משאיות

חושבים לעבור למשאית חשמלית להובלות עירוניות? הנה כמה שאלות שכדאי לשקול.

| 5 דקות
משאיות חשמליות הפכו למציאות והכרח למשימות תחבורה רבות. האם אתם פועלים באזורים עירוניים וזקוקים להדרכה לקראת הצעד הבא שלכם לעבר פתרונות תחבורה חשמליים? הנה כמה שאלות שכדאי לשקול.

מהן המשימות שלכם בנושא הובלות?

הודות לרמות הרעש והפליטה הנמוכות שלהן, משאיות חשמליות אידיאליות לפעולה באזורי מגורים ובסביבות עירוניות, כגון הובלה עירונית של איסוף פסולת, חומרים מתכלים ועבודות בנייה קלה.

כמה כבד המשא שצריך לשאת?

ככל שהמטען גדול יותר, יש צורך ביותר סוללות כדי לכסות כל מרחק נתון. עם זאת, סוללות מוסיפות למשקל הכולל, והמשקל משפיע על הטווח. יש לשקול זאת למשל ביישומי בנייה וניהול פסולת. לפי הוראה של האיחוד האירופי, ניתן לאפשר תוספת של טון אחד עבור כלי רכב המונע בדלק חלופי, כדי לפצות על המשקל הנוסף. בוולוו משאיות, אנו עושים הדמיות מסלול מציאותיות כדי להבטיח שתוכלו לבצע את המשימה שלכם בעת ציון המשאית.

לאיזה מרחק צריך להגיע?

כיום, משאיות חשמליות יכולות לנסוע 70 עד 300 ק"מ בטעינת לילה בהתאם ליישום. תכנון משימות למרחקים ארוכים יותר פירושו כמובן תזמון טעינה נוספת במקומות ספציפיים לאורך הדרך, בסנכרון עם זמני הנהג.

מהן אפשרויות הטעינה?

בתחילה אנו סוברים שרוב המשאיות יוטענו בבסיס הבית של הלקוח, בן לילה. מטעני DC מהירים נוספים הופכים לאופציה מעניינת בתפעול בשתי משמרות. ככל שרכבים חשמליים יהפכו לנפוצים יותר, ייווצרו גם צורך והזדמנות להטעין אותם במקומות רבים ושונים, כמו תחנות דלק, רציפי טעינה, מוסכי שירות, תחנות עצירה למשאיות ומקומות נוספים בהם חונות משאיות. כאשר אנו מספקים משאית בוולוו משאיות, ציוד הטעינה כבר כלול ואנו מעריכים את המסלול בקפידה עם הלקוחות ומחשבים היכן יהיה צורך בטעינה כדי לעמוד בדרישות ההובלה.

האם תהיו מוכנים להשקיע בתכנון מסלול ובהכשרת נהגים?

כדי להפיק את המיטב ממשאית חשמלית, יש לנהוג בה בצורה שתחזיר אנרגיה ותמקסם את הטווח. קורס הדרכה וכלים שיעזרו לתכנן מסלולים חסכוניים עבור כלי הרכב יכולים להיות השקעה משתלמת כדי לעזור לנהגים להשתמש בטכנולוגיית ההנעה החשמלית בצורה היעילה ביותר.

האם משאיות חשמליות יעזרו לתדמית המותג ויעזרו לשפר את העסק?

משאיות חשמליות, כאופציה שקטה יותר ובת קיימא, יכולות לעזור לכם להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלכם, לשפר את התדמית ולזכות בחוזים עם לקוחות או סוכנויות ממשלתיות עם יעדי קיימות מודגשים. רכב שקט ומשוכלל יותר יכול למשוך נהגים, שהם משאב נדיר. אם שיווק ובניית תדמית הם בראש סדר העדיפויות, הובלה חשמלית עשויה להיות אופציה טובה עבורכם.

מחפשים לבצע משלוחים עירוניים בשעות הלילה?

ישנה עלייה במשלוחים ליליים בערים גדולות רבות, באמצעות משאיות חשמליות שקטות יותר. הגמישות שהיא מציעה לעסקים שפטורים מנטל שיגור המשאיות בשעות הבוקר העמוסות היא אטרקטיבית, ומאפשרת לפזר משאבים בצורה חסכונית יותר. צמצום נפחי שיא התנועה וזיהום הרעש הם בראש סדר העדיפויות של רשויות העיר ברחבי העולם.

האם משאיות חשמליות הן בחירה משתלמת?

הזדמנויות עסקיות חדשות הופכות לזמינות עבור חברות שמעוניינות ביכולת להעביר סחורות למקומות ובזמנים שאינם אפשריים עם משאיות המונעות בדלק מאובנים. מספר גדל והולך של ערים מתכננות להנהיג אזורי אפס פליטה שבהם תותר הכניסה רק לכלי רכב חשמליים. מדובר גם במיסים שיתמכו במעבר לחברה ניטרלית יותר מבחינת פחמן דו-חמצני (CO2). חברות נוספות המפעילות משאיות חשמליות הופכות למעורבות בשותפויות ירוקות, שיכולות להשפיע על העסקים.

האם אתם מוכנים לעשות את הצעד הבא לפתרונות תחבורה חשמליים? צרו איתנו קשר למידע נוסף על הזדמנויות עבור העסק שלכם.

יארקו איין

מנהל פתרונות תחבורה חשמלית בוולוו משאיות

מאמרים נוספים בנושא