משאיות

וולוו משאיות פותחת מפעל סוללות בבלגיה

וולוו משאיות פותחת את המפעל הראשון שלה להרכבת סוללות. המפעל הממוקם בגנט, בלגיה, יספק סוללות מוכנות להתקנה עבור המשאיות החשמליות הכבדות של וולוו משאיות.
המפעל הראשון של וולוו משאיות להרכבת סוללות אשר בבלגיה, יספק סוללות מוכנות להתקנה עבור המשאיות החשמליות הכבדות של וולוו משאיות.

"השקעה זו מראה את המחויבות האיתנה שלנו למעבר אל הובלות עם משאיות חשמליות. עד לשנת 2030, לפחות 50 אחוז מכל המשאיות שנמכור בעולם יהיו חשמליות ועד 2040, נהיה חברה ניטרלית פחמנית," אומר רוג'ר אלם, נשיא וולוו משאיות.

במפעל הסוללות החדש, תאים ומודולים תוצרת Samsung SDI יורכבו כערכות סוללה אשר מותאמות עבור סדרת המשאיות החשמליות הכבדות של וולוו: Volvo FH, Volvo FM ו-Volvo FMX. הייצור סדרתי יחל ברבעון השלישי השנה.

זמני אספקה קצרים יותר ומחזוריות משופרת

לכל ערכת סוללה יש קיבולת של 90 קוט"ש והלקוח יכול לבחור עד 6 ערכות סוללה (540 קוט"ש) במשאית. מספר הסוללות תלוי בדרישות המסוימות של כל לקוח לטווח נסיעה וכושר העמסה.

"על ידי שילוב הרכבת הסוללות בתהליכי הייצור שלנו, אנו יכולים לקצר את זמני האספקה עבור לקוחותינו ולהבטיח ביצועים גבוהים של הסוללות, ובאותה העת להגביר את המחזוריות," אומר רוג'ר אלם.

הסוללות של וולוו משאיות מתוכננות כך שניתן יהיה לייצר אותן מחדש, לשפץ אותן ולעשות בהן שימוש חוזר. המפעל עצמו מופעל על ידי 100% אנרגיה מתחדשת.

פתרונות הנעה חשמלית עבור רוב צורכי התחבורה

עם תחילת הייצור של שלושה דגמי משאיות חשמליות כבדות השנה באירופה, וולוו משאיות תציע סך של ששה דגמי משאיות חשמליות, הנותנים מענה לכל דרישה החל מהפצה עירונית ופינוי אשפה ועד להובלות אזוריות ועבודות תשתית ובנייה.

"את הייצור הסדרתי של משאיות חשמליות התחלנו כבר בשנת 2019 ואנו מובילים את השוק באירופה וצפון אמריקה. עם התפתחות מואצת של רשת תחנות טעינה ושיפורים בטכנולוגיית הסוללות, אני משוכנע שנראה מהפך מהיר של תעשיית המשאיות כולה בעתיד הקרוב," אומר רוג'ר אלם.

להורדת תמונות באיכות גבוהה ❯