כל מה שצריך לדעת על Volvo FH16 Aero.
לפניכם מפרט טכני של מנועים, תמסורות, סרנים אחוריים (כולל יחסי תמסורת), שילובי מערכות הינע ומעבירי כוח (PTO).
דיזל | D17 |
---|---|
תקן פליטה | Euro 6 |
מס' צילינדרים | 6 |
נפח | 17.3 dm³ |
מהלך | 165 מ"מ |
קדח | 149 מ"מ |
יחס דחיסה | 17.3:1 |
תחום סיבובים חסכוני | 1300 - 900 סל"ד |
הספק בלימת פליטה | 246 קילוואט (2200 סל"ד) |
הספק בלימת מנוע* | 525 קילוואט (2200 סל"ד) |
מסנני שמן | 2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף |
כמות שמן להחלפה, כולל מסנן | 42 ליטר |
*אופציה
דלק נטול גפרית (EN590, תכולת גפרית 10 ppm, מקסימום) ביו-דיזל דור 2 (EN15940, דיזל סינתטי)
עד 100,000 ק"מ, או פעם בשנה עם VDS4.5
D17 600 כ"ס (441 קילוואט) |
| |
---|---|---|
הספק מרבי ב-1500 - 1700 סל"ד | 600 כ"ס | |
מומנט מרבי ב-1400 - 900 סל"ד | 300 ניוטון מטר | |
D17 700 כ"ס (515 קילוואט) * |
| |
הספק מרבי ב-1600 - 1700 סל"ד | 700 כ"ס | |
מומנט מרבי ב-1400 - 950 סל"ד | 3400 ניוטון מטר | |
D17 780 כ"ס (574 קילוואט) | ||
הספק מרבי ב-1,700 סל"ד | 780 כ"ס | |
מומנט מרבי ב-1000 - 1200 סל"ד | 3,600 ניוטון מטר | |
* מנוע D17 700 כ"ס זמין גם עם גרסת B100, ביו-דיזל.
תיבת 12 הילוכים עם פיצול ותחום ומערכת החלפת הילוכים אוטומטית. את I-Shift ניתן לצייד במאיט קומפקטי, מעביר כוח, משאבת הגה כוח לחירום ומצנן שמן. אפשר גם להזמין I-Shift עם הילוכי זחילה, הילוכי זחילה נמוכים במיוחד ונסיעה לאחור במהירויות שונות.
סוג | הילוך גבוה | מומנט מרבי (ניוטון מטר) | GCW - משקל כולל מותר (טון) |
---|---|---|---|
ATO3112 | הילוך יתר | 3150 | 100 |
ATO3512 | הילוך יתר | 3550 | 100 |
ATO3812 | הילוך יתר | 3800 | 100 |
| סרן | הילוך | מומנט מרבי (ניוטון מטר) | מקסימום עומס סרן/בוגי (צמד סרנים) | אישור GCW (t) |
הפחתה יחידה | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1370A/B | יחיד | היפואיד | 3800 | 13 | 70 |
RTS2370A | כפול - טנדם | היפואיד | 3800 | 23 | 70 |
RTS2310 | כפול - טנדם | היפואיד | 3800 | 23 | 100 |
הפחתה טבורית | |||||
RSH1370F | יחיד | חיתוך ספירלה קונית | 3800 | 13 | 70 |
RTH2610B/F | כפול - טנדם | חיתוך ספירלה קונית | 3800 | 26 | 100 |
RTH3210 | כפול - טנדם | חיתוך ספירלה קונית | 3800 | 32 | 100 |
RTH3312 | כפול - טנדם | חיתוך ספירלה קונית | 3800 | 33 | 100 |
RTH3815 | כפול - טנדם | חיתוך ספירלה קונית | 3800 | 38 | 100 |
| D17 600 כ"ס | D17 700 כ"ס | D17 780 כ"ס |
I-Shift | |||
---|---|---|---|
ATO3112 | • |
|
|
ATO3512 | • |
| |
ATO3812 | • | ||
סרני הפחתה יחידה | |||
RSS1370A/B | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • |
סרני הפחתה טבורית | |||
RSH1370F | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • |
RTH3210 | • | • | • |
RTH3312 | • | • | • |
RTH3815 | • | • | • |
| יציאת מומנט | יחסי תמסורת |
---|---|---|
EPTT650 | 650 ניוטון מטר* | 1.26:1 |
EPTT1000 | 1000 ניוטון מטר* | 1.26:1 |
*הספק מומנט הן בנהיגה והן בעצירה.
