משאיות

Volvo FH עם מערכת I-Save יעילה יותר ומספקת עד 9% חסכון בדלק

Volvo FH עם מערכת I-Save מוצגת בימים אלה בגרסה יעילה עוד יותר מבחינת צריכת דלק ויכולה לצמצם את עלויות הדלק בשיעור של עד תשעה אחוזים. חיסכון זה מהווה שיפור משמעותי של שני אחוזים, בהשוואה לדור הקודם.
Volvo FH עם מערכת I-Save היא אפילו יעילה יותר ומספקת חיסכון של עד 9%
העובדה ש-Volvo FH עם מערכת I-Save יכולה לצמצם את עלויות הדלק באופן ניכר בהשוואה למשאית ללא מערכת I-Save המצוידת במנוע הרגיל של Volvo בנפח 13 ליטר אושרה לאחר בדיקות עצמאיות והתנסות של לקוחות.

"צמצום צריכת הדלק וכתוצאה מכך הפחתת פליטות ה-CO2 חיוניות עבור כל חברות ההובלה, במיוחד עבור אלה שמבצעות הובלות למרחקים ארוכים. Volvo FH החדשה עם מערכת I-Save מספקת לחברות הובלה הזדמנויות גדולות עוד יותר לצמצם את עלויות התפעול ולהפחית את ההשפעה הסביבתית", אומרת ג'סיקה סאנדסטרום, סגנית נשיא בכירה לניהול מוצרים בוולוו משאיות.

Volvo FH החדשה עם מערכת I-Save היא חלק ממגוון המוצרים האירופי החדש שוולוו משאיות השיקה באביב. מערכת I-Save כוללת פתרונות רבים לחיסכון בדלק, כשהחשוב ביותר הוא מנוע Volvo D13TC. מנוע הטורבו בנפח 13 ליטר שהושק בתחילת 2019 הוא המנוע היעיל ביותר של החברה עד כה.

עם השקת הדור הראשון של Volvo FH עם מערכת I-Save בשנת 2019, וולוו משאיות הוכיחה שהפתרון הזה יכול לקצץ בעלויות הדלק – סולר ו-AdBlue – בשיעור של עד שבעה אחוזים, בהשוואה למשאית ללא מערכת I-Save המצוידת במנוע 13 ליטר רגיל של וולוו. נתון זה אושר על ידי בדיקות עצמאיות וניסיון מעשי של לקוחות.

"השילוב בין צריכת דלק נמוכה, רמות רעש נמוכות וביצועי נהיגה טובה זכה לתגובה חיובית מאוד. גורמים רבים בתחום ההובלה רואים ב-Volvo FH עם מערכת I-Save את הכלי שיעזור להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם", אומרת ג'סיקה סאנדסטרום.

עם הדור החדש של Volvo FH עם מערכת I-Save, מפתחי המוצרים של וולוו משאיות הצליחו להפחית עוד יותר את צריכת הדלק. באמצעות עדכוני תוכנה המבוססים על ניתוח של נתוני המשתמשים, האיזון בין צריכת דלק לביצועי נהיגה עודן ושופר והוביל להפחתה נוספת של צריכת הדלק בשיעור של עד שני אחוז בעת נסיעה במצב Eco.

"משמעות התוצאה הזו היא שהבחירה ב-Volvo FH החדשה עם מערכת I-Save מאפשרת לחברות הובלה לצמצם את צריכת הדלק בשיעור של עד תשעה אחוזים, בהשוואה למשאית Volvo FH רגילה עם מנוע Euro 6 step D בנפח של 13 ליטר*. מבחינה מעשית, ניתן ליהנות מחיסכון אפילו גדול יותר, מכיוון שעבור רוב הלקוחות שרוכשים את ה-Volvo FH החדשה עם מערכת I-Save, היא מחליפה משאיות ישנות יותר שצריכת הדלק שלהן גבוהה יותר", מסבירה ג'סיקה סאנדסטרום.

