משאיות

Volvo FH Aero כבר כאן – סטנדרט חדש למשאיות כבדות עם יעילות אנרגטית

סדרת Volvo FH האייקונית של וולוו משאיות זוכה לבן משפחה חדש – Volvo FH Aero. עם עיצוב אווירודינמי ומאפיינים חדשניים Volvo FH Aero מציגה רמה חדשה של יעילות אנרגטית, וזמינה בארבע גרסאות, כולל גרסת דלק ביולוגי והגרסה החשמלית עטורת הפרסים.
The Volvo FH Aero is here – a new benchmark for energy efficient heavy-duty trucks
עם עיצוב אווירודינמי ומאפיינים חדשניים Volvo FH Aero מציגה רמה חדשה של יעילות אנרגטית, וזמינה בארבע גרסאות, כולל גרסת דלק ביולוגי

הודות לאווירודינמיקה משופרת וטכנולוגיות חדשות, כגון מערכת מצלמות ניטור של וולוו, Volvo FH Aero החדשה מסוגלת לצמצם עד 5% את צריכת האנרגיה ופליטות המזהמים*.

"‏Volvo FH Aero החדשה היא המשאית היעילה ביותר שלנו אי פעם, מכיוון שאנחנו ממשיכים להפחית את שיעורי פליטות CO2 בכל מגוון הדגמים שלנו", אומר רוג'ר אלם, נשיא וולוו משאיות. "זו משאית וולוו במיטבה - משאית בטוחה, מתוכננת באופן מושלם ואיכותית, המיועדת למשימות תובעניות ולנסיעות ארוכות, על מנת להבטיח את הצלחתם של לקוחותינו".

Volvo FH Electric זכתה בתואר המשאית הבינלאומית של השנה לשנת 2024 ותוצע גם בגרסת Aero החדשה, תוספת חסכונית באנרגיה למגוון הדגמים חשמליים הרחב של וולוו. יתר על כן, Volvo FH16 הופכת למשאית החזקה ביותר בתעשייה הודות למנוע חדש ויעיל בהספק של 780 כ"ס שמיועד להתמודד בהצלחה עם המשימות התובעניות ביותר.

לא משנה באיזו מערכת הנעה הלקוחות בוחרים – חשמלית, גז או דיזל – כל הגרסאות של FH Aero החדשה ייהנו מצריכת אנרגיה נמוכה יותר, טווח נסיעה ארוך יותר, רמת בטיחות מעולה וחוויית נהיגה נהדרת.

דגמי Aero החדשים יושקו בהדרגה בשווקים שונים במהלך השנים 2024-‏2025 ויכללו ארבע גרסאות – FH Aero, FH Aero Electric, FH Aero מונעת בגז ו-FH16 Aero.

צריכת דלק מיטבית ועיצוב אווירודינמי

החלק הקדמי של תא הנהג ב-Volvo FH Aero הוארך ב-24 ס"מ בהשוואה לדגמי Volvo FH רגילים. ההארכה הזאת מסייעת ליצירת תא נהג אווירודינמי יותר. האווירודינמיקה המשופרת תורמת לצריכת דלק נמוכה יותר ואף מעניקה יציבות משופרת בתנאי מזג אוויר סוער.

האווירודינמיקה המשופרת מועילה גם לדגם FH Aero Electric הודות למאפייני free-rolling משופרים. היא מאפשרת להגדיל את אנרגיית הבלימה המתחדשת, אנרגיה הנשמרת בסוללה בעת בלימה או במהלך נסיעה במדרון, שניתן יהיה לנצל במהלך ההאצה או טיפוס בעליה בהמשך הדרך.

העיצוב החדש והמודרני של Volvo FH Aero כולל סמל וולוו גדול, נועז וקל לזיהוי – הגדול ביותר מכל המשאיות המודרניות של וולוו – כמו גם סמל השם Volvo, המדגיש בבירור שזהו הדגם העדכני ביותר של וולוו משאיות.

בטיחות ויעילות משופרת עם מצלמות במקום מראות צד

מערכת מצלמות ניטור החדשה תורמת רבות הן לאווירודינמיקה והן לבטיחות. פתרון חדש זה, מחליף את מראות הצד המסורתיות, משפר את שדה הראיה של הנהג ואת הבטיחות, הן עבור הנהג והן עבור משתמשי דרך אחרים.

מערכת המצלמות משפרת באופן ניכר את שדה הראייה של הנהג בתנאי גשם וחשיכה, אך גם באור שמש ובנסיעה במנהרות. בעת נסיעה עם נגרר, מערכת המצלמות כוללת פונקציית סיבוב אוטומטי, כדי לעקוב אחר הנגרר במהלך ביצוע פניות.

דגשים, מאפיינים ויתרונות נוספים של Volvo FH Aero החדשה כוללים:

  • טכנולוגיית I-See של וולוו שוכללה כדי לחסוך בצריכת האנרגיה ולהפחית את פליטות הפחמן, תוך שימוש במפה טופוגרפית מבוססת ענן, על מנת לייעל את הנהיגה ולאפשר זמן נסיעה ממושך יותר עם בקרת שיוט כדי לחסוך בצריכת האנרגיה ולהבטיח נהיגה רגועה יותר.
  • בלמים מעודכנים עם דיסקיות בלמים ללא חיכוך של וולוו (רשומים כפטנט) המשפרים את כושר הבלימה, תוך הפחתת צריכת אנרגיה ופליטות המזהמים.
  • מערכת מולטימדיה משודרגת וידידותית למשתמש המאפשרת התאמה אישית בהתאם לצורכי הנהג.
  • מערכת שמע משופרת הכוללת שישה רמקולים איכותיים, מגבר חדש ורמקול סאבוופר שמוסיפים עוצמה לחוויית ההאזנה בתא הנהג.
  • מערכת ניווט מובנית חדשה הכוללת מפות משופרות שמותאמות לצרכים ספציפיים של המשאית, עם עדכוני מפות אוטומטיים המאפשרים שינוע יעיל של מטען.
  • עדכונים נוספים בתא הנהג כוללים מיקרוגל וכן חיבורי USB-C.
  • חבילת My Business Apps של Volvo Trucks הוצגה עבור שווקים נוספים. זהו שירות מבוסס מינוי המאפשר ללקוחות להוריד אפליקציות מבוססות פעילות עסקית מספקים שונים ולהשתמש בהן על גבי מסך הצד במשאיות כדי ליהנות ולשפר את זמן הפעולה והשימוש היומיומי במשאית.
  • שירות ניטור הצמיגים החדש מספק למנהלי התפעול תצוגה מלאה של המשאית והנגרר, תוך הפחתת הסיכון לעלויות והפרעות בתפעול הקשורות בתקר בלתי צפוי.

אנחנו נמשיך להציע את Volvo FH גם עם תא נהג רגיל ולא מורחב, בהתאם לצורכי השוק.

*צריכת הדלק בפועל עשויה להשתנות בהתאם לגורמים רבים, כגון מהירות הנסיעה, שימוש בבקרת שיוט, מפרט הרכב, העומס על הרכב, טופוגרפיה בפועל, רמת הניסיון של הנהג, תחזוקת הרכב ותנאי מזג האוויר.