מגוון רחב של מעבירי כוח בלתי תלויים במצמד ובעלי מומנט גבוה העומדים לרשותך – לצורך הנעת מגוון ציוד מרכב.
PTER-DIN: מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע להינע ישיר של משאבה הידראולית.
PTER1400: מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור למשאבה הידראולית.
PTER100: מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור למשאבה הידראולית.
PTR-F: מחובר באמצעות אוגן חיבור ומהירות נמוכה או מהירות גבוהה.
PTR-FL/FH: מחובר באמצעות אוגן חיבור ומהירות נמוכה או מהירות גבוהה.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: סל"ד נמוך/בינוני/גבוה עם חיבור DIN לחיבור ישיר של משאבה הידראולית.
PTRD-F: סיבובים גבוהים והתקנה עם אוגן חיבור, לחיבור ישיר של גל הינע.
PTRD-D: סיבובים גבוהים, עם הינע כפול. חיבור DIN מלפנים ומאחור לחיבור ישיר של משאבות הידרוליות.
PTRD-D1: סיבובים גבוהים, עם הינע כפול. חיבור באמצעות אוגן מאחור וחיבור DIN מלפנים.
PTRD-D2: סיבובים גבוהים, עם הינע כפול מאחור והינע יחיד מלפנים. חיבור באמצעות שני אוגני חיבור מאחור וחיבור DIN אחד מלפנים.
לפניכם מפרטי מידות תא הנהג, גבהי תא הנהג מעל לקרקע ומאפיינים עיצוב נוספים.
שלוש גרסאות שונות של גימור חיצוני זמינות כדי להתאים לצרכים שונים
בסיסי
גריל וידיות לדלת בצבע אפור רעם. פנסי כרום קדמיים. מגן שמש, כיסויי מראות ופגושים בצבע אפור ברק.
בסיסי עם חזית חזקה
גריל בצבע אפור רעם. כיסויי מראות ומגן שמש צבועים בצבע כסף. ידיות דלת מכרום מבריק. פנסים שחורים. פגוש פלדה צבוע באפור.
הגימור של ה-FH16 Aero
גריל, כיסויי מראות ומגן שמש צבועים בצבע כסף. ידיות דלת מכרום מבריק. פנסים שחורים. פגוש וספוילר בצבע תא הנהג.
Volvo FH16 Aero מגיעה עם גימור פנימי ייחודי מעור.
גימור עור Volvo FH16
גימור פנימי מעור עם חומרים עמידים בגוונים שונים של קורל (כתום) ורייבן (אפור כהה) התואמים לחלקים השונים של הגימור הפנימי.
Globetrotter XXL: נוחות ומרחב
Globetrotter XXL מספק גם מקום לינה מאובטח ונוח עבור שני אנשים לכל היותר, אך עם נוחות שינה גבוהה אף יותר במיטה נמוכה ארוכה ורחבה יותר - הודות לאורך המורחב של תא הנהג.
Globetrotter XL: בנוי לאחסון
Globetrotter XL (CAB-XHSL) מציע גם לינה בטוחה ונוחה של עד שני אנשים, וכן יותר שטח אחסון הודות לגובה הנוסף. גובה פנימי 220 ס"מ (221 ס"מ מעל מכסה תא המנוע).
תא Globetrotter: מקום לשניים
תא נהג Globetrotter (CAB-HSLP) עם אמצעי אכסון לילה נוחים לשני אנשים. בנוסף, המבנה האנכי שלו מציע מקום אחסון נוסף. גובה פנימי 205 ס"מ (196 ס"מ מעל כיסוי תא המנוע).
תא נהג לשינה
תא שינה (CAB-SLP) עם אמצעי אכסון נוחים ללינת לילה לאדם אחד או שניים לכל היותר. גובה פנימי 171 ס"מ, 162 ס"מ מעל כיסוי תא המנוע.
