משאיות

המשאית הנמכרת ביותר של וולוו חוגגת 30 שנות חדשנות

היום אנו מציינים 30 שנה מאז שוולוו משאיות הציגה לראשונה את Volvo FH, המשאית הנמכרת ביותר שלנו אי פעם. כבר מההתחלה, משאית הדגל של וולוו אופיינה בעיצוב ייחודי, נוחות גבוהה לנהג ופתרונות בטיחות ויעילות מתקדמים.
המשאית הנמכרת ביותר של וולוו חוגגת 30 שנות חדשנות

Volvo FH הוא אחד הדגמים המצליחים ביותר בתעשייה אי פעם, עם 1.4 מיליון משאיות שנמכרו בכ-80 מדינות ברחבי העולם. הודות ליכולות נהיגה מעולים ויעילות גבוהה בצריכת הדלק. עם השקתה בשנת 1993, Volvo FH הפכה במהרה לסטנדרט חדש של חוויית נהיגה במשאית. 30 שנה מאוחר יותר, Volvo FH היא ללא ספק משאית אייקונית.

"Volvo FH היא הייצוג המושלם של חשיבה ממוקדת לקוח ושל דגם שמתח את הגבולות במשך 30 שנה. בכל התחומים החיוניים כגון נוחות לנהג, יעילות בצריכת הדלק, בטיחות ופרודוקטיבית, במשך כל השנים המשכנו לשפר את המשאית הזו. אני גאה מאוד שכיום הלקוחות שלנו יכולים להזמין את דגם Volvo FH במגוון גרסאות, עם הנעה חשמלית, גז או דיזל," אומר רוג'ר אלם, נשיא וולוו משאיות.

מובילת חדשנות פורצת דרך כבר מההתחלה

Volvo FH היתה ונותרה מובילת חדשנות. המשאית הושקה עם שלדה חדשה לחלוטין, באמצעות עיצוב המאפשר להתאים בקלות פתרונות גמישים עבור צרכים שונים של משימות הובלה. מערכת ההנעה פורצת הדרך כללה מנוע חדש בנפח 12 ליטר (16 ליטר עבור דגם Volvo FH16) ותא נהג חדש לחלוטין הציע אווירודינמיות ונוחות לנהג יוצאי דופן.

החדשנות נמשכה לאורך השנים, תמיד תוך שמירה על הערכים של וולוו: בטיחות, איכות ודאגה לסביבה כנקודת מוצא. נקודות ציון של חדשנות בשלושת העשורים האחרונים כוללות את כרית האוויר לנהג, תיבת ההילוכים האוטומטית I-Shift וההיגוי הדינמי של וולוו שמספק היגוי ללא מאמץ ויכולת תמרון נהדרת.

בהיבט של עיצוב חיצוני, מראות הצד בעיצוב דק ייחודי שמעניקות לנהג מבט ישיר טוב יותר על סביבת המשאית, והפנסים הראשיים בצורת V המציעים ראות משופרת ונוחות לנהג כמו גם נוכחות ייחודית למשאית, הם רק שתי דוגמאות הממחישות כיצד וולוו משתמשים בטכנולוגיה ועיצוב כדי לספק לנהג יתרונות בעלי ערך מוסף.

"הדור הראשון של דגם Volvo FH שינה לחלוטין את הרעיון של משאית מודרנית. מאז, המשכנו להציב סטנדרטים חדשים בעולם התובלה והשקנו חמישה דורות נוספים של משאית זו. נוסחת ההצלחה שלנו היתה לעשות שימוש בטכנולוגיה העדכנית ביותר באופן שתמיד תספק יתרונות ברורים ללקוחות שלנו ולנהגים. כהוכחה למאמצי השיפור המוצלחים שלנו ולהתפתחות המתמדת שלנו, אני גאה מאוד בעובדה ש-Volvo FH היא המשאית היחידה שנבחרה שלוש פעמים כ"משאית הבינלאומית של השנה", אומרת אילבה דאלרשטדט, מנהלת קטגוריית משאיות הובלה למרחקים ארוכים בוולוו משאיות.

למידע נוסף על דגמי Volvo FH:
https://www.volvotrucks.co.il/he-il/trucks/trucks/volvo-fh.html

https://www.volvotrucks.co.il/he-il/trucks/trucks/volvo-fh16.html

להורדת תמונות ברזולוציה גבוהה ❯