משאיות

וולוו מובילה את השוק הפורח של משאיות חשמליות

בשנה שעברה, מספר המשאיות החשמליות הכבדות בכבישי אירופה וארה"ב צמח בקצב מהיר יותר מאי פעם. וולוו משאיות מכרה עד כה יותר מ-4,300 משאיות חשמליות סה"כ ביותר מ-38 מדינות. באירופה, וולוו משאיות מובילה בשוק המשאיות החשמליות הכבדות עם נתח שוק בשיעור של 32%, ובצפון אמריקה, כמעט מחצית מכל המשאיות החשמליות הכבדות שנמכרו בשנת 2022 היו משאיות של וולוו.
וולוו מובילה את השוק הפורח של משאיות חשמליות

בשנת 2022 שוק המשאיות החשמליות הכבדות (במשקל 16 טון ומעלה) באירופה, זינק ב-200% והסתכם ב-1,041 משאיות, ושמרנו על נתח השוק הגבוה ביותר.

"אנו נחושים להוביל את תהליך המעבר למשאיות חשמליות והעמדה המובילה שלנו בשוק בשנת 2022, לא רק באירופה, אלא גם בצפון אמריקה ומדינות אחרות, היא ההוכחה שאנו עושים זאת. אמנם שוק המשאיות החשמליות הוא עדיין קטן, אבל המגמה ברורה: רבים מלקוחותינו מתחילים כעת את המעבר שלהם להנעה חשמלית. אנו מתכוונים להיות הזרז שלהם למעבר זה והיעד שלנו הוא עד שנת 2023 50% מסך כל המכירות של משאיות חדשות יהיו של משאיות חשמליות," אומר רוג'ר אלם, נשיא וולוו משאיות.

מאז שוולוו משאיות החלה בייצור משאיות חשמליות בשנת 2019, החברה מכרה יותר מ-4,300 משאיות חשמליות ביותר מ-38 מדינות ברחבי העולם. וולוו מציעה כיום את ההיצע הרחב ביותר בתעשייה עם ששה דגמים של משאיות חשמליות, המספקים מגוון פתרונות להובלות בעיר ומחוצה לה.

"יש לנו כעת את קטלוג המוצרים שנותן מענה למרבית משימות ההובלה של כל סוגי הלקוחות. כשאנו מסתכלים על דפוסי הובלות הסחורה, אנו מבינים שאפשר לבצע מעבר להנעה חשמלית עבור קרוב למחצית מכל ההובלות עם דגמי המשאיות החשמליות שלנו," מוסיף רוג'ר אלם. "אנו רואים זאת כמשימה שלנו לתמוך בלקוחותינו ולסייע להם בהגשמת שינוי זה.

לתשומת ליבכם:

  • "אירופה" מתייחסת למדינות האיחוד האירופי כולל נורווגיה ושוויץ.
  • נתח השוק של וולוו ונתוני הצמיחה הכוללים המתייחסים למשאיות חשמליות כבדות (≥16 טון) באירופה כוללים נתונים שנתקבלו מ-IHS Markit.
  • צפון אמריקה מתייחס לארה"ב וקנדה. נתח השוק של וולוו משאיות בצפון אמריקה מבוסס על מידע שנתקבל מ-Volvo Trucks North America.
  • הציטוט: "אפשר לבצע מעבר להנעה חשמלית עבור קרוב למחצית מכל ההובלות", מתייחס לדו"ח סטטיסטיקה "הובלת מטען בכבישים לפי מרחק" של Eurostat, המציג שקרוב למחצית מכל הסחורות שהובלו בכבישי אירופה נסעו מרחק של פחות מ-300 ק"מ.

 

להורדת תמונות ברזולוציה גבוהה ❯