביים האיקוניים ביותר מדורות קודמים ושיפרנו אותם עוד יותר. עם הפנסים הקדמיים המתוחכמים, למשל, לקחנו את זהות התאורה רבת העוצמה שלנו לשלב הבא, בעוד שכל חזית המשאית עוצבה מחדש כדי להותיר רושם חזק יותר", מסביר איסמעיל אובאצ'יק, מעצב חיצוני ראשי בוולוו משאיות.

"העיצוב החיצוני של Volvo FH16 הוא נועז, מתוחכם ובטוח יותר כדי לשקף את העובדה שמשאית זו מחוברת וחכמה יותר מאי פעם", הוא אומר.

סביבת נהג מעודכנת וממוקדת

תא הנהג של Volvo FH16 החדשה תוכנן תוך מחשבה על הנהג ועודכן תוך שימוש בצבעים וגימורים שמקנים מראה ותחושה איכותית ואקסלוסיבית. הדשבורד המשודרג כולל חללי אחסון פרקטיים חדשים ותצוגת לוח מחוונים מתקדמת ודיגיטלית לחלוטין בגודל 12 אינץ'. הנהג יכול לבחור מבין ארבע תצוגות מסך שונות, בהתאם למצב הנהיגה ולמידע שהוא מעוניין להציג.

ניתן להוסיף לסביבת הנהג מסך תצוגה צדדי בגודל 9 אינץ' עבור מערכת שירותים, מידע ובידור, סיוע בניווט, מידוע תעבורתי וניטור מצלמות. המסך נגיש בקלות לנהג. ניתן לקיים אינטראקציה בכמה דרכים: באמצעות הכפתורים שממוקמים באופן אינטואיטיבי על גלגל ההגה, באמצעות פקודה קולית או ישירות דרך מסך המגע ולוח הבקרה של הצג.

גם תצוגת לוח המחוונים והמסך הצדדי פועלים בשפות רבות.

במשאיות החדשות, בורר ההילוכים I-Shift תוכנן מחדש לרמת פרימיום חדשה והוא כולל כעת סמלי הילוכים מוארים ומצבי נהיגה חדשים כדי להבטיח ביצועים מיטביים.

יכולת תמרון ופרודוקטיביות המשופרות

קיבולת עומס מוגדלת על הסרן הקדמי ועל סרנים קבועים ומסוג פושר עם זוויות היגוי טובות יותר משפרים את יכולת התמרון והפרודוקטיביות של Volvo FH16 החדשה. סרן שלדה חדש של 38 טון זמין גם עבור משימות תובעניות במיוחד.

תכונת בטיחות ראשונה בתעשייה: תאורה גבוהה אדפטיבית

Volvo FH16 החדשה מציגה את מערכת תאורה גבוהה אדפטיבית הראשונה בתעשייה שמשפרת את הבטיחות עבור כל משתמשי הכביש באמצעות כיבוי אוטומטי של חלקים נבחרים של נוריות LED כשהמשאית מתקרבת לתנועה המגיעה ממול בנתיב הנגדי או לרכב שנוסע מלפנים. מתבצעת התאמה של אלומת האורות הגבוהים במקרה שהמצלמה והרדאר מזהים רכבים אחרים או כשהמצלמה מזהה שינויים בעוצמת התאורה סביב המשאית.

הבטיחות שופרה עוד יותר הודות למערכת בקרת שיוט במדרון, המגדירה מהירות מרבית במטרה לעזור למנוע האצה בלתי רצויה בעת נסיעה במדרון ולמערכת בקרת שיוט אדפטיבית (ACC) שפועלת כעת בכל מהירויות הנסיעה, אפילו במהירות של אפס קמ"ש.

מערכת הבלימה האלקטרונית (EBS), המהווה תנאי הכרחי עבור מאפייני בטיחות כגון התראה מפני התנגשות עם בלימת חירום ובקרת יציבות אלקטרונית, מסופקת כעת כסטנדרט עם המשאית החדשה. ההיגוי הדינמי של וולוו, עם מערכות הבטיחות בקרת סטיה מנתיב ובקרת יציבות זמינים גם הם כאופציה.

