משאיות

וולוו משאיות מובילה את שוק המשאיות החשמליות באירופה

נתונים סטטיסטיים חדשים מראים שוולוו משאיות היא מובילת שוק המשאיות החשמליות הכבדות באירופה עם נתח שוק של 42%. בשנת 2021 החברה קיבלה הזמנות, כולל הצהרות כוונה לרכישה, של יותר מ-1,100 משאיות חשמליות מרחבי העולם.
וולוו משאיות היא מובילת שוק המשאיות החשמליות באירופה וקיבלה יותר מ-1,100 הזמנות של משאיות חשמליות מרחבי העולם.

תעשיית ההובלות הבינלאומית נמצאת בתהליך מעבר אל תחבורה בת קיימא כאשר המכירות של משאיות חשמליות כבדות מתחילות לעלות, כשאירופה מובילה בראש טבלת המכירות. מספר הולך וגדל של משאיות חשמליות כבדות פועלות כעת בתחבורה המסחרית.

נתונים סטטיסטיים של קבוצת ניתוח השוק IHS Markit מראים שבמהלך 2021 נרשמו באירופה סך של 346 משאיות חשמליות (≥ 16 טון) – עליה של 193% משנת 2020. לוולוו משאיות יש את נתח השוק הגדול ביותר עם 42%. מדינות אירופה עם המספר הגבוה ביותר של משאיות חשמליות (≥ 16 טון) רשומות הן שווייץ, נורבגיה, שוודיה והולנד.*

"אנו נחושים להניע את מהפכת המשאיות החשמליות והעמדה המובילה שלנו בשוק האירופאי היא ההוכחה שזה בדיוק מה שאנחנו עושים. גם אם היקפי המכירות עדיין נמוכים, אנו מבחינים בהתעניינות גוברת במהירות, הן באירופה, והן בצפון אמריקה ובחלקים אחרים בעולם. בשנת 2021 קיבלנו הזמנות, כולל הצהרת כוונות לרכישה, של יותר מ-1,100 משאיות ביותר מ-20 מדינות. זה הופך במהירות ליתרון תחרותי מרכזי עבור הלקוחות שלנו להיות מסוגלים להציע הובלות במשאיות חשמליות עם אפס פליטת מזהמים," אומר רוג'ר אלם, נשיא וולוו משאיות.

וולוו משאיות החלה בייצור סדרתי של משאיות חשמליות בשנת 2019, והיתה אחד ממותגי המשאיות הראשונים שעשו זאת. כיום וולוו מציעה את סדרת הדגמים החשמליים המקיפה ביותר בתעשיית המשאיות הגלובלית וסיפקה משאיות חשמליות למגוון רחב של לקוחות באירופה, צפון אמריקה ואוסטרליה. היעד של החברה הוא שמחצית ממכירות המשאיות שלה יהיו חשמליות עד לשנת 2030.

"המספרים הללו מראים בבירור שפתחנו בהתחלה טובה מאוד של מכירות. עם מגוון רחב של משאיות חשמליות, כעת זה אפשרי להעביר חלק נכבד ממשאיות ההובלה הכבדות להנעה חשמלית, כבר היום. שיעור זה יגדל עוד יותר כשטווח הנסיעה של המשאיות החשמליות יגדל ותשתית תחנות הטעינה עבור משאיות כבדות יתפתח עוד יותר," מוסיף רוג'ר אלם.

* מקור: IHS Markit, ihsmarkit.com, אירופה לא כולל אנגליה.

הנתונים הסטטיסטיים של קבוצת IHS Markit על סך המשאיות החשמליות הרשומות (≥ 16 טון) באירופה בשנת 2021, לא כולל בריטניה

מדינהנפח שוק כולל
שווייץ77
נורווגיה56
שוודיה47
הולנד42
גרמניה37
צרפת25
דנמרק21
ספרד11
איטליה9
הונגריה7
פולין4
בלגיה3
צ'כיה2
פינלנד2
אירלנד2
אוסטריה1
סך הכל346

להורדת תמונות באיכות גבוהה ❯