| D11K | D13K | G13C |
---|---|---|---|
תקן פליטה | Euro 6 | Euro 6 | Euro 6 |
מס' צילינדרים | 6 | 6 | 6 |
נפח | 10.8 ליטר | 12.8 dm3 | 12.8 dm3 |
מהלך | 152 מ"מ | 158 מ"מ | 158 מ"מ |
קדח | 123 מ"מ | 131 מ"מ | 131 מ"מ |
יחס דחיסה | 17:01 | 18:01 | 17:01 |
תחום סיבובים חסכוני | 1500 - 1000 סל"ד | 1400 - 950 סל"ד | 1400 – 1000 סל"ד |
הספק בלימת פליטה | 160 קילוואט (2400 סל"ד) | 200 קילוואט (2300 סל"ד) | |
השפעת VEB | 290 קילוואט (2400 סל"ד) | ||
VEB | אופציה | ||
השפעת VEB+ | 375 קילוואט (2300 סל"ד) | 375 קילוואט (2300 סל"ד) | |
VEB+ | אופציה | אופציה | |
מסנני שמן | 2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף | 2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף | 2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף |
כמות שמן להחלפה, כולל מסנן | 36 ליטר | 33 ליטר | 33 ליטר |
מערכת קירור, נפח כללי | 36 ליטר | 38 ליטר | 39.5 ליטר |
עד 100,000 ק"מ, או פעם בשנה עם VDS4.
דלק נטול גפרית (EN590, תכולת גפרית 10 ppm, מקסימום)
ביו-דיזל דור 2 (EN15940, דיזל סינתטי)
גז טבעי נוזלי באיכות ממונעת.
| יציאת מומנט | יחסי תמסורת |
---|---|---|
EPTT350 | 350 ניוטון מטר* | 1.26:1 |
EPTT650 | 650 ניוטון מטר* | 1.26:1 |
EPTT1000 | 1000 ניוטון מטר* | 1.26:1 |
*הספק מומנט הן בנהיגה והן בעצירה.
הספק נטו בהתאם ל:- EC 582/2011
D11K330 (245 קילוואט) |
|
---|---|
הספק מרבי ב-1,700 סל"ד | 330 כ"ס |
מומנט מרבי ב-877-1,400 סל"ד | 1600 ניוטון מטר |
D11K380 (280 קילוואט) |
|
הספק מרבי ב-1,700 סל"ד | 380 כ"ס |
מומנט מרבי ב-938-1,400 סל"ד | 1,800 ניוטון מטר |
D11K430 (317 קילוואט) |
|
הספק מרבי ב-1,700 סל"ד | 430 כ"ס |
מומנט מרבי ב-1,008-1,400 סל"ד | 2,050 ניוטון מטר |
D11K460 (339 קילוואט) |
|
מומנט מרבי ב- 1,700 סל"ד | 460 כ"ס |
מומנט מרבי ב- 1400 - 1050 סל"ד | 2200 ניוטון מטר |
הספק נטו בהתאם ל:- EC 582/2011
D13K380 (279 קילוואט) | |
---|---|
הספק מירבי ב-1,700 סל"ד | 380 כ"ס |
מומנט מרבי ב-830-1,400 סל"ד | 1,814 ניוטון מטר |
D13K420 (309 קילוואט) | |
הספק מרבי ב-1,404-1,700 סל"ד | 420 כ"ס |
מומנט מרבי ב-905-1,400 סל"ד | 2,100 ניוטון מטר |
D13K460 (345 קילוואט) | |
הספק מרבי ב-1,404-1,700 סל"ד | 460 כ"ס |
מומנט מרבי ב-945-1,400 סל"ד | 2,300 ניוטון מטר |
D13K500 (368 קילוואט) | |
הספק מרבי ב-1,404-1,700 סל"ד | 500 כ"ס |
מומנט מרבי ב-980-1,400 סל"ד | 2,500 ניוטון מטר |
הספק נטו בהתאם ל-EC 582/2011
G13C420 (309 קילוואט) |
|
---|---|
הספק מרבי ב- 1800 - 1400 סל"ד | 420 כ"ס |
מומנט מרבי ב- 1400 - 1000 סל"ד | 2,100 ניוטון מטר |
G13C460 (338 קילוואט) |
|
הספק מרבי ב-1800 - 1700 סל"ד | 460 כ"ס |
מומנט מרבי ב- 1400 - 1050 סל"ד | 2,300 ניוטון מטר |
סוג | סרן | הילוך | מומנט מרבי (ניוטון מטר) | עומס סרן/בוגי מרבי (טון) | אישור GCW (טונות) |
---|---|---|---|---|---|
הפחתה יחידה | |||||
RSS1244 | יחיד | היפואיד | 2800 | 12 | 44 |
RSS1344C/E | יחיד | היפואיד | 2600 | 13 | 44 |
RSS1352A | יחיד | היפואיד | 2800 | 13 | 52 |
RSS1356 | יחיד | היפואיד | 2400/2800 | 13 | 56/44 |
RSS1370A/B | יחיד | היפואיד | 3550 | 13 | 70 |
RTS2370A | כפול - טנדם | היפואיד | 3550 | 23 | 80 |
RTS2310A | כפול - טנדם | היפואיד | 3550 | 23 | 100 |
הפחתה טבורית | |||||
RSH1370F | יחיד | חיתוך ספירלה קונית | 3550 | 13 | 70 |
RTH2610F | כפול - טנדם | חיתוך ספירלה קונית | 3550 | 26 | 100 |
RTH3210 | כפול - טנדם | חיתוך ספירלה קונית | 3550 | 32 | 100 |
RTH3312 | כפול - טנדם | חיתוך ספירלה קונית | 3550 | 33 | 120 |
RTH3815 | כפול - טנדם | חיתוך ספירלה קונית | 3550 | 38 | 150 |