תא נהג נמוך לשינה
תא השינה נמוך (CAB-LSLP) עם הגג המונמך ומתלה תא הנהג, מספק מקום נוסף לנשיאת מטענים מעל לתא הנהג. גובה פנימי 147 ס"מ, 138 ס"מ מעל כיסוי תא המנוע.
ראש גורר |
|
|
| גובה A (מ"מ) | גובה B (מ"מ) | גובה C (מ"מ) | גובה D (מ"מ) |
הינע | גובה שלדה | מתלים | צמיגים | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4x2 | High | עלים / אוויר | 315/80-R22.5 | 3430 | 3800 | 3950 | 3225 |
4x2 | High | עלים / אוויר | 315/80-R22.5 | 3440 | 3810 | 3960 | 3235 |
4x2 | Med | עלים / אוויר | 315/80-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
4x2 | Low | אוויר / אוויר | 315/80-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
4x2 | Low | אוויר / אוויר | 315/80-R22.5 | 3250 | 3620 | 3770 | 3045 |
6x2 | Med | עלים / אוויר | 315/80-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
משאית |
|
|
| גובה A (מ"מ) | גובה B (מ"מ) | גובה C (מ"מ) | גובה D (מ"מ) |
הינע | גובה שלדה | מתלים | צמיגים | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
6x2 | High | אוויר / אוויר | 315/80-R22.5 | 3410 | 3780 | 3930 | 3205 |
6x2 | Med | אוויר / אוויר | 315/80-R22.5 | 3330 | 3700 | 3850 | 3125 |
6x2 | Low | אוויר / אוויר | 315/80-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
6x2 | High | עלים / עלים | 315/80-R22.5 | 3460 | 3830 | 3980 | 3255 |
6x2 | High | עלים / עלים | 315/80-R22.5 | 3450 | 3820 | 3970 | 3245 |
6x2 | High | עלים / עלים | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
10x4 | High | עלים / עלים | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
*גבהים משוערים
תא נהג עם מתלה ארבע נקודתי
ניתן לבחור מבין קפיצי סליל עם משככים, קפיצי סליל קדמיים ומתלה אוויר אחורי או מתלה אוויר בכל ארבע הפינות.
כונסי אוויר
ממוקמים בצד שמאל וזמינים בגרסה גבוהה או נמוכה, בהתאם למשימה. גם כונס אוויר קדמי זמין.
צבעים
ניתן לבחור צבע מועדף כדי להפוך את המשאית לייחודית. כ-650 צבעים שונים זמינים.
ריפוד
בד שחור, ויניל, עור בגוון אחד או בשני גוונים. ניתן להזמין את חלק מגימורי המושב (למעט בד) עם פונקציית אוורור.
מושב הנהג
ניתן לבחור בין דינמי לפרוגרסיבי. ניתן להזמין כל מפרט עם ריפוד אופציונלי. יותר חופש הודות לגמישות – אפשרויות ההתאמה כוללות הזזה לפנים ולאחור בשיעור של 240 מ"מ וכוונון אנכי בשיעור של 100 מ"מ. מושב הנהג מצויד כסטנדרט במשענת ראש, משענת גב הניתנת לקיפול, כוונון אנכי וכוונון לפנים-לאחור, תמיכה לגב התחתון הניתנת לכוונון וכוונון זווית המושב.
מושב נוסע
זמינות שתי רמות שונות: Standard ו-Comfort. את שתי הרמות ניתן להזמין עם ריפוד אופציונאלי. מושבי הנוסע מצוידים כסטנדרט במשענות ראש. קיימת גם אפשרות למושב נוסע מסתובב.
