משאיות

Volvo FH Electric זוכה בפרס "משאית השנה 2024"

וולוו משאיות זכתה בפרס התעשייה היוקרתי עבור דגם המשאית החשמלית Volvo FH Electric. זו הפעם הראשונה אי פעם שמשאית חשמלית זוכה בפרס זה.
Volvo FH Electric משאית השנה לשנת 2024
Volvo FH Electric היא זוכת פרס “International Truck of the Year” לשנת 2024.

Volvo FH Electric, המשאית החשמלית הכבדה של וולוו, נבחרה כמשאית השנה הבינלאומית לשנת 2024. בהסבר החלטתם, חבר השופטים שיבחו את הביצועים של המשאית החשמלית, התאוצה הרציפה, פעולה שקטה והתנהגות כביש ללא רעידות.

"עם הצגת הדגם FH Electric, וולוו משאיות השיקה סדרת דגמים של משאיות חשמליות חדשניות, המספקות מענה למגוון רחב של משימות הובלה. זו ההוכחה לכך שהמעבר לשימוש באנרגיה חשמלית תופס תאוצה אפילו בסביבה העסקית המאתגרת כיום," אמר ג'יאננריקו גריפיני, יו"ר תחרות משאית השנה.

רוג'ר אלם, נשיא וולוו משאיות, קיבל אמש את הפרס היוקרתי במהלך טקס הענקת הפרס שהתקיים בתערוכת Solutrans Transport בליון, צרפת.

"אני כל כך גאה שדגם Volvo FH Electric שלנו זכה בפרס המכובד הזה. בפעם הראשונה בהיסטוריה תעשיית רכבי ההובלה בחרה ברכב חשמלי לתואר משאית השנה. Volvo FH Electric מייצגת עידן חדש בתחום ההובלות והזכייה בפרס זה מראה בבירור שהמעבר לפתרונות הובלה ללא פליטת מזהמים קורית כאן ועכשיו," הוסיף רוג'ר אלם.

"אני רוצה להודות מקרב לב לכל מי שתרם להצלחה זו. הישג זה מבוסס על עבודת צוות נהדרת עם תשוקה ומסירות בקרב העובדים בקבוצת וולוו, ושיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות, השותפים והספקים המוערכים שלנו."

זוכה בפרס בפעם הרביעית

זו הפעם הרביעית שהמשאית האייקונית של וולוו מדגם FH זכתה לתואר "משאית השנה". Volvo FH הינה אחת מדגמי המשאיות המצליחות ביותר בתעשייה אי פעם עם קרוב ל-1.4 מיליון משאיות שנמכרו ברחבי העולם.

משאית Volvo FH Electric מסוגלת לפעול במשקל כולל של 44 טון. הייצור של דגם Volvo FH Electric החל בשנת 2022 במפעל וולוו בגטבורג, שוודיה, והייצור במפעל בעיר גנט, בלגיה, החל בשנת 2023.

תוכנית מקיפה למשאיות חשמליות

וולוו משאיות היתה היצרנית העולמית הראשונה שהחלה בייצור סדרתי של משאיות חשמליות כבר בשנת 2019, וכיום יש לה מגוון רחב של דגמים חשמליים הכולל שישה דגמי משאיות חשמליות אשר תוכננו לתת מענה למגוון רחב של משימות הובלה שונות. וולוו משאיות היא החברה המובילה באירופה של משאיות כבדות חשמליות עם נתח שוק בשיעור של 49%.

משאית השנה הבינלאומית

ארגון The International Truck of the Year הוקם בשנת 1977 והוא כולל 24 עיתונאים המסקרים את תחום הרכבים המסחריים מטעם כתבי עת גדולים ברחבי אירופה. הפרס השנתי מוענק למשאית שהוצגה במהלך 12 החודשים הקודמים ושתרמה את התרומה המשמעותית ביותר ליעילות התחבורה בכבישים. מספר קריטריונים מרכזיים נכללו בהערכה, כולל חדשנות טכנולוגית, נוחות, בטיחות, יכולת נהיגה, יעילות אנרגטית, טביעת רגל סביבתית ועלות בעלות כוללת (TCO).

https://www.truck-of-the-year.com

לתשומת ליבכם:

  • "אירופה" מתייחסת למדינות האיחוד האירופי כולל נורווגיה ושוויץ.
  • נתח השוק של וולוו המתייחס למשאיות חשמליות כבדות (≥16 טון) באירופה וכולל נתונים של S&P Global.

להורדת תמונות ברזולוציה גבוהה ❯