משאיות

FH Volvo החדשה עם I-Save מפחיתה את עלויות הדלק בשיעור של עד 7%

על מנת לספק ללקוחותיה חיסכון בדלק ברמה המובילה בתעשייה, 'וולוו משאיות' מציגה את Volvo FH עם מערכת I-Save. השילוב של מנוע D13TC החדש עם תכונות עדכניות לחיסכון בדלק מאפשר לפתרון זה להפחית את עלויות הדלק בשיעור של עד 7% בתחום ההובלות למרחקים ארוכים – בלי לפגוע ביכולת הנהיגה.
New Volvo FH with I-Save
משאית וולוו FH עם מערכת I-Save מותאמת במיוחד למשימות נסיעה למרחקים ארוכים

הביקוש להובלות ברחבי אירופה הולך וגדל, ומשאיות חוצות מרחקים שהולכים וגדלים. במקביל, חברות הובלה מתמודדות עם עלייה במחירי הדיזל שפוגעת ברווחיות.

"‏Volvo FH עם I-Save היא התשובה שלנו לאתגר הזה. מדובר בפתרון מקיף שמשלב את הטכנולוגיה החדשה ביותר שלנו, במטרה להפחית בצורה משמעותית את צריכת הדלק במהלך הובלות למרחקים ארוכים. וכל זה בלי לפגוע ביכולת הנהיגה", כך לדברי רוג'ר אלם, נשיא 'וולוו משאיות'.

הליבה של משאית Volvo FH עם I-Save היא מנוע D13TC החדש והמתקדם – המנוע החסכוני ביותר בדלק מתוצרת 'וולוו משאיות' שמיועד לתחום ההובלות למרחקים ארוכים. הוא כולל בוכנות עם חלק פנימי מוגן בפטנט בצורת גל, אשר משפר את הבעירה והיעילות על-ידי הובלת חום ואנרגיה ולמרכז הצילינדרים. בשלב הבא, עודף אנרגיה בגזי הפליטה משמש כדי להפעיל את המנוע באמצעות טורבינה נוספת בזרם הפליטה, שנקראת יחידת Turbo Compound.

מנוע D13TC מספק תוספת מומנט של 300 ניוטון מטר, והמשמעות היא ששמירה על מהירות יציבה בתנאי כביש מהיר דורשת פחות האצה ודלק. זה פתרון אידיאלי ללקוחות העוסקים בהובלות למרחקים ארוכים.

תכונות אחרות של I-Save כוללות סרנים אחוריים חדשים וחסכוניים בדלק, מערכת I-See מעודכנת ומבוססת מפה שמנתחת שיפועים בהמשך הדרך ומסתגלת אליהם ותוכנת העברת הילוכים שמותאמת ליישומי הובלות למרחקים ארוכים. שיפורי היעילות המצטברים כתוצאה מכל המוצרים והשירותים האלו מובילים לחיסכון נוסף בדלק בשיעור של עד 7% בהשוואה למנוע D13 Euro 6 Step D*.

"התאמנו את כל ההיבטים של I-Save במיוחד לעוסקים בתחום ההובלות למרחקים ארוכים, ובמיוחד אלו שעוברים יותר מ-120,000 ק"מ מדי שנה", כך לדברי Mats Franzén, מנהל אסטרטגיית קו הינע ב'וולוו משאיות'. "ככל שנוהגים יותר, החיסכון הפוטנציאלי הולך וגדל. זה מנוע רב עוצמה שמספק חוויית נהיגה חלקה וחסכונית מאוד בדלק".

ניתן יהיה להזמין משאיות Volvo FH עם I-Save החל מ-11 במרץ 2019 בשווקים האירופיים.

*מנוע‏ D13TC Euro 6 step D עם חבילת הובלות למרחקים ארוכים (I-Save)‎ לעומת מנוע D13 eSCR Euro 6 step D. השיפור בפועל מבחינת החיסכון בדלק תלוי בגורמים רבים, למשל שימוש בבקרת שיוט, הטופוגרפיה בפועל, ניסיון הנהיגה של הנהג ותנאי מזג האוויר

עובדות

כל התכונות של I-Save מיועדות להפחתת עלויות הדלק.

משאיות Volvo FH עם I-Save כוללות:

  • מנוע D13TC (‏Turbo Compound) ‏460 כ"ס (2,600 ניוטון מטר) או 500 כ"ס (2,800 ניוטון מטר)
  • סרנים אחוריים חדשים וחסכוניים מאוד בדלק
  • דימום מנוע בסרק
  • בקרת I-Cruise עם I-Roll, המתאימה את המהירות כדי להפחית את צריכת הדלק
  • משאבת הגה כוח בעלת ספיקה משתנה
  • מערכת I-See מעודכנת
  • מערכת I-Shift מעודכנת עם תוכנה הממוטבת עבור הובלות למרחקים ארוכים