מערכת I-Shift מציעה מגוון תיבות הילוכים אוטומטיות שנועדו להפוך את הנהיגה לקלה, בטוחה וחסכונית יותר בצריכת אנרגיה. כל החלפת הילוך מתוזמנת באופן חלק ומושלם כדי להפיק את המרב מהאנרגיה שהמנוע מייצר. תיבות הילוכים מסדרת I-Shift זמינות עבור משאיות חשמליות, משאיות המונעות באמצעות גז ומשאיות עם מנועי דיזל. מאפיינים לנהיגת שטח, יכולת התנעה קיצונית ואספקת כוח חלקה זמינות גם הן.
מערכת I-Shift מבצעת העברת הילוכים בצורה מושלמת – פעם אחר פעם. היא מבוססת על תיבת הילוכים ידנית לא מסונכרנת ומצטיינת בתכנון קומפקטי וביעילות גבוהה. הקסם מתרחש במערכת הבקרה האלקטרונית שמנהלת את המצמד ואת העברות ההילוכים. הוא מצטיינת בהעברת הילוכים מדויקת במיוחד באמצעות ביצוע הערכה רציפה של מידע על המהירות, המשקל, סוג הכביש ודרישת המומנט. המערכת גם מתקשרת עם המנוע ומאפשרת ביצוע התאמה של הסל"ד והבלמים כדי שתוכלו ליהנות מהביצועים הטובים ביותר.
להבטחת ביצועים גבוהים של מערכת ההינע כשיש צורך לבצע העברות הילוכים תכופות, מערכת I-Shift Dual Clutch היא הפתרון המושלם. היא מבצעת העברת הילוכים בשבריר שנייה כדי להבטיח אספקת כוח רצופה ושילובי הילוכים חלקים, לעזור למנוע לפעול באופן מיטבי ולשפר את רמת היעילות.
אספקת המומנט הרצופה של מערכת I-Shift Dual Clutch פירושה שניתן לבצע בבטחה העברת הילוך גם באמצע נסיעה בעקומה. היא גם עוזרת להבטיח חלוקת עומס יציבה ולהפחית את הסכנה לאובדן אחיזה, גם בעת ביצוע בלימת מנוע עם הורדת הילוך.
התחלת נסיעה עם עומסים כבדים יכולה להיות מאתגרת, במיוחד בשטח הררי ותנאי כביש גרועים. מערכת I-Shift עם הילוכי זחילה משפרת את יכולת ההתנעה ומפחיתה את העומס על המצמד בשיעור של עד 75%.
בחרו בין הילוך זחילה אחד או שניים והוסיפו את האפשרות להילוכים נוספים בנסיעה לאחור. יחסי ההעברה האלה מאפשרים נסיעה במהירות זחילה של 0.5 עד 2 קמ"ש, עם שליטה מוחלטת על מומנט המנוע.
מערכת I-Shift עם הילוכי זחילה מאפשרת לכם ליהנות מיעילות אנרגטית גבוהה ומיכולת התנעה בתנאים קיצוניים. עליכם פשוט לבחור יחס העברה מהיר יותר עבור הסרן האחורי כדי לשמור על מהירות שיוט בסל"ד הרבה יותר נמוך בעת נסיעה על כבישים באיכות סבירה. הדבר יכול לשפר את נוחות הנסיעה ולחסוך באנרגיה.