משאיות

וולוו משאיות מציגה את Volvo FM החדשה – תוכננה למשוך נהגים עם תא נהג חדש ושדה ראיה משופר

וולוו משאיות השיקה את הדור הבא של Volvo FM המלא בשיפורים של סביבת הנהג ובחידושים המספקים את רמת הנוחות, הבטיחות והתפוקה הגבוהה ביותר. "Volvo FM החדשה שמיועדת למשימות תובעניות כוללת סביבת נהג מרווחת ושדה ראיה יוצא דופן ותכוננה כדי להוות את מקום העבודה האולטימטיבי על גלגלים עבור כל המגזרים", אומר רוג'ר אלם, נשיא וולוו משאיות.
וולוו FM ראש גורר עם נגרר
Volvo FM החדשה שמיועדת למשימות תובעניות נועדה להיות מקום העבודה המושלם על גלגלים עבור כל המגזרים.

"נהגים הם אחד מהנכסים החשובים ביותר בענף התובלה", ממשיך רוג'ר אלם. "עם Volvo FM החדשה, אנו מציגים כלי עבודה רב-תכליתי שמהווה גם מקום מפלט של נוחות ומאפשר ללקוחותינו למשוך ולשמר את הנהגים הטובים ביותר שיבטיחו את המשך מוצלח של פעילותם".

משרד נייד שנבנה במיוחד עבור נהגים

"Volvo FM החדשה היא סוס העבודה המגוון ביותר במגוון שלנו – זריזה וכשירה כדי לספק מרווח מחיה, בטיחות ונוחות עבור נהגים", אומרת קרינה ביסטרום, מעצבת ראשית של תאי נהג בוולוו משאיות. "הצלחנו גם לספק שדה ראיה מעולה הודות להנמכת קו הדלת, מראות אחוריות חדשות ומצלמה בפינת צד הנוסע".

כדי להשיג זאת, תא הנהג החדש כולל קורות A מוגבהות שמאפשרות הגדלה של חלל המחיה בנפח של עד 1 מ"ק והחדרת אור רב יותר. הוא מסופק עם טכנולוגיה חכמה שניצבת בבסיס המיקוד של וולוו ליצירת המשרד הנייד המושלם עבור נהגים.

חלל הפנים מודגש על ידי דשבורד חדש שמציע שטח אחסון רב יותר, צבעים חדשים ותצוגה דינמית מודרנית. הדשבורד כולל תצוגת לוח מחוונים ברזולוציה גבוהה, בגודל 12 אינץ' ועם ממשק ידידותי למשתמש המאפשר לנהג לראות בקלות מידע חשוב ולבחור מבין ארבע תצוגות מסך שונות, בהתאם למצב הנהיגה. תצוגת לוח המחוונים, המסופקת כשהיא כבר מוכנה לקבלת עדכונים עתידיים ושירותים מקושרים, נועדה לפשט את האינטראקציה עם הנהג ולמזער את הסחות הדעת בעת גישה למידע קריטי.

Volvo FM החדשה כוללת מסך צדדי אופציונלי בגודל 9 אינץ' שמיועד להצגת מידע, תמיכה בניווט, מידע על תעבורה וניטור מצלמות. המסך מאפשר אינטראקציה בדרכים שונות: באמצעות הכפתורים הממוקמים באופן אינטואיטיבי על גלגל ההגה, באמצעות פקודה קולית או ישירות דרך מסך המגע ולוח הבקרה של הצג. גם תצוגת לוח המחוונים וגם המסך הצדדי פועלים בשפות רבות. בנוסף, אפשרות הטיית מוט ההגה מאפשרת תנוחת נהיגה ארגונומית יותר.

חלל תא הנהג שודרג עבור נוחות משופרת

תא השינה החדש שודרג והוא כולל כעת מיטה מוגבהת ואפשרויות אחסון משופרות הכוללות תא אחסון גדול מתחת למיטה ואחסון בחלק העליון מאחור, עם לוחות LED במחיצות החלוקה של התא. המעבר מהמושב אל המיטה קל מאי פעם הודות לבורר ההילוכים I-Shift החדש והדקיק יותר. נוחות תא הנהג שופרה עוד יותר הודות לבידוד מתקדם שעוזר למנוע חדירה של קור, חום ורעש מהסביבה החיצונית לפנים התא.

עיצוב חיצוני היוצר מראה חדש ונועז

החלק החיצוני של Volvo FM החדשה ניחן בתצורה אווירודינמית חדשה, עם קווי מתאר ייחודיים בחזית וקו אייקוני בודד שנמתח לאורך כל תא הנהג החדש. בנוסף, הפנסים הקדמיים בצורת V מוקמו מחדש כדי להבטיח אווירודינמיות אופטימלית, בעוד שהפנל עם סמל המותג גדול יותר והסבכה הקדמית בתבנית רשת חדשה מעניקים למשאית מראה נועז ובטוח.

מאפייני בטיחות אוטומטים חדשים

בנוסף לשדה הראיה המשופר עבור נהגים, מאפייני בטיחות נוספים ב-Volvo FM החדשה כוללים מערכת בקרת שיוט במדרון, המגדירה מהירות נסיעה מרבית המסייעת במניעת האצות בלתי רצויות בעת נסיעה במדרון וכן בקרת שיוט אדפטיבית (ACC) הפועלת כעת בכל המהירות נסיעה, אפילו במהירות של אפס קמ"ש.

