משאיות

וולוו מציעה משאיות חשמליות המותאמות לעבודות בנייה

וולוו משאיות פיתחה סדרה של משאיות חשמליות כבדות המותאמות לתעשיית הבנייה. באמצעות שימוש במשאיות חשמליות, חברות יכולות כעת לתת מענה לדרישה הגוברת לרכבים פחות רועשים וללא פליטות מזהמים באתרי בנייה בסביבה עירונית.
משאית חשמלית של וולוו מותאמת לעבודות בנייה
גוברת הדרישה לתחבורה חשמלית באתרי בנייה עירוניים.

הדרישה לפתרונות של תחבורה חשמלית בתעשיית הבנייה הולכת וגוברת. שני הכוחות העיקריים המניעים את הביקוש הגובר הם אזורים עירוניים המוגדרים כאזור עם אפס פליטת מזהמים והצורך של חברות בנייה לעמוד ביעדיי האקלים.

לכן, וולוו משאיות פיתחה משאיות חשמליות כבדות המאפשרות ללקוחות במגזר הבנייה לעבור לפתרון תחבורה בר-קיימא יותר. משאיות קונבנציונליות עם שלדה אחודה ותוספות מובנות עבור מגוון רחב של מבני על, כגון מכולה פתוחה, מערבל בטון ומנופים, זמינות כעת בגרסה חשמלית.

"משאיות בנייה בדרך כלל נוסעות לטווחים קצרים ופועלות בדפוסי עבודה חוזרים ונשנים, למשל באספקת חומרים לאתרי בנייה. עובדה זו הופכת אותן למשאיות שמאוד מתאימות להנעה חשמלית. ניתן להתאים את המשאיות החשמליות שלנו לתפעול רבות מהמשימות הללו, כלומר לקוחות מתחום הבנייה יכולים לקבל את אותה המשאית שהם משתמשים בה כיום בגרסה חשמלית. זה מספק עבורם יכולת תמרון משופרת, רמות רעש מופחתות ואפס פליטות מזהמים," מסבירה ג'סיקה סנדסטרום, מנהלת מוצר בוולוו משאיות.

בנויה להגדלת משקל העמסה ופרודוקטיביות

הודות למגוון אפשרויות סוללה ותאי נהג, המשאיות החשמליות החדשות גמישות והיצע רחב של תצורת סרנים. זה מאפשר מגוון רחב של תצורות שלדה ואפשרות למרווח סרנים קצר יותר, עד ל-3,900 מ"מ, מה שיוצר בתורו גמישות בהתאמה של המשאית להתמודדות עם טווח רחב של עבודות בנייה.

לקוחות יכולים לבחור החל משש ועד שתי ערכות סוללה, בהתאם לדרישות המסוימות שלהם לטווח נסיעה ומשקל העמסה. למשאיות הקשיחות החדשות יש קיבולת סוללה שנע בין 180 ל-540 קוט"ש.

"בכל הנוגע לקיבולת הסוללה, ניתן להגדיר את המשאית באופן שיתאים לעבודה ומסלול הנסיעה בפועל. אם לא מוסיפים סוללות יותר ממה שצריך, ניתן להגדיל את משקל ההעמסה, וכתוצאה גם את הפרודוקטיביות," מוסיפה ג'סיקה סנדסטרום.

אפשרויות מעבירי כוח (PTO)

שלושה סוגי פתרונות של מעבירי כח, PTO, במשאית מקלים על התקנת מבני על חשמליים או מכניים: מעביר כח חשמלי ePTO, מעביר כח על תיבת הילוכים ומעביר כח אלקטרו-מכני.

הפתרון האלקטרו-מכני כמו גם פתרון תיבת ההילוכים מציעים הזדמנויות טובות לייעול צריכת האנרגיה להימנע מרעש מוגזם.

וולוו משאיות היא יצרנית המשאיות הגלובלית היחידה עם מגוון מקיף של משאיות חשמליות הקיימות בייצור סדרתי כבר היום. יעד החברה הוא שמחצית מהמכירות הגלובליות שלה תהיה של משאיות חשמליות עד לשנת 2030 לכל המאוחר.

 

את המשאיות Volvo FM/FMX electric ניתן לצייד כמפורט להלן:

נפתח למכירה בדצמבר 2022, ייצור סדרתי מתחיל במרץ 2023:

  • קו הנעה: 490 קילוואט
  • יחידת הנעה: 3 מנועים חשמליים
  • סוללה: 450-540 קוט"ש, 5-6 סוללות
  • תא נהג: Sleeper, High, X-High sleeper cab
  • מרווח סרנים: 4,300-6,700
  • תצורות סרן: 4X2, 6X2, 6X4, 8X2 ו-8X4
  • PTO: חשמלי, הילוכים ואלקטרו-מכני

נפתח למכירה בפברואר 2023, ייצור סדרתי מתחיל במאי 2023:

  • קו הנעה: 330 קילוואט
  • יחידת הנעה: 2 מנועים חשמליים
  • סוללה: 360 קוט"ש, 4 סוללות
  • תא נהג: תא יום
  • מרווח סרנים: 3,900-6,700

נפתח למכירה ביוני 2023, ייצור סדרתי מתחיל בספטמבר 2023:

  • סוללה: 180-270 קוט"ש, 2-3 סוללות

להורדת תמונות ברזולוציה גבוהה ❯