משאיות

Volvo FM – מפרטי מערכות הינע

מנועים

 

D11K

D13K

G13C

תקן פליטה

Euro 6

Euro 6

Euro 6

מס' צילינדרים

6

6

6

נפח

10.8 ליטר

‎12.8 dm3

‎12.8 dm3

מהלך

152 מ"מ

158 מ"מ

158 מ"מ

קדח

123 מ"מ

131 מ"מ

131 מ"מ

יחס דחיסה

17:01

18:01

17:01

תחום סיבובים חסכוני

1500 - 1000 סל"ד

1400 - 950 סל"ד

‎1400 – 1000 סל"ד

הספק בלימת פליטה

160 קילוואט (2400 סל"ד)

200 קילוואט (2300 סל"ד)

 

השפעת VEB

290 קילוואט (2400 סל"ד)

  

VEB

אופציה

  

השפעת VEB+‎

 

375 קילוואט (2300 סל"ד)

375 קילוואט (2300 סל"ד)

VEB+

 

אופציה

אופציה

מסנני שמן

2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף

2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף

2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף

כמות שמן להחלפה, כולל מסנן

36 ליטר

33 ליטר

33 ליטר

מערכת קירור, נפח כללי

36 ליטר

38 ליטר

39.5 ליטר


 

תדירות החלפת שמן

עד 100,000 ק"מ, או פעם בשנה עם VDS4.

דרישות דלק מקדימות

דלק נטול גפרית (EN590, תכולת גפרית ‎10 ppm, מקסימום)
ביו-דיזל דור 2 (EN15940, דיזל סינתטי)
גז טבעי נוזלי‬ באיכות ממונעת.

מעביר כוח מותקן על המנוע

 

יציאת מומנט

יחסי תמסורת

EPTT350

350 ניוטון מטר* 

1.26:1

EPTT650

650 ניוטון מטר*

1.26:1

EPTT1000

1000 ניוטון מטר*

1.26:1


*הספק מומנט הן בנהיגה והן בעצירה.

D11K – הספק/מומנט

הספק נטו בהתאם ל:- EC 582/2011

D11K330 ‏(‎245 קילוואט)

 

הספק מרבי ב-1,700 סל"ד

330 כ"ס

מומנט מרבי ב-877-‏1,400 סל"ד

1600 ניוטון מטר

D11K380 ‏(280 קילוואט)

 

הספק מרבי ב-1,700 סל"ד

380 כ"ס

מומנט מרבי ב-938-‏1,400 סל"ד

1,800 ניוטון מטר

D11K430 ‏(‎317 קילוואט)

 

הספק מרבי ב-1,700 סל"ד

430 כ"ס

מומנט מרבי ב-1,008-‏1,400 סל"ד

‎2,050 ניוטון מטר

D11K460 ‏(‎339 קילוואט)

 

מומנט מרבי ב- 1,700 סל"ד

460 כ"ס

מומנט מרבי ב- 1400 - 1050 סל"ד

2200 ניוטון מטר



D13K – הספק/מומנט

הספק נטו בהתאם ל:- EC 582/2011

D13K380 ‏(279 קילוואט)

 

הספק מירבי ב-1,700 סל"ד

380 כ"ס

מומנט מרבי ב-830-‏1,400 סל"ד

1,814 ניוטון מטר

D13K420 (309 קילוואט)

 

הספק מרבי ב-1,404-‏1,700 סל"ד

420 כ"ס

מומנט מרבי ב-905-‏1,400 סל"ד

2,100 ניוטון מטר

D13K460 ‏(345 קילוואט)

 

הספק מרבי ב-1,404-‏1,700 סל"ד

460 כ"ס

מומנט מרבי ב-945-‏1,400 סל"ד

2,300 ניוטון מטר

D13K500 (368 קילוואט)

 

הספק מרבי ב-1,404-‏1,700 סל"ד

500 כ"ס 

מומנט מרבי ב-980-‏1,400 סל"ד

2,500 ניוטון מטר 

G13C – הספק/מומנט

הספק נטו בהתאם ל-EC 582/2011

G13C420 ‏(309 קילוואט)

 

הספק מרבי ב- 1800 - 1400 סל"ד

420 כ"ס

מומנט מרבי ב- 1400 - 1000 סל"ד

2,100 ניוטון מטר

G13C460 ‏(338 קילוואט)

 

הספק מרבי ב-1800‎ - 1700 סל"ד

460 כ"ס

מומנט מרבי ב- 1400 - 1050 סל"ד

2,300 ניוטון מטר

I-Shift

תיבת 12 הילוכים עם תיבת פיצול ותחום, עם מערכת החלפת הילוכים אוטומטית. את I-Shift ניתן לצייד במאט קומפקטי, מעביר כוח, משאבת הגה כוח לחירום ומצנן שמן.

