משאיות

וולוו משאיות מתחילה בייצור סדרתי של משאיות חשמליות כבדות

כיצרנית המשאיות העולמית הראשונה שעושה זאת, וולוו משאיות מתחילה כעת בייצור סדרתי של משאיות חשמליות כבדות במשקל 44 טון*.

וולוו משאיות מתחילה בייצור סדרתי של גרסאות חשמליות של דגמי המשאיות החשובים של החברה: Volvo FM, Volvo FH ו-Volvo FMX. משאית כבדה של וולוו יכולה לשאת משקל כולל של 44 טון ושלושה דגמים אלו מייצגים כשני שליש מהמכירות של החברה.

עם המהדורות החדשות הללו, יש לוולוו משאיות ששה דגמים של משאיות חשמליות בייצור סדרתי – המגוון הרחב ביותר של משאיות חשמליות בתעשייה.

"זהו ציון דרך חשוב המוכיח שאנו מובילים את תהליך השינוי של התעשיה. חלפו פחות משנתיים מאז שהצגנו לראשונה את המשאיות החשמליות הכבדות שלנו. כעת אנו מגבירים את הייצור ונספק את המשאיות הנהדרות האלה ללקוחות ברחבי אירופה," אומר רוג'ר אלם, נשיא וולוו משאיות.

הייצור הסדרתי של המשאיות החשמליות הכבדות של וולוו יחל במפעל Tuve בגטבורג, שוודיה ובשנה הבאה המפעל בגנט, בלגיה יצטרף גם כן. וולוו מייצרת את המשאיות החשמליות על אותו פס ייצור כמו המשאיות הרגילות שלה, אשר מאפשר גמישות גבוהה בייצור ויעילות מרבית. הסוללות מסופקות על ידי המפעל החדש של וולוו להרכבת סוללות בגנט.

הביקוש למשאיות חשמליות עולה בקצב מהיר בשווקים רבים, כאשר אחד הכוחות המגבירים את הביקוש הוא הצורך של לקוחות לעבור לפתרונות הובלה ללא שימוש בדלקי מאובנים כדי שיוכלו לעמוד ביעדי הקיימות שלהם. היצע המשאיות החשמליות של וולוו משאיות יכול לספק מענה עבור כ-45% מכלל הסחורות המופצות באירופה כיום.**

"מכרנו יותר מ-1,000 יחידות של המשאיות החשמליות הכבדות שלנו ויותר מ-2,600 מכלל דגמי המשאיות החשמליות שלנו. אלה עדיין מספרים קטנים, אך אנו מצפים להגדלה משמעותית בהיקף המכירות בשנים הבאות. עד לשנת 2030, לפחות 50% מהמשאיות שנמכור בעולם צריכות להיות חשמליות," מוסיף רוג'ר אלם.

היצע המשאיות החשמליות של וולוו כולל 6 דגמים הנותנים מענה למגוון רחב של יישומים כגון הפצה עירונית ופינוי אשפה, הובלה אזורית ועבודות תשתית בנייה.


* משקל כולל משולב (GCW)

** על פי נתונים של Eurostat "הובלת מטען לפי מרחק" (2018), 45% מכל הפצת הסחורות באירופה הן נסיעות במרחק של פחות מ-300 ק"מ.

להורדת תמונות באיכות גבוהה ❯