משאיות

נבחר הצוות המנצח בתחרות מרכזי השירות הגדולה בעולם

והזוכים הם... נבחר הצוות המנצח בפרסי VISTA, תחרות מרכזי השירות הגדולה בעולם. אחרי גמר מותח בעיר הולדתה של וולוו, גטבורג, שוודיה, צוות Kiired Insnerid מאסטוניה הגיע למקום הראשון.
בשלב הגמר של תחרות VISTA השנה השתתפו 43 צוותים מרחבי העולם.

יותר מ-16,000 מכונאים ואנשי שירות ב-4,500 צוותים מרשת מרכזי השירות למשאיות ואוטובוסים של וולוו, השתתפו השנה באליפות VISTA – אירוע בינלאומי שהתקיים לראשונה בשנת 1957.

המטרות העיקריות של תחרות VISTA הן לעודד פיתוח כישורים מקצועיים וגיבוש רוח וגאוות הצוות. מכונאים מיומנים וחדורי מוטיבציה מאפשרים למוסכים של וולוו משאיות לבצע אבחון תקלות, לתקן את המשאיות בזמן ולעמוד בסטנדרטים גבוהים של איכות. כישורים אלה הינם גורם עיקרי המסייע ללקוחות להשיג זמן פעילות מרבי עבור המשאיות שלהם.

בגמר שהתקיים בגטבורג, 43 צוותים של מכונאים ואנשי שירות התחרו במשך יומיים להשלמת שש תחנות, בנושאים שכללו דיאגנוסטיקה ממוחשבת, מערכת I-Shift ופחחות. שתי תחנות היו מסוג מציאות מדומה עם דגש על רכבים חשמליים, משימה אחת כללה התקנת מנוע חשמלי במשאית. מספר המשאיות והאוטובוסים החשמליים גדל כיום בקצב מהיר והיכולת לעבוד בבטחה עם מנועים חשמליים היא מיומנות חשובה עבור מכונאים כמעט בכל מרכז שירות ברחבי העולם.

"למכונאים שלנו יש תפקיד חשוב בתרומה להצלחת הלקוחות שלנו כשהם מבטיחים פעילות תקינה של המשאיות שלהם, ותחרות VISTA היא דרך נהדרת עבורם לשפר את מיומנויות המכונאות שלהם. התרשמתי מאוד מהידע הטכני של הצוותים השנה והמהירות בה הם פתרו את האתגרים שהוצגו בפניהם", אומר רוג'ר אלם, נשיא וולוו משאיות.

3 הצוותים המובילים באליפות VISTA העולמית 2022:

שם הצוותמדינה
Kiired Inseneridאסטוניה
Titanדנמרק
SWISSTAשוויץ

אודות VISTA

תחרות VISTA, קיצור של Volvo International Service Training Awards, החלה בשנת 1957 ובמקור היתה תחרות עבור מכונאי וולוו בשבדיה בלבד. 20 שנה מאוחר יותר, עד לשנת 1977 התחרות התפרסה על פני כל היבשות, ומשכה אליה מרכזי שירות מורשים של וולוו מרחבי העולם כולו. כיום תחרות ויסטה הינה אירוע דו-שנתי והתחרות הגדולה ביותר בעולם לצוותי מרכזי השירות של וולוו.

תחרות VISTA פתוחה למרכזי השירות של וולוו משאיות ואוטובוסים והמכונאים שלהם ברחבי העולם. כדי להעפיל לתחרות, הצוותים המשתתפים נדרשים להשלים שני שלבים הכוללים שאלות תיאורטיות וטכניות.

להורדת תמונות ברזולוציה גבוהה ❯