I-Shift

סוגהילוך גבוהמומנט מנוע (ניוטון מטר)אישור GCW (טונות)
AT2412Fישיר240044
AT2612Fישיר2600100
ATO2612Fהילוך יתר2600100

 

מפרטים של I-Shift Dual Clutch

סוגהילוך גבוהמומנט מנוע (ניוטון מטר)אישור GCW (טונות)
SPO2812הילוך יתר280080

סרנים אחוריים

סוג

סרן

הילוך

מומנט מרבי (ניוטון מטר)

עומס סרן/בוגי מרבי (טון)

אישור GCW (טונות)

הפחתה יחידה

     

RSS1244

יחיד

היפואיד

2800

12

44

RSS1344C/E

יחיד

היפואיד

2600

13

44

RSS1352A

יחיד

היפואיד

2800

13

52

RSS1356

יחיד

היפואיד

2400/2800

13

56/44

RSS1370A/B

יחיד

היפואיד

3550

13

70

RTS2370A

כפול - טנדם

היפואיד

3550

23

80

RTS2310A

כפול - טנדם

היפואיד

3550

23

100

הפחתה טבורית

     

RSH1370F

יחיד

חיתוך ספירלה קונית

3550

13

70

RTH2610F

כפול - טנדם

חיתוך ספירלה קונית

3550

26

100

RTH3210

כפול - טנדם

חיתוך ספירלה קונית

3550

32

100

RTH3312

כפול - טנדם

חיתוך ספירלה קונית

3550

33

120

RTH3815

כפול - טנדם

חיתוך ספירלה קונית

3550

38

150

‏‫יחס תמסורת של הסרנים האחוריים‬

RSS1244

RSS1344C/E

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.31:1

2.31:1*

2.50:1

2.06:1

2.43:1

2.06:1

3.46:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.47:1

2.47:1*

2.64:1

2.17:1

2.57:1

2.17:1

3.61:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.64:1

2.64:1

2.79:1

2.31:1

2.83:1

2.31:1

3.76:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

2.85:1

2.85:1

3.10:1

2.47:1

3.09:1

2.47:1

4.12:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.08:1

3.08:1

3.44:1

2.64:1

3.40:1

2.64:1

4.55:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 
 

3.36:1

3.67:1

2.85:1

3.78:1

2.85:1

5.41:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 
 

3.70:1

 

3.08:1

4.13:1

3.08:1

 

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 
 

4.11:1

 

3.40:1**

4.50:1

3.36:1

 

5.41:1

5.41:1

  
 

4.63:1

 

3.67:1**

5.14:1

3.70:1

 

6.18:1

6.18:1

  
 

5.29:1

 

4.11:1**

5.67:1

4.11:1

  

7.21:1

  
    

6.17:1

4.63:1

     


* עבור RSS1344E
** עבור RSS1370B

שילובי קו ההינע

 

D11K330

D11K370

D11K410

D11K450

D13K380

D13K420

D13K460

D13K500

G13C420

G13C460

           

I-Shift

          

AT2412F

 

 

 

 

 

 

 

 

AT2612F

 

 

 

 

 

 

 

 

ATO2612F

 

 

 

 

 

 

 

 

AT2412G

  

AT2612G

  

ATO2612G

  

I-Shift Dual Clutch

       

SP02812

      

  

סרני הפחתה יחידה

       

RSS1244

 

RSS1344C/E

RSS1352A

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

סרני הפחתה טבורית

       

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

  

RTH3312

  

RTH3815

  

מעבירי כוח

קיים מגוון רחב של מעבירי כוח בלתי תלויים במצמד או תלויים במצמד, לשם הנעת מגוון של ציוד מרכב.

התקנה על המנוע

PTER-DIN
מעביר כוח המותקן בצדו האחורי של המנוע להינע ישיר של משאבה הידראולית.

PTER1400
מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור להנעת המשאבה ההידראולית.

PTER100
מעביר כוח המותקן בצדו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור להנעת משאבה הידראולית.

מותקן על תיבת ההילוכים

PTR-F
מחובר באמצעות אוגן חיבור וסל"ד נמוך או גבוה.

PTR-FL/FH
מחובר באמצעות אוגן חיבור וסל"ד נמוך או גבוה.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
סל"ד נמוך/בינוני/גבוה עם חיבור DIN לחיבור ישיר של משאבה הידראולית.

PTRD-F
סל"ד גבוה והתקנה עם אוגן חיבור, לחיבור ישיר של גל ההינע.

PTRD-D
סיבובים גבוהים, עם הינע כפול. חיבור DIN קדמי ואחורי להתקנה ישירה של משאבות הידראוליות.

PTRD-D1
סיבובים גבוהים, עם הינע כפול. חיבור אוגן מאחור ו- DIN מלפנים.

PTRD-D2
סל"ד גבוה, עם הנעה כפולה מאחור והנעה יחידה מלפנים. חיבור באמצעות שני אוגני חיבור מאחור וחיבור DIN אחד מלפנים.  

 

מבט קרוב על VOLVO FM

הרכיבו את המשאית המושלמת עבורכם. הכול קורה אצל הסוכן האזורי שלנו.