מיטות
בנויות להבטחת נוחות שינה מרבית. מידות המיטה: 74x200 ס"מ, עם חלק אמצעי ברוחב 81.5 ס"מ או 74x200 ס"מ עם פתיחה ל-88x200 ס"מ עם חלק אמצעי ברוחב 95.5 ס"מ. אורך המיטה בתא Globetrotter XXL הוא 213 ס"מ. רוחב הראש, החלק האמצעי והרגליים הוא 99 / 106.5 / 91 ס"מ בהתאמה. צייד את תא הנהג במזרן ספוג בעובי 16 ס"מ עם קפיצים ורמת נוחות יוצאת מהכלל. שלוש אפשרויות קשיחות זמינות: רך, קשיח למחצה וקשיח. אנו מספקים גם שתי אפשרויות של כיסוי מגן למזרן: הוא משפר את הנוחות ומאפשר לכם לסדר הכל במהירות רבה יותר. זמין גם: משענת גב הניתנת להטיה וכוונון ומיטת נוחות עליונה (מידות 60×190 ס"מ או 70×190 ס"מ).
אחסון פנימי
תא הנהג כולל מדף קדמי עם ארבעה חריצים בתקן DIN ושני תאי אחסון גדולים עם דלתות גלילה בצדי הנהג והנוסע. הדופן האחורי מצויד במדף עליון קל משקל עם תאורה מעולה. מתחת למיטה ישנן שתי מגירות נשלפות בנפח כולל של 130 ליטר. בנוסף, ישנם שני תאי אחסון קטנים יותר מתחת למזרן, באזור הרגליים (10 ליטר) והראש (15 ליטר) וכן תא אחסון לרגלי המיטה עבור בקבוק PET.
אחסון חיצוני
בשני צדי התא ישנם תאי אחסון גדולים הניתנים לפתיחה מבחוץ או מתוך תא הנהג. מקום אחסון לא מחומם נוסף בנפח של 30 ליטר קיים מתחת לתא הנהג, משני הצדדים.
חלון שמש/חלון גג
כל תא נהג כולל חלון גג קבוע או כאופציה, צוהר שניתן לפתיחה של 50 מ"מ. הוא גם משמש כיציאת חירום. ניתן להפעיל את הצוהר באופן ידני או חשמלי.
ההגה
זמין בשתי מידות – בקוטר של 450 מ"מ או 500 מ"מ, תלוי במפרט המשאית. ניתן לכוונן את גובה גלגל ההגה בעד 90 מ"מ ואת הזווית ב-28°. עם צוואר שניתן להטיה (אופציה), ניתן לכוונן את גלגל ההגה למצב אנכי שבין 5°- ל-15°+ כדי לשפר את הנוחות במהלך הנהיגה. פקדים מובנים בגלגל ההגה מאפשרים הפעלה בטוחה ונוחה של בקרת השיוט, הצופר, הטלפון והפונקציות בלוח המכשירים ובצג הצדדי.
מערכת אקלים
שלוש מערכות אקלים חלופיות מאפשרות לשלוט על הטמפרטורה בתא הנהג. אוורור באמצעות מאוורר, עם מחמם מבוסס על נוזל קירור מנוע רגיל. מיזוג אוויר עם בקרה ידנית (MCC). מיזוג אוויר עם בקרת טמפרטורה אוטומטית (ECC/ECC2). מערכת זו זמינה גם עם חיישנים לחדירת קרני שמש, תנאי ערפל ואיכות אוויר. ניתן להוסיף למערכת פונקציה לחימות תא הנהג והמנוע במצב חניה ואת I-ParkCool, מערכת לצינון תא הנהג במצב חניה.
I-ParkCool
אין צורך להתניע את המנוע כדי ליהנות מתא נהג ממוזג. מערכת I-ParkCool שולטת בטמפרטורה בתא הנהג כשהמשאית נייחת. המערכת מקיימת אינטראקציה עם המחמם במצב חניה כדי לשמור על אקלים נוח: היא שמושית, למשל, במהלך הלילות, כשהטמפרטורה צונחת באופן חד ופתאומי. יתרה מזאת, היא שקטה. המערכת שקטה בכ-20dB בהשוואה למערכות מתחרות בשוק ומפחיתה את רעשי הרקע כדי להבטיח שינה ערבה. המערכת משולבת באופן מלא במערכת האוורור הרגילה של המשאית ואוויר חם או קר מפוזר באופן שווה דרך פתחי האוורור הרגילים שממוקמים בצורה נוחה. המערכת אינה משפיעה על העיצוב האווירודינמי של תא הנהג ועל גובהו הפנימי. למעט מחמם תא הנהג (PH-CAB).
