משאיות

השקת משאיות Volvo FM ו-Volvo FMX עם תא צוות כרכבי חירום

משאיות Volvo FM ו-Volvo FMX החדשות זמינות כעת לשימוש כרכבי חירום עם תא צוות עד תשעה אנשים. הגרסאות החדשות של שני הדגמים, אשר פותחו בשיתוף פעולה צמוד עם בוני מרכבים ועם שירותי החירום, זכו למספר שיפורים אשר עוצבו במיוחד עבור רכבי שירותי כבאות והצלה.
 משאיות עם תא צוות של וולוו משאיות עוