משאיות

וולוו משאיות זוכה בפרס עבור עיצוב איכותי יוצא דופן של Volvo FM החדשה

דגם Volvo FM החדש זכה בפרס Red Dot לשנת 2021 בקטגוריית עיצוב מוצר לרכבים מסחריים. משאית Volvo FM החדשה עוצבה עם מטרה בלתי מתפשרת: להיות כלי העבודה האופטימלי עבור מגוון רחב של משימות הובלה, תוך התמקדות מתמדת בצורכי הנהג.
משאית וולוו FM, מבט מלפנים בנסיעה בכביש.
משאית Volvo FM החדשה התמקדה מיומה הראשון בשיפור סביבת העבודה של הנהג – באמצעות עיצוב תכליתי עטור פרסים.

פרס "Red Hot" נחשב כחותמת של איכות בינלאומית המבוקשת ביותר לעיצוב משובח. תחרות הפרסים נוסדה במרכז על ידי מרכז העיצוב Design Zentrum Nordrhein Westfalen באסן, גרמניה בשנת 1955. כיום מונה חבר השופטים של Red Hot כ-50 מומחים בינלאומיים.

הפיתוח של משאית Volvo FM החדשה החל לאחר שערכנו סקרים וראיונות נרחבים עם לקוחות אשר אישרו את חשיבות תרומתו של הנהג לריווחיות ולתדמית של חברות ההובלה. בעקבות כך, צוות העיצוב החלק לתכנן את המשרד הנייד הטוב ביותר בתעשיה ויצר משאית רבגונית, זריזה, מרווחת וחשוב מכל בטוחה ונוחה עבור כל הנהגים.

"פרס Red Hot מהווה הכרה משמעותית בעבודה היצירתית של צוות העיצוב של וולוו משאיות. הפרס מדגיש את האיזון המיטבי של Volvo FM, המייצר תמורה עסקית לבעליה. באמצעות עיצוב תכליתי במבנה חוץ ופנים וחוויית המשתמש בתא הנהג, אנו משפרים את חיי היומיום של הנהגים שלנו ושומרים על חיוניות חברתית," אומרת קארין לארסון, מנהלת עיצוב UX בוולוו משאיות.

משאית Volvo FM החדשה מציעה מספר חידושים המשלבים רמה גבוהה יותר של נוחות, בטיחות, ופרודוקטיביות, כגון תא נהג חדש מרווח ושדה ראיה משופר הודות להנמכת קו הדלת, כמו גם מראות אחוריות חדשות ומצלמה אופציונאלית בצד הנוסע המספקת תצוגה משלימה של צידי המשאית. כמו כן, ניתן להתאים את Volvo FM כדי לאפשר חסכון משמעותי בצריכת הדלק והפחתת פליטת CO2.

חלל הפנים מודגש על ידי דשבורד חדש ותצוגת לוח מחוונים דינמית ברזולוציה גבוהה בגודל 12 אינץ'. הממשק הידידותי למשתמש עוצב כדי לפשט את האינטראקציה עם הנהג ולמזער את הסחות הדעת בעת גישה למידע חיוני, והוא אף מוכן לעדכונים עתידיים ולשירותים מקושרים.

העיצוב החיצוני של משאית Volvo FM מדגיש את תכונותיה הרבגוניות המתאימות ליישומים שונים. תא הנהג ניחן בתצורה אווירודינמית חדשה עם קווי מתאר נקיים וחדים. הפנסים הקדמיים בצורת V מבטיחים אווירודינמיות מיטבית ומראה ייחודי מובהק, והעיצוב הקשוח של הגריל הקדמי מעניק למשאית מראה נועז ובטוח.

Volvo FM החדשה הושקה במהלך 2020, יחד עם הדגמים החדשים Volvo FH, Volvo FH16 ו-Volvo FMX. כל ארבע המשאיות הכבדות החדשות הן בייצור סדרתי מאז מרץ 2021.

אודות Red Hot Award

פרס Red Hot הינו תחרות עיצוב בינלאומית שנוסד לפני למעלה מ-60 שנה. עיצוב מצטיין נבחר על ידי חבר שופטים מומחים בתחומי עיצוב מוצר, עיצוב תקשורת חזותית וקונספט עיצובי. בתחרות לשנת 2021 השתתפו מוצרים שהגיעו מלמעלה מ-60 מדינות. קראו עוד על הפרס באתר www.red-dot.org

הודעות לעיתונות קשורות

להורדת תמונות ברזולוציה גבוהה ❯