כאן אפשר למצוא מפרטים של גובהי שלדה, עומס מרבי על הסרן הקדמי, מתלה אחורי, ראשי גורר, תכונות שלדה ובלמים.
Low | כ- 850 מ"מ |
Med | כ- 900 מ"מ |
High | כ- 1000 מ"מ |
X-High | כ- 1200 מ"מ |
| אוויר | עלים |
---|---|---|
Low | 8 | - |
Med | 10/20* | 9 |
High | 10/20* | 10/20* |
X-High | - | 10/20* |
* עם סרנים קדמיים כפולים
סוג | סרנים | מתלים | עומס סרן/בוגי (צמד סרנים) | הפחתה | סרנים קבועים/פושר |
יחיד | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4x2 | פרבולי/מרובה עלים | 13 טון | יחיד/טבור |
|
RAD-GR | 4x2 | אוויר | 11.5/13 טון | יחיד/טבור |
|
RAD-G2 | 4x2 | אוויר (לעבודות בנייה) | 13 טון | טבור | |
RAD-G4 | 4x2 | אוויר | 12 טון | יחיד | |
בוגי (צמד סרנים) | |||||
RADT-GR | 6x2 | אוויר | 19/20.5/22.5/23 טון | יחיד/טבור | סרן טאג (קבוע/הניתן להיגוי/בעל היגוי עצמי) |
RAPD-GR | 6x2 | אוויר | 16/19/22 טון | יחיד/טבור | סרן פושר (קבוע/הניתן להיגוי) |
RAPD-G4 | 6x2 | אוויר | 16 טון | יחיד | סרן פושר (קבוע) |
RADD-G2 | 6×4/8x4 | אוויר (לעבודות בנייה) | 21/23/26 טון | יחיד/טבור | |
RADD-BR | 6×4/8x4 | פרבולי | 20/21 טון | יחיד/טבור | |
RADD-TR1 | 6×4/8x4 | פרבולי/עלים רגיל | 23/26 טון | יחיד/טבור | |
RADD-TR2 | 6×4/8x4 | עלים רגיל | 26/32 טון | טבור | |
RADD-TR3 | 8x4 | עלים רגיל | 38 טון | טבור | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | אוויר | 21/23/26 טון | יחיד/טבור | |
RAPDT-GR | 8×2 | אוויר | 27/30/30.5/31.5/32 טון | יחיד/טבור | סרן פושר (הניתן להיגוי), סרן טאג (קבוע/ניתן להיגוי) |
RAPDT-GR | 8×4/10x4 | אוויר | 27/33/36 טון | יחיד/טבור | סרן טאג (הניתן להיגוי) |
RAPDT-GR | 8×4 | אוויר | 27/30.5/32/35 טון | יחיד/טבור | סרן פושר (הניתן להיגוי) |
RADDT-G2 | 8×4/10x4 | אוויר (לעבודות בנייה) | 27/33/36 טון | יחיד/טבור | סרן טאג (הניתן להיגוי) |
בהתקנה מרכזית, התקנה תחתית למחצה וווי גרירה בהתקנה תחתית עבור גרור עם סרן מרכזי. ניתן להתקין ווי גרירה במרווחים של 25 מילימטרים.
מכלי דלק
מכלי אלומיניום או פלדה בנפחים החל מ-150 ועד 900 ליטר. נפח דלק מרבי של 1,510 ליטר לראש גורר 2×4.
מכלי AdBlue
נפחים החל מ-32 ועד 112 ליטר. משאבת AdBlue מובנית במכלל מכל AdBlue. פלסטיק.
בלמים
התכונה EBS (בלמים מפוקחים אלקטרונית) מעניקה יכולת תגובה, ביצועים ותחושת בלימה מעולים, וכן מאפשרת גישה למספר תכונות שימושיות. התכונה EBS זמינה כעת בבלמי דיסק ובבלמי תוף Z-cam (עבור מגוון תצורות סרנים נבחרות וגובהי שלדה). אפשר לשדרג את מערכת הבלמים על ידי הוספת חבילת EBS Medium או כל אחת מהאפשרויות הנוספות. EBS הוא סטנדרטי בכל המפרטים.