מערכת הבלימה האלקטרונית (EBS), המהווה תנאי הכרחי עבור מאפייני בטיחות כגון התראה מפני התנגשות עם בלימת חירום ובקרת יציבות אלקטרונית, מסופקת כעת כסטנדרט עם המשאית החדשה. ההיגוי הדינמי של וולוו, עם מערכות הבטיחות התראה מפני סטיה מנתיב ובקרת יציבות זמינים גם הם כאופציה.

Volvo FM כוללת גם מערכת זיהוי תמרורים שמוצגים בלוח המחוונים כדי לספק לנהג התראות. המערכת מסוגלת לזהות תמרורים, כגון מגבלות עקיפה, סוג כביש ומגבלות מהירות.

המצלמה האופציונלית בפינת צד הנוסע מעניקה שדה ראיה משלים של צד המשאית על גבי המסך הצדדי.

צריכת דלק יעילה ופרודוקטיביות

מגוון מערכות הינע ותצורות שלדה מאפשרים התאמה מושלמת של Volvo FM לצורכי הנהג כדי להבטיח פרודוקטיביות משופרת וצריכת דלק חסכונית יותר בעת ביצוע מגוון רחב של משימות. שיפורים בזוויות ההיגוי של הסרנים הקבועים ומסוג פושר מעניקים יכולת תמרון יוצאת דופן של המשאית שמאפשרת יעילות מושלמת גם, למשל, בעת נסיעה בתנועה עירונית כבדה.

בשווקים רבים, Volvo FM זמינה עם מנוע תואם Euro 6 שמונע באמצעות גז טבעי נוזלי ומציעה צריכת דלק יעילה וביצועים זהים לאלה של משאיות מקבילות של וולוו המצוידות במנועי דיזל, תוך השפעה נמוכה יותר על האקלים. מנוע הגז יכול לפעול באמצעות ביו-גז, שמצמצם את פליטות הפחמן הדו-חמצני בשיעור של עד 100 אחוז או באמצעות גז טבעי שמפחית את פליטות הפחמן הדו-חמצני בשיעור של עד 20 אחוזים, בהשוואה למשאיות מקבילות של וולוו המצוידות במנועי דיזל. נתונים אלה קשורים לפליטות מזהמים במהלך השימוש, הידועות גם בכינוי 'מהמכל לגלגל'.

חוזה שירות חדש מסייע ללקוחות לשפר את תזרים המזומנים

ההתפתחות המהירה של חוזי שירותים מחוברים מעניקה למובילים דרכים חדשות לחלוטין להאריך את זמני השימוש ברכב ולמטב את הניצולת שלו.

וולוו משאיות מציגה את חוזה הזהב הגמיש של וולוו שמציע כיסוי זהה לזה של חוזה הזהב של וולוו, באותה עלות צפויה, אך עם גמישות רבה יותר כדי להבטיח התאמה לצרכים עסקיים משתנים. העמלות החודשיות משתנות, הודות לגמישות של 40% בקילומטראז' השנתי המשוער. הדבר מקנה למובילים גמישות רבה יותר שמאפשרת להתאים את פעילותם לשינויים עונתיים ולביקוש משתנה.

"חברות תובלה רבות מביעות צורך בגמישות רבה יותר בכל הנוגע לחוזי שירות. כעת יש ברשותנו טכנולוגיה שמאפשרת לנו לספק פתרונות דינמיים ומחוברים כגון אלה", אומר תומאס נימאייר, מנהל פיתוח עסקי, חוזי שירות, וולוו משאיות.

חוזה הזהב הגמיש של וולוו זמין בשווקים נבחרים ויופעל בהדרגה בשווקים חדשים.

עובדות על Volvo FM החדשה

  • תאי נהג: תא יום, תא יום נמוך, תא שינה נמוך, תא שינה, תא Globetrotter, תא לצוות. רמות גימור פנים וחוץ עבור עיצוב בהתאמה אישית.
  • מנועים: זמינה עם מנועי דיזל בתקני פליטה שונים. Volvo FM זמינה בשווקים נבחרים גם עם מנוע Step D תואם Euro 6 המופעל באמצעות גז טבעי נוזלי.
  • מערכת העברת הילוכים: מערכת I-Shift עם חבילה עבור תחומי יישום שונים.
  • פנסים: פנסי הלוגן או LED.

קישור לסרטון
קישורים להשקת דגמי משאיות נוספים: Volvo FH, Volvo FH16, Volvo FMX

לקבלת מידע נוסף, פנה אל:

Sara Kuylenstierna
מנהלת תקשורת
טל': ‎+46 31 3224729
דוא"ל: sara.kuylenstierna@volvo.com

וולוו משאיות מספקת פתרונות תובלה מושלמים למקצוענים וללקוחות תובעניים, והיא מציעה סדרה מלאה של משאיות למשימות בינוניות ועד למשאיות תובעניות במיוחד. תמיכת הלקוח מובטחת באמצעות רשת עולמית של 2,100 יבואנים ומוסכים ביותר מ-130 מדינות. . משאיות וולוו מורכבות ב-15 מדינות ברחבי הגלובוס. ב-2018 נמסרו יותר מ-127,000 משאיות וולוו בכל רחבי העולם. וולוו משאיות היא חלק מקבוצת וולוו, אחד מהיצרנים המובילים בעולם של משאיות, אוטובוסים ומנועים לתחום הימי והתעשייתי. הקבוצה מציעה גם פתרונות למימון ולשירות. עבודתה של 'וולוו משאיות' מבוססת על ערכי ליבה של איכות, בטיחות ודאגה לסביבה.