משאיות

החלו מכירות משאיות חשמליות כבדות של וולוו באירופה

מכירת דגמי המשאיות החשמליות הכבדות של וולוו באירופה מעלה הילוך עם פתיחתה הרשמית של מערכת ההזמנות.
וולוו משאיות פתחה כעת באופן רשמי את מערכת ההזמנות עבור דגמי המשאיות החשמליות הכבדות

וולוו משאיות פתחה כעת באופן רשמי את מערכת ההזמנות עבור דגמי המשאיות החשמליות הכבדות, Volvo FH, Volvo FM ו-Volvo FMX. הייצור הסדרתי יחל בסתיו ויגדל בהדרגה. המשאיות החשמליות ייוצרו במפעל ניטרלי פחמנית Tuve אשר בגטבורג.

"זהו ציון דרך עבור וולוו משאיות. יש התעניינות רבה מצד לקוחות לבצע הזמנות עבור המשאיות הנהדרות האלה. עד כה הצענו ללקוחות ולשותפים לחתום על הצהרת כוונות לרכישה, אך כעת אנו מתחילים לחתום על הזמנות ממשיות, זהו צעד גדול בדרך למעבר להנעה חשמלית," אומר רוג'ר אלם, נשיא וולוו משאיות.

בשנת 2021 וולוו משאיות קיבלה יותר מ-1,100 הזמנות למשאיות חשמליות, כולל הצהרת כוונות לרכישה, ביותר מ-20 מדינות.

הייצור הסדרתי של הדגמים החשמליים של משאיות וולוו הבינוניות, Volvo FE, Volvo FL ו-Volvo VNR כבר בעיצומו. השווקים הגדולים ביותר באירופה עבור המשאיות החשמליות של וולוו הם כעת נורווגיה, שוודיה וגרמניה. וולוו משאיות היא החברה המובילה באירופה של משאיות חשמליות כבדות עם נתח שוק של 42% בשנת 2021, וגם בעלת עמדה מובילה בצפון אמריקה.

"האפשרות שלנו להציע פתרונות הובלה שקטים וללא פליטת מזהמים מהווה ללא ספק יתרון תחרותי," מוסיף רוג'ר אלם.

עם היצע של 6 דגמים חשמליים נכון לשנה זו, לוולוו משאיות יש את המגוון המקיף ביותר של משאיות חשמליות בתעשיות המשאיות העולמית, הנותן מענה לכל צורך החל מהפצה עירונית ופינוי אשפה ועד להובלות בענף הבנייה והובלות אזוריות. מטרת החברה היא שמחצית ממכירות המשאיות יהיו חשמליות עד לשנת 2030.

מידע נוסף:

  • דגמי ראש גורר של משאיות Volvo FH, Volvo FM ו-Volvo FMX החשמליות נפתחו להזמנות כעת.
  • דגמי משאית אחודה יפתחו למכירות ברבעון האחרון של 2022.

להורדת תמונות ברזולוציה גבוהה ❯