EBS medium
בנוסף לחבילת EBS Standard, חבילת EBS Medium מוסיפה את התכונות הבאות:
בקרת מצב EBS
ניטור מצב EBS דרך המערכת האלקטרונית של הרכב TEA2+ ו-Volvo Tech Tool.
Auto Hold
לאחר בלימת המשאית עד לעצירה מלאה, Auto Hold שומר על לחץ הבלימה האחרון שהופעל כדי להחזיק את המשאית במקומה עד שהנהג לוחץ על דוושת הגז.
ניתוח שחיקת רפידות
אזהרת רפידות בלימה – מחשב את יתרת הקילומטרים לנסיעה עם הרפידות הקיימות (רק לבלמי דיסק).
שחרור אוטומטי של בלם החניה
בלם החניה משוחרר כאשר הנהג לוחץ על דוושת ההאצה וידית ההילוכים משולבת בהילוך (רק בתיבות הילוכים I-Shift).
אפשרויות נוספות:
בנוסף לחבילות התוכנה ישנן גם האפשרויות הבאות:
בלמי מתיחה
מאפשרת לנהג לדרוש בלימת פעימות בגרור. אז מופעלים הבלמים אוטומטית והסכנת של תופעת "מספרת" מופחתת למינימום.
בקרת יציבות אלקטרונית (ESC)
מערכת ייצוב הבלימה מפעילה את הבלמים בנפרד בכל גלגל ובכך מספקת יציבות לכלל שילוב הרכב ופועלת נגדית לתופעת "מספרת", התהפכות והיסחפות של הגרור. מערכת ESC עומדת בתקינה של בקרת היציבות האלקטרונית של הרכב וזמינה עבור משאיות עם שני סרנים, שלושה, ארבעה וחמישה סרנים.
פנס בלמי חירום
בעת בלימת חירום ממהירות שמעל 50 קמ"ש, פנסי הבלמים מהבהבים ארבעה הבהובים לשנייה.
מאט הידראולי (ריטרדר)
מאט קומפקטי המותקן על תיבת ההילוכים עם השפעה מרבית של 440 קילוואט.
ההיגוי הדינמי של Volvo
מערכת היגוי אקטיבית עם חפיפת מומנט. מספקת כוח היגוי רב יותר במהירויות נמוכות, מפחיתה חבטות היגוי, ושומרת על ההגה מיושר בעת בלימה על משטחים בעלי רמת חיכוך שונה. גלגל ההגה חוזר אוטומטית למצב ניטראלי בעת נסיעה לפנים ולאחור כאחת. ההיגוי הדינמי של Volvo זמין כעת עבור כל תצורות הסרנים, כולל משאיות בעלות סרנים קדמיים כפולים. התכונה זמינה כעת גם בשילוב עם מתלה קדמי נפרד.
סרני פושר
זמינים בגרסה קבועה או גרסאות הניתנת להיגוי אקטיבי, לראשי גורר ולמשאיות כאחת. עומס סרן: 4.5, 7.5 או 9 טון.
סרנים לא מניעים
זמינים במספר תצורות – קבוע עם גלגל יחיד או גלגלים כפולים, בעלי היגוי עצמי או היגוי אקטיבי. עומס סרן: 7.5, 9.5 או 10 טון.
הרמת סרן כפול
תכונה זו מאפשרת ניתוק והרמה של סרן האחורי ביותר בבוגי הטנדם כדי להפחית את צריכת הדלק ולהקטין את רדיוס הפנייה. על-ידי לחיצה על לחצן בלוח המחוונים, הנהג יכול להרים את הסרן בעת פריקת המשאית. כשהמשאית עמוסה, הסרן מנמיך את עצמו ומתחבר באופן אוטומטי. הרמת סרן כפול זמינה בתצורות שיכוך אוויר 6×4 ו-8×4 (עם סרן בוגי כפול) שמצוידות בבלמי דיסק.
ייתכן שהתכונות המתוארות אינן סטנדרטיות או זמינות בכל רמות האבזור ואפשרויות מערכת ההינע.