משאיות

וולוו משאיות: שיתוף פעולה פורץ דרך להאצת הובלה ירוקה של בטון

חברת Unicon, היצרנית והספקית הגדולה ביותר בדנמרק של תערובת בטון, מתכוונת לבצע את ההזמנה הגדולה ביותר נכון להיום של משאיות חשמליות אשר תפעלנה בכבישי דנמרק. אספקה של 11 משאיות חשמליות מדגם Volvo FM Electric תחל בסוף השנה הנוכחית. בנוסף, וולוו משאיות וחברת Unicon סיכמו על שיתוף פעולה לטווח הארוך שמטרתו לפתח ולהטמיע פתרונות מקיפים למשאית חשמלית עבור תעשיית הבטון.
לאחר שצברה ניסיון מוצלח עם משאית Volvo FE Electric, חברת יוניקון לוקחת את הצעד הגדול הבא לעבר הפצה ללא פליטת מזהמים.

לאחר שצברה ניסיון מוצלח עם משאית Volvo FE Electric, חברת יוניקון לוקחת את הצעד הגדול הבא לעבר הפצה ללא פליטת מזהמים באמצעות הדור החדש של משאיות מערבל בטון חשמליות עם טווח נסיעה גדול יותר ומשקל העמסה גבוה יותר. לכן, החברה מתכוונת לבצע את ההזמנה הפרטית הגדולה ביותר נכון להיות של 11 משאיות חשמליות מדגם Volvo FM Electric אשר יותאמו למערבלי בטון ותפעולן בדנמרק.

נוסף על כך, חברת יוניקון נכנסה לשיתוף פעולה ארוך טווח עם וולוו משאיות להטמעת פתרונות הנעה חשמלית מיטביים עבור תעשיית הבטון. שיתוף הפעולה נועד לתת ליוניקון את ההזדמנות לשלב בתפעול השוטף משאיות חשמליות לערבול בטון אשר יתאימו לכל הצרכים עבור הפצה יעילה ובת-קיימא של בטון.

"עם ההזמנה הגדולה הזו והסכם שיתוף הפעולה השאפתני, אנו מציבים פעולות ממשיות מאחורי יעדי פליטת ה-CO2 של משימות ההפצה שלנו. זה מדגיש באופן ברור את התפקיד שלנו כמנהיגים מובילים עבור תעשיית הבנייה בדנמרק ובעולם כולו. אנו מצפים מאוד לשיתוף פעולה זה עם וולוו משאיות, אשר מעניק לנו הזדמנויות ייחודיות לפתח במשותף את פתרונות ההנעה החשמלית של המשאית והמרכב המתאימים עבור משימות ההפצה שלנו," מסביר כריסטיאן אלבי, מנהל אספקה ורכש ביוניקון.

אתגר גדול במעבר להנעה חשמלית בהובלות בטון

ההזמנה הגדולה מדנמרק של משאיות חשמליות היא מדהימה, מכיוון שכלי רכב כבדים עבור תעשיית הבטון הם מהקשים ביותר עבור הנעה חשמלית. לכן, לדברי פיטר אריקסון, מנהל וולוו משאיות בדנמרק, מדובר בשיתוף פעולה משמעותי, הצופה את פני העתיד, והציפיות שלהם גבוהות:

"עם הסכם זה, אנו נוקטים בצעדים חשובים בהרחבת פתרונות ההפצה ללא דלקים עבור תעשיית הבטון, תעשייה שבה המעבר להנעה חשמלית היווה אתגר קשה מאוד בשל העומסים הכבדים והצורך בשמירה על ערבול מתמשך של הבטון. אנו שמחים לצרף את חברת יוניקון כשותפה אסטרטגית ואנו מצפים לפיתוח ולמידה מרובה כתוצאה משיתוף פעולה זה לטובת התעשייה כולה."

ציון דרך לקראת צי משאיות ללא פליטת מזהמים

חברת יוניקון מאמינה שמשאיות ערבול בטון חשמליות מציעות את הטכנולוגיה הברורה עבור השגת יעדי הקיימות השאפתניים. יעדי הקיימות חלים הן ביחס לתמיכה בהפצת בטון ללא פליטת מזהמים והן עבור יצירת סביבת עבודה טובה יותר ואף בטוחה יותר באתרי בנייה.

"עם משאיות ערבול הבטון החשמליות החדשות, אנו מוכנים לתמוך בדרישות לאתרי בנייה ללא פליטת מזהמים בדנמרק, שאנו מקבלים מעיריית קופנהגן, כמו גם במספר הולך וגדל של קבלנים וחברות בנייה," מוסיף כריסטיאן אלבי.

אודות חברת Unicon A/S

  • יוניקון הינה החברה הוותיקה והגדולה ביותר לייצור ואספקה של בטון מוכן עם 35 מפעלים ויותר מ-400 עובדים ברחבי המדינה. החברה מייצרת כמיליון קוב בטון מדי שנה ובעלת צי רכבים של 195 משאיות.
  • חברת יוניקון הגדירה יעד להפחתה ב-30% של פליטות CO2 מצי הרכבים שלה בשנת 2025 בהשוואה לשנת 2019. במקביל, לחברה יש אסטרטגיה ברורה להפוך את צי המשאיות שלה ללא פליטת מזהמים בשנת 2035.
  • חברת יוניקון הינה חלק מקבוצת Aalborg Portland, אשר בבעלות Italian Cementir Holding.

עובדות על משאיות חשמליות של וולוו

  • וולוו משאיות מציעה סדרה של שישה דגמי משאיות חשמליות אשר תוכננו לתת מענה למגוון רחב של משימות הובלות שונות.
  • דגמי המשאיות החשמליות Volvo FH, Volvo FM ו-Volvo FMX הן משאיות כבדות עם משקל כולל מרבי של 44 טון. המכירות באירופה נמשכות והייצור שלהם יחל במחצית השנייה של שנת 2022.
  • ייצור סדרתי באירופה של דגמי Volvo FL Electric ו-Volvo FE Electric, עבור משימות הפצה עירוניות ופינוי אשפה, החל בשנת 2019.
  • הייצור של דגם Volvo VNR Electric עבור צפון אמריקה החל בשנת 2020.

להורדת תמונות באיכות גבוהה ❯