משאיות

וולוו מציגה את המשאית החשמלית הראשונה המותאמת לתחבורה עירונית נקייה ובטוחה יותר

וולוו משיקה את דגם המשאית הראשונה שפותחה אי פעם עם הנעה חשמלית בלבד. עם קיבולת המאפשרת הובלת עומסים כבדים ושדה ראיה נהדר עבור הנהג, Volvo FM Low Entry היא משאית חשמלית מושלמת המאפשרת נהיגה בטוחה ויעילה בסביבה עירונית.
משאית חשמלית וולוו FM Low Entry בנסיעה בעיר
התוספת האחרונה של וולוו משאיות לתוכנית המשאית החשמלית שלה – Volvo FM Low Entry – משאית בעומסים כבדים שפותחה במיוחד לתת מענה למגוון רחב של משימות הובלה באזורים עירוניים.

מכיוון שיותר ויותר ערים שואפות לשפר את הסביבה העירונית שלהן באמצעות הפחתת פליטות המזהמים, חלה עליה בדרישה למשאיות ללא פליטות מזהמים, המספקות מענה הולם לדרישות של לקוחות אלו.

התוספת האחרונה לדגמי המשאיות החשמליות של וולוו, Volvo FM Low Entry, היא משאית כבדה שפותחה במיוחד כדי להתמודד בהצלחה עם מגוון רחב של משימות הובלה באזורים עירוניים. זו גם המשאית הראשונה שפותחה על ידי וולוו, הזמינה בהנעה חשמלית בלבד.

"משאית זו ללא פליטת מזהמים מהווה תוספת נהדרת למגוון הדגמים החשמליים שלנו. המשאית מספקת מענה מושלם לצורכי תחבורה עירונית ותוכננה תוך התמקדות בצורכי הנהג. היא עוצמתית, אך עם חוויית נסיעה חלקה וקלה לתמרון. Volvo FM Low Entry החדשה תואמת באופן מושלם את שאיפותינו להרחיב את מגוון הדגמים החשמליים שלנו ומאפשרת ליותר לקוחות לצמצם את פליטות הפחמן שלהם", מסביר רוג'ר אלם, נשיא וולוו משאיות.

דירוג 5 כוכבים לפי תקן Direct Vision

The low driving position offers the driver excellent visibility and control of the surroundings. The good visibility of the FM Low Entry has earned it a five-star rating in the Direct Vision standard that rates heavy vehicles operating in London and comes into effect in the fourth quarter of 2024*.
 

תנוחת הנהיגה הנמוכה מאפשרת לנהג ליהנות משדה ראיה נהדר ומשליטה מצוינת על סביבת המשאית. שדה הראיה הנהדר של Volvo FM Low Entry זיכה אותה בציון של חמישה כוכבים בתקן Direct Vision, המדרג כלי רכב כבדים הפועלים בלונדון וייכנס לתוקף ברבעון הרביעי של 2024*.

Volvo FM Low Entry היא משאית רב-תכליתית שניתן להתאים למשימות הובלה שונות, כגון פינוי פסולת, הפצת סחורה ועבודות בנייה.

המשאית מבוססת על דגם FM המוכר של וולוו. תא הנהג המרווח הונמך והוסט קדימה, בעוד מדרגה נמוכה ורצפה שטוחה מאפשרות להיכנס ולצאת מהמשאית בקלות. מאפייני העיצוב הללו יוצרים סביבת עבודה ארגונומית, נוחה ויעילה עבור נהגים שפועלים בסביבה עירונית עמוסה.

Volvo FM Low Entry החדשה תימכר תחילה בשווקים שונים באירופה וכן בטורקיה, אוסטרליה ודרום קוריאה. המכירות יחלו ברבעון הראשון של 2024 ותחילת הייצור מתוכננת לרבעון השני של 2024.

שמונה דגמים של משאיות חשמליות

עם הצגת המשאית העירונית החדשה הזאת, וולוו מציעה כעת שמונה דגמים של משאיות חשמליות. בשנת 2019 הפכה וולוו משאיות ליצרנית הגלובלית הראשונה בעולם שהחלה בייצור סדרתי של משאיות חשמליות כבדות, והיעד של החברה הוא שמחצית מכלל המכירות הגלובליות שלה עד שנת 2030 יהיה של משאיות חשמליות.

מאפיינים עיקריים של Volvo FM Low Entry

  • שדה הראיה (עם מפרט סטנדרטי) עומד בדרישות התקן Direct Vision לדירוג 5 כוכבים.
  • המשאית מצוידת במערכת ההיגוי הדינמית של וולוו המאפשרת היגוי נטול מאמץ ומפחיתה את רמת הרעידות.
  • המשאית כוללת שלוש אפשרויות לסידור מושבים: נהג בלבד, נהג + נוסע, נהג + 3 נוסעים. עם 3 מושבי נוסעים ממוקמים בחלק האחורי של תא הנהג, הם אינם נראית בשדה הראיה של הנהג. מצמצם שטחים "מתים" ומאפשר לנהג ליהנות משדה ראייה נהדר.
  • המאפיינים הארגונומיים הרבים כוללים מדרגה נמוכה, רצפה שטוחה וידיות אחיזה המותקנות באופן מיטבי על מנת לאפשר כניסה ויציאה קלה ובטוחה מתא הנהג.
  • המשאית זמינה עם מערכת מצלמות ניטור החדשה והמתקדמת של וולוו.
  • תא הנהג זמין בשני גבהים (מידת גובה): תא שינה (1,575 מ"מ) ותא שינה מורחב/גבוה (1,945 מ"מ).
  • תצורות סרנים זמינות: 4X2, 6X2, 8X2, 8X4.
  • משקל כולל: 19-‏32 טון
  • מנוע: 330 קילוואט
  • קיבולת סוללה: 360 קוט"ש (4 סוללות)
  • טווח נסיעה: עד 200 ק"מ (טווח הנסיעה תלוי במספר גורמים, כגון משקל מטען, סגנון נהיגה, מחזור נהיגה, טופוגרפיה, טמפרטורה וכו')
    טעינה: 250 קילוואט (טעינה מהירה DC), ‏43 קילוואט (טעינה רגילה AC)
  • בסיס גלגלים: 3,900-‏6,000 מ"מ

להורדת תמונות ברזולוציה גבוהה ❯

 

*https://tfl.gov.uk/info-for/deliveries-in-london/delivering-safely/direct-vision-in-heavy-goods-vehicles/dvs-star-ratings-and-safe-system