השירות החדש של וולוו משאיות, ניהול טעינה, מאפשר לחברות הובלה לנהל ביעילות את הטעינה הפרטית של המשאיות החשמליות שלהן במתקן טעינה ביתי משלהן. שירות זה מבטיח שמשאיות החברה טעונות באופן מספק עבור המשימות המתוכננות ומפחית את מספר סבבי הטעינה הלא מתוכננים, ובכך תורם לשיפור הפרודוקטיביות וזמני הפעולה.
במתקן הטעינה, החברה תוכל ליצור תוכניות טעינה, הקובעות מתי צפויים הרכבים להתחיל בטעינה ולהשיג סוללה בטעינה מלאה. המערכת מיידעת את המשתמש על כל סטייה מהתוכנית כדי למנוע את ירידת רמת הסוללה. השירות מספק תצוגה גרפית של תהליך הטעינה של המשאיות, הכוללת תצוגה של רמת הטעינה של הסוללה ושל סטטוס הטעינה. כמו כן, למעקב שוטף, המערכת מספקת דוחות ש“טעינה היא תחום מרכזי בתפעול של משאית חשמלית. כחברת הובלה, אתה רוצה לוודא שהמשאיות שלך טעונות ומוכנות כשמגיע הזמן למשימת הובלה הבאה. מעקב אחר תהליך הטעינה חשוב גם כדי לראות אם ישנן סטיות מהתוכנית. שירות זה מסייע לספקים בכל אלה,” אומר יוהאן אוסטברג, מנהל שירותי תחבורה חשמלית בוולוו משאיות.
בשנה שעברה, וולוו משאיות השיקה את שירות Volvo Open Charge, שמטרתו להפוך את הטעינה בדרכים ליותר צפויה ואמינה. Volvo Open Charge מסייע לחברות הובלה באיתור וגישה לתחנות טעינה ציבוריות. ניתן לשלם על הטעינה באמצעות הכלי בתחנות הפועלות בשיתוף פעולה עם וולוו.
בעתיד הקרוב, יהיה אפשר להזמין זמן טעינה באמצעות שירות זה, מה שיאפשר לחברות הובלה לייעל את תכנון הטעינה שלהן. שירות Volvo Open Charge הושק בשוודיה ובהולנד, ומדינות נוספות באירופה ובחלקים אחרים של העולם יבואו בעקבותיהן.
שירותי ניהול טעינה ו-Volvo Open Charge שניהם חלק משירות Volvo Connect, ממשק השירותים הדיגיטליים של וולוו משאיות עבור כל הלקוחות.