Volvo FH16 החדשה כוללת גם מערכת זיהוי תמרורים המוצגים על גבי לוח המחוונים. המערכת מזהה תמרורים, כגון הגבלות עקיפה, סוג הכביש ומגבלות המהירות.

ניתן לשפר את שדה הראיה עוד יותר באמצעות הוספת מצלמה בצד הנוסע שמספקת שדה ראיה מלא של צד המשאית על גבי המסך הצדדי.

השילוב המושלם עבור משימות תובעניות

באמצעות שילוב של מנוע בנפח 16 ליטר בעוצמה של עד 750 כ"ס עם יכולת תמרון משופרת, טכנולוגיית הבטיחות העדכנית ביותר ותמיכה משופרת בנהג, Volvo FH16 החדשה מספקת תפוקה מעולה בעת ביצוע משימות התובלה התובעניות ביותר.

חוזה שירות חדש מסייע ללקוחות לשפר את תזרים המזומנים

ההתפתחות המהירה של חוזי שירותים מחוברים מעניקה למובילים דרכים חדשות לחלוטין להאריך את זמני השימוש ברכב ולמטב את הניצולת שלו.

וולוו משאיות מציגה את חוזה הזהב הגמיש של וולוו, המציע כיסוי זהה לזה של חוזה הזהב של וולוו, באותה עלות צפויה, אך עם גמישות רבה יותר כדי להבטיח התאמה לצרכים עסקיים משתנים. העמלות החודשיות משתנות, הודות לגמישות של 40% בקילומטראז' השנתי המשוער. הדבר מקנה למובילים גמישות רבה יותר שמאפשרת להתאים את פעילותם לשינויים עונתיים ולביקוש משתנה.

"חברות תובלה רבות מביעות צורך בגמישות רבה יותר בכל הנוגע לחוזי שירות. כעת יש ברשותנו טכנולוגיה שמאפשרת לנו לספק פתרונות דינמיים ומחוברים כגון אלה", אומר תומאס נימאייר, מנהל פיתוח עסקי, חוזי שירות, וולוו משאיות.

חוזה הזהב הגמיש של Volvo זמין בשווקים נבחרים ויופעל בהדרגה בשווקים חדשים.

עובדות על Volvo FH16 החדשה

  • תאי נהג: תא שינה נמוך, תא שינה, תא Globetrotter, תא Globetrotter XL ותא Globetrotter XXL. רמות גימור פנים וחוץ עבור עיצוב בהתאמה אישית.
  • מנועים: זמינה עם מנועי דיזל בתקני פליטה שונים. מנוע D16K עם Euro 6 Step D זמין בעוצמה של 550 כ"ס/2,800 ניוטון מטר, 650 כ"ס/3,150 ניוטון מטר ו-750 כ"ס/3,550 ניוטון מטר.
  • מערכת העברת הילוכים: מערכת I-Shift עם חבילות תוכנה עבור תחומי יישום שונים.

קישור לסרטון
קישורים להשקת דגמי משאיות נוספים: Volvo FH, Volvo FM, Volvo FMX

לקבלת מידע נוסף, פנו אל:

Sara Kuylenstierna
מנהלת תקשורת
טל': ‎+46 31 3224729
דוא"ל: sara.kuylenstierna@volvo.com

וולוו משאיות מספקת פתרונות תובלה מושלמים למקצוענים וללקוחות תובעניים, והיא מציעה סדרה מלאה של משאיות למשימות בינוניות ועד למשאיות תובעניות במיוחד. תמיכת הלקוח מובטחת באמצעות רשת עולמית של 2,100 יבואנים ומוסכים ביותר מ-130 מדינות. . משאיות וולוו מורכבות ב-15 מדינות ברחבי הגלובוס. ב-2018 נמסרו יותר מ-127,000 משאיות וולוו בכל רחבי העולם. וולוו משאיות היא חלק מקבוצת וולוו, אחד מהיצרנים המובילים בעולם של משאיות, אוטובוסים ומנועים לתחום הימי והתעשייתי. הקבוצה מציעה גם פתרונות למימון ולשירות. עבודתה של 'וולוו משאיות' מבוססת על ערכי ליבה של איכות, בטיחות ודאגה לסביבה.