משאיות

שיא בהזמנת משאיות חשמליות של וולוו עבור קבוצת Maersk

וולוו משאיות בצפון אמריקה זכתה בהזמנה של 110 משאיות חשמליות מדגם Volvo VNR Electric מקבוצת הלוגיסטיקה הגלובלית Maersk. העסקה היא תוספת להזמנה קודמת של 16 משאיות מאותו הדגם ומציינת את ההזמנה המסחרית הגדולה ביותר נכון להיום עבור משאיות חשמליות של וולוו.
משלוחים של משאיות Volvo VNR Electric עבור Performance Team של חברת Maersk, החלו ברבעון השני של 2022

ההזמנה בוצעה על ידי Performance Team, חלק מקבוצת Maersk, ומסתכמת בסך של 126 משאיות חשמליות אשר ישמשו את Performance Team. המשאיות החשמליות הראשונות יפעלו ברבעון השני של 2022, כל 126 המשאיות מתוכננות לפריסה ברבעון הראשון של 2023.

"וולוו משאיות נרגשים להמשיך בשיתוף הפעולה עם קבוצת Maersk לעמוד ביעדי הקיימות של צי המשאיות שלה ולמלא תפקיד מרכזי בהמשך ההשקות של הארגון בפתרונות תחבורה חשמלית," אומר פיטר וורהובה, נשיא וולוו משאיות בצפון אמריקה.

המשאיות החשמליות מדגם Class 8 ישמשו עבור מגוון משימות הובלה בקליפורניה, עבור נתיבי ההפצה של הנמל והמחסנים.

משאית Volvo VNR Electric יש טווח נסיעה עד 440 ק"מ וקיבולת סוללות של עד 565 קוט"ש. ניתן להטעין את המשאית עד 80% מקיבולת הסוללה תוך 90 דקות עבור חבילת 6 סוללות, ותוך 60 דקות עבור גרסת 4 סוללות. משאית Volvo VNR Electric מיוצרת במפעל החדש של וולוו משאיות בריבר ואלי במדינת וירג'יניה, מפעל הייצור הבלעדי של כל משאיות וולוו בצפון אמריקה.

חלק יותר, חכם יותר50% מכירות של משאיות חשמליות עד 2030

וולוו משאיות קבעה יעד שאפתני שעד לשנת 2030 50% מכל המשאיות החדשות שנמכרות יהיו של משאיות חשמליות עד 2030

"אנו נחושים להוביל את תעשיית ההובלות במעבר להנעה חשמלית. היקפי המכירות עדיין נמוכים, אך אנו רואים התעניינות גוברת באירופה, צפון אמריקה ובאזורים אחרים בעולם. בשנת 2021 קיבלנו הזמנות, כולל הצהרת כוונות לרכישה, של יותר מ-1,100 משאיות ביותר מ-20 מדינות. זה הופך בבירור ליתרון תחרותי מרכזי עבור הלקוחות שלנו להיות מסוגלים להציע הובלות במשאיות חשמליות עם אפס פליטת מזהמים," אומר רוג'ר אלם, נשיא וולוו משאיות.

בשנת 2021 וולוו משאיות היתה היצרנית המובילה במכירות של משאיות חשמליות באירופה עם נתח שוק של 42% וכן נמצאת בעמדה מובילה בצפון אמריקה. עם היצע של 6 דגמים חשמליים נכון לשנה זו, לוולוו משאיות יש את המגוון המקיף ביותר של משאיות חשמליות בתעשיות המשאיות העולמית, הנותן מענה לכל צורך החל מהפצה עירונית ופינוי אשפה ועד להובלות בענף הבנייה והובלות אזוריות.

להורדת תמונות באיכות גבוהה ❯