בנוסף לשדרוג של מערכת I-Save, ‏Volvo FH החדשה היא בעלת עיצוב אווירודינמי משופר. כדי לצמצם את צריכת הדלק עוד יותר, מערכת I-See כוללת כעת פונקציה חדשה שקובעת מתי סל"ד מעט גבוה יותר וסבסוב גלגלים הם פעולה יעילה, גם בעת נסיעה על כבישים שנראים שטוחים לעין האנושית.

חיסכון בדלק עם ביצועי נהיגה יוצאים מן הכלל

Volvo FH החדשה עם מערכת I-Save אינה רק מייצגת צעד ענקי קדימה מבחינת צריכת הדלק. מומנט מיטבי שנפרס על פני רצועת סל"ד רחבה מבטיח נסיעה חלקה ואספקת כוח שמאפשרת שמירה על מהירות גבוהה וקבועה, גם בעת נסיעה בתנאי שטח מאתגרים.

"אנו הופכים את האפשרות ליהנות מחיסכון בדלק, גם בעת נסיעה על כבישים הרריים לקלה ונוחה יותר. סביבת הנהג המתקדמת של ה-Volvo FH החדשה עוזרת גם היא לנהגים לתפקד באופן מיטבי לכל אורך משמרת הנהיגה שלהם", מסכמת ג'סיקה.

לחצו כאן לצפיה ב-Volvo FH עם מערכת I-Shift במבחני צריכת דלק שנערכו על-ידי עיתונאי רכב גרמני במסלול המבחנים של "פרסי המשאית הירוקה" (Green Truck Award) צפונית למינכן.
 

Volvo FH עם מערכת I-Save - נתונים עיקריים

  • Volvo FH החדשה עם מערכת I-Save תהיה זמינה להזמנה בישראל החל מנובמבר 2020
  • מנוע בנפח 13 ליטר עם טכנולוגיית טורבו של וולוו (‏Volvo D13TC) בהספק של 460 כ"ס (2,600‎ ניוטון מטר‎) או בהספק של 500 כ"ס (2,800‎ ניוטון מטר)
  • מערכת I-See מבוססת מפות – עושה שימוש במידע אודות מסלול הנסיעה המתוכנן כדי לנצל את האנרגיה הקינטית של המשאית
  • מערכת I-Shift להחלפת הילוכים עם תוכנה שמותאמת לנסיעות ארוכות (מצב Eco)
  • מערכת I-Cruise עם I-Roll, המתאימה את מהירות הנסיעה כדי לצמצם את צריכת הדלק
  • סרן אחורי לחיסכון בדלק
  • עצירה בסרק
  • ‏‫משאבת הגה כוח בעלת ספיקה משתנה‬
  • חבילת מסיטי אוויר (ספוילרים) מלאה

*ההבדל בצריכת הדלק מחושב על ידי השוואה בין העלויות של סולר ו-AdBlue עבור מערכת I-Save: מנוע D13TC Euro 6 step D עם חבילת דלק להובלות למרחקים ארוכים, לעומת מנוע D13 eSCR Euro 6 step D ללא חבילת דלק להובלות למרחקים ארוכים. צריכת הדלק בפועל עשויה להשתנות בהתאם לגורמים רבים, כגון רמת הניסיון של הנהג, שימוש בבקרת שיוט, מפרט המשאית, העומס על המשאית, תנאי הדרך (טופוגרפיה) ותנאי מזג האוויר.

להורדת תמונות ברזולוציה גבוהה

הודעות לעיתונות קשורות:

❯ וידאו לצפיה: Volvo FH עם מערכת I-Shift במבחני צריכת דלק
צפו במשאית Volvo FH עם מערכת I-Shift במבחני צריכת דלק שנערכו על-ידי עיתונאי רכב גרמני במסלול המבחנים של "פרסי המשאית הירוקה" (Green Truck Award) צפונית למינכן.