RSS1244 | RSS1344C/E | RSS1356 | RSS1370A/B | RTS2370A | RTS2310 | RSH1370F | RTH2610F | RTH3210 | RTH3312 | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.31:1 | 2.31:1* | 2.50:1 | 2.06:1 | 2.43:1 | 2.06:1 | 3.46:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.47:1 | 2.47:1* | 2.64:1 | 2.17:1 | 2.57:1 | 2.17:1 | 3.61:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.64:1 | 2.64:1 | 2.79:1 | 2.31:1 | 2.83:1 | 2.31:1 | 3.76:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
2.85:1 | 2.85:1 | 3.10:1 | 2.47:1 | 3.09:1 | 2.47:1 | 4.12:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.08:1 | 3.08:1 | 3.44:1 | 2.64:1 | 3.40:1 | 2.64:1 | 4.55:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 5.41:1 | |
3.36:1 | 3.67:1 | 2.85:1 | 3.78:1 | 2.85:1 | 5.41:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 | ||
3.70:1 | 3.08:1 | 4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 | ||||
4.11:1 | 3.40:1** | 4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | |||||
4.63:1 | 3.67:1** | 5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | |||||
5.29:1 | 4.11:1** | 5.67:1 | 4.11:1 | 7.21:1 | ||||||
6.17:1 | 4.63:1 |
* עבור RSS1344E
** עבור RSS1370B
| D11K330 | D11K370 | D11K410 | D11K450 | D13K380 | D13K420 | D13K460 | D13K500 | G13C420 | G13C460 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I-Shift | ||||||||||
AT2412F |
|
|
|
|
|
|
| ● | ● | |
AT2612F |
|
|
|
|
|
|
| ● | ● | |
ATO2612F |
|
|
|
|
|
|
| ● | ● | |
AT2412G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
AT2612G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
ATO2612G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
I-Shift Dual Clutch | ||||||||||
SP02812 | ● | ● | ||||||||
סרני הפחתה יחידה | ||||||||||
RSS1244 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |
RSS1344C/E | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1352A | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1356 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1370A/B | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RTS2370A | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RTS2310A | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
סרני הפחתה טבורית | ||||||||||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH2610F | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH3210 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTH3312 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTH3815 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
PTER-DIN
מעביר כוח המותקן בצדו האחורי של המנוע להינע ישיר של משאבה הידראולית.
PTER1400
מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור להנעת המשאבה ההידראולית.
PTER100
מעביר כוח המותקן בצדו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור להנעת משאבה הידראולית.
PTR-F
מחובר באמצעות אוגן חיבור וסל"ד נמוך או גבוה.
PTR-FL/FH
מחובר באמצעות אוגן חיבור וסל"ד נמוך או גבוה.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
סל"ד נמוך/בינוני/גבוה עם חיבור DIN לחיבור ישיר של משאבה הידראולית.
PTRD-F
סל"ד גבוה והתקנה עם אוגן חיבור, לחיבור ישיר של גל ההינע.
PTRD-D
סיבובים גבוהים, עם הינע כפול. חיבור DIN קדמי ואחורי להתקנה ישירה של משאבות הידראוליות.
PTRD-D1
סיבובים גבוהים, עם הינע כפול. חיבור אוגן מאחור ו- DIN מלפנים.
PTRD-D2
סל"ד גבוה, עם הנעה כפולה מאחור והנעה יחידה מלפנים. חיבור באמצעות שני אוגני חיבור מאחור וחיבור DIN אחד מלפנים.