משאיות

וולוו משאיות מציגה שיפורים נוספים ביעילות צריכת דלק ובביצועים עבור דגמי המשאיות הכבדות שלה

וולוו משאיות מציגה מספר עדכונים חשובים למנועי 11 ליטר ו-13 ליטר שלה בתקן Euro 6 אשר הצליחו לספק יתרונות משולבים של הפחתה בצריכת הדלק יחד ביצועים משופרים בנהיגה.
השיפורים האחרונים לטכנולוגיית המנועים המוכחת של וולוו משאיות מספקים את היכולת ליהנות מהשילוב הייחודי של חסכון בדלק וחוויית נהיגה משודרגת.

"קיצוץ בצריכת הדלק הוא חיוני עבור כל חברות ההובלה, במיוחד עבור בעלות משימות הובלה למרחקים ארוכים. באותה העת, החברות מעוניינות לקבל גישה מיידית לביצועים גבוהים. כעת, עם השיפורים האחרונים לטכנולוגיית המנועים המוכחת שלנו, החברות יכולות ליהנות מהשילוב הייחודי של חסכון בדלק וחוויית נהיגה משודרגת," אומר עמרי שמאי-נרקיס, מנהל מותג וולוו משאיות בישראל.

"צריכת הדלק הטובה אי פעם" במסלול מבחן ידוע

משאית Volvo FH עם מערכת I-Save, הידועה בצריכת הדלק הנמוכה שלה, זוכה אף היא לעדכונים במנוע ובקו ההינע שלה. בשנת 2020 במהלך מבחני צריכת דלק במסלול מבחן של תחרות Green Truck Award במינכן, גרמני, משאית זו השיגה את התוצאה "הטובה ביותר", עם צריכת דלק של 22.7 ליטר ל-100 ק"מ במהירות נסיעה ממוצעת של 80.35 קמ"ש. מספר מבחני בדיקה עצמאיים של עיתונות מקצועית בצרפת אישרו את הדירוג המוביל בצריכת הדלק. כעת ניתן לשפר את התוצאות המובילות אף יותר.

"כבר יש לנו הוכחות שנתקבלו מחברות הובלה המאשרים את צריכת הדלק הנמוכה של דגם Volvo FH עם מערכת I-Save. לכן, אנו נרגשים לגבי האופן שבו השיפורים החדשים במנועים יהפכו את משאית Volvo FH עם I-Save לעוד יותר יעילה בדלק, ויתרמו באופן ישיר לשורת הרווח של הלקוחות שלנו. המכירות של סדרת המנועים החדשה כבר החלו," מסביר עמרי שמאי-נרקיס.

שינוי קטן שתורם לשיפורים ניכרים

כאשר מערכת I-Shift הושקה לראשונה בשנת 2001, וולוו משאיות אישרה את אמונתה האיתנה בתיבת הילוכים מבוססת מצמד כפתרון היעיל ביותר להעברת הילוכים אוטומטית. מאז, יותר ממיליון משאיות נמכרו ברחבי העולם עם טכנולוגיית מערכת I-Shift. השיפורים המשמעותיים בביצועים שנוספים כעת מושגים באמצעות הדרך החדשה בה מערכת I-Shift פועלת בשיתוף עם המנוע. מערכת I-Shift העדכנית משתמשת בשיטת העברת הילוכים חדשה שלא רק מספקת העברת הילוכים מהירה יותר, אלא גם מעניקה חוויית נהיגה חלקה והרמונית יותר.

צריכת הדלק הנמוכה יותר מושגת באמצעות חיכוך מופחת במנוע ותהליך בעירה מעודן יותר. מומנט המנוע נשלט במומחיות בצורה חכמה על ידי גרסה מעודכנת של מערכת I-See, אשר ממטבת את ביצועי המנוע על ידי שקלול נתוני הטופוגרפיה של הכביש במסלול הנסיעה הצפוי ומשקל המשאית.

"מהנדסי וולוו באמת הצליחו להשיג שיפורים משמעותיים למערכת הנעה מתוחכמת ממילא. למרות שעדיין מוקדם מדי לשתף את הנתונים המדויקים, אנו יכולים לומר שמבחני השטח שלנו עם לקוחות מבטיחים ביותר," ממשיך עמרי שמאי-נרקיס.

התוכנית של וולוו משאיות להפוך לחברה ללא דלקים

המטרה של וולוו משאיות היא שמשאיות חשמליות יהוו מחצית מהמכירות שלה בשנת 2030 ועשר שנים מאוחר יותר, בשנת 2040, כל משאיות וולוו שימכרו יהיו ללא שימוש בדלקים. מנוע הבעירה הפנימית ימשיך למלא את תפקידו במשאיות ויעילות משופרת המושגת באמצעות השיפורים המתקדמים במערכות ההנעה היא דרך חשובה אחת בתרומה להפחתה בפליטת CO2.

"אנו מחויבים להסכם פריז בנושא שינויי אקלים, ואנו נוקטים בפעולה נחרצת להפחתה דרמטית בפליטות CO2 הנגרמות מהובלות מטען בכבישים," מסכם עמרי שמאי-נרקיס, מנהל מותג וולוו משאיות בישראל.