משאיות

2022 שנת שיא עבור וולוו משאיות - היקף אספקה חסר תקדים וגידול בנתח השוק ב-41 מדינות

2022 היתה שנת שיא עבור וולוו משאיות. החברה סיפקה ללקוחותיה את מספר המשאיות הגבוה בכל הזמנים וכמו כן הגדילה את נתח השוק שלה ב-41 מדינות

בשנת 2022 וולוו משאיות הציגה את הביצועים הטובים ביותר בהיסטוריה של החברה. בשנת 2022 יצרנית המשאיות העולמית סיפקה 145,195 משאיות, עליה של 19% משנת 2021, בה סופקו ללקוחות 122,525 משאיות. וולוו משאיות הגדילה גם את נתח השוק שלה בקטגוריית המשאיות הכבדות (16 טון ומעלה) ב-41 מדינות ברחבי העולם. את מספר שיא באספקת המשאיות והגידול בנתח השוק יש לראות לאור המחסור בשרשרת האספקה ששרר לאורך השנה.

"היתה לנו שנה נהדרת, בהתחשב בתקופה הקשה וחסרת הוודאות בה אנו חיים. למרות המחסור בשרשרת האספקה והפרעות בייצור, הצלחנו להגדיל באופן משמעותי את נפח האספקה ולשלוח את המשאיות אל הלקוחות שלנו, כדי שהם יוכלו לגדול ולשפר את העסק שלהם. כל זאת הושג הודות לשיתוף הפעולה הקרוב עם הספקים שלנו כמו גם העבודה הקשה שנעשתה בארגון שלנו ואצל המשווקים שלנו," אומר רוג'ר אלם, נשיא וולוו משאיות.

באירופה*, נתח השוק של וולוו משאיות הוא 18.2%, שהוא הגבוה ביותר אי פעם. וולוו משאיות היא מובילה בשוק המשאיות במספר מדינות אירופה. כמו כן, החברה הגדילה את נתח השוק שלה בצפון אמריקה** ובאוסטרליה*** ל-10.8% ו-17.0% בהתאמה. בברזיל****, נתח השוק של וולוו משאיות גדל ל-24.6% ובכך הפכה לחברה המובילה בשוק בפעם הראשונה אי פעם.

"במהלך השנה השקנו בהצלחה מוצרים ושירותים חדשים, ואף מכרנו רכבים להרבה לקוחות חדשים. המשוב שאנו מקבלים מהלקוחות הוא שהם מאוד מעריכים ומוקירים את המשאיות שלנו בשל האיכות והיעילות האנרגטית הגבוהה שלהן, וגם את התמיכה המקצועית והמהירה שהוא זוכים לה מהמשווקים ומרכזי השירות שלנו. כל הגורמים הללו תורמים לריווחיות שלהם," אומר רוג'ר אלם.

מובילים את הדרך אל הובלה בהנעה חשמלית

וולוו משאיות החלה בייצור סדרתי של משאיות חשמליות כבדות בשנת 2022, והיתה יצרנית המשאיות הראשונה שעשתה זאת. אספקת המשאיות החשמליות מציגה בבירור מגמה חיובית הולכת וגדלה. ארה"ב, גרמניה, הולנד, נורבגיה ושוודיה הן כיום השווקים הגדולים ביותר של משאיות וולוו החשמליות.

"רבים מלקוחותינו, באירופה ובמדינות רבות אחרות, החלו במעבר להנעה חשמלית במהלך השנה. הם רואים בבירור שהובלה ללא פליטת מזהמים היא הזדמנות עסקית מלהיבה הנמצאת במגמת עלייה. אני בטוח שמגמה זו תמשיך ותתחזק בקצב מהיר בשנים הקרובות," אומר רוג'ר אלם.


* אירופה מתייחסת למדינות האיחוד האירופאי, כולל נורווגיה, שוויץ ובריטניה. כולל מידע שסופק על יד HIS Markit, ihsmarkit.com.

** צפון אמריקה (ארה"ב וקנדה), מקור: Wards Automotive, wordsauto.com

*** אוסטרליה, מקור: מועצת תעשיית המשאיות, https://www.truck-industry-council.org

**** ברזיל, מקור: Anfavea, איגוד יצרני הרכב של ברזיל, https://anfavea.com.br

להורדת תמונות ברזולוציה גבוהה ❯