משאיות

וולוו קיבלה הזמנה של 100 משאיות חשמליות מחברת DFDS

וולוו משאיות קיבלה הזמנה של 100 משאיות חשמליות מחברת הלוגיסטיקה DFDS. עם הזמנה אחרונה זו, חברת DFDS כמעט הכפילה את צי משאיות וולוו החשמליות שלה לסך של 225 משאיות – צי משאיות חשמליות כבדות של חברה הגדול ביותר באירופה.
וולוו קיבלה הזמנה של 100 משאיות חשמליות מחברת DFDS
משמאל לימין: רוג'ר אלם, נשיא וולוו משאיות; ניקלאס אנדרסון, סמנכ"ל חטיבת הלוגיסטיקה ב-DFDS.

DFDS, אחת מחברות השילוח ולוגיסטיקה הגדולות בצפון אירופה, רואה דרישה הולכת וגדלה לפתרונות הובלה עם השפעה סביבתית נמוכה יותר. כעת, החברה ביצעה הזמנה נוספת של 100 משאיות חשמליות מוולוו. בפעם הקודמת, DFDS רכשה מוולוו סך של 125 משאיות חשמליות כבדות.

95 משאיות חשמליות של וולוו פועלות כיום בשוודיה, דנמרק, ליטא, בלגיה והולנד, כאשר 30 המשאיות הנותרות אמורות להימסר במהלך שנת 2024. הודות לצי המשאיות החשמליות הגדל, חברת DFDS הפחיתה את פליטת גזי החממה שלה ב-1,516 טון עד סוף שנת 2023.*

"אני גאה מאוד להמשיך את השותפות ההדוקה שלנו עם DFDS. הזמנה זו של 100 משאיות חשמליות נוספות היא ההוכחה לאמון שלהם בחברה שלנו. הצמיחה הגדולה של צי המשאיות החשמליות של DFDS מוכיח שהובלה ללא פליטת מזהמים היא פתרון בר-קיימא כאן ועכשיו", אומר רוג'ר אלם, נשיא וולוו משאיות.

המשאיות החשמליות החדשות יפעלו בתשעה שווקים ברחבי אירופה, כולל בריטניה, אירלנד, הולנד, בלגיה ושוודיה. המשאיות יהיו בגרסאות העדכניות והחסכוניות יותר בצריכת האנרגיה של דגמי Volvo FH Electric ו-Volvo FM Electric.

לחברת DFDS יש כיום את הצי הגדול ביותר באירופה של משאיות חשמליות כבדות והיא מתקדמת להשגת היעד שלה לשנת 2030, בו לפחות 25% מצי המשאיות שלה יהיה משאיות חשמליות.

"אנו רוצים להניע את תהליך המעבר לפתרונות הובלה יותר בני קיימא. צי המשאיות החשמליות שלנו מתרחב ולא רק יתרום להפחתת ההשפעה האקלימית של הפעילות שלנו, אלא גם יאפשר לחברת DFDS לתמוך ביותר חברות שמעוניינות להיפטר מפחם בשרשרת האספקה שלהן. 100 המשאיות החשמליות החדשות מדגישות את המחויבות שלנו להניח את הפיתוח קדימה", אומר ניקלאס אנדרסון, סמנכ"ל חטיבת הלוגיסטיקה ב-DFDS.

כמה מהמשאיות החשמליות החדשות ישמשו להובלת סחורה אל וממפעל ההרכבה של Volvo Trucks בגטבורג.

מאז שנת 2019, וולוו משאיות מכרה משאיות חשמליות ללקוחותיה ב-45 מדינות, על פני שש יבשות. כיום, וולוו מציעה את המגוון הרחב ביותר של משאיות חשמליות הכולל 8 דגמים, הנותנים מענה למגוון רחב של משימות הובלה בסביבה עירונית ומחוצה לה.

*מהמכל-לגלגל. מקור: DFDS,‏ dfds.com

להורדת תמונות ברזולוציה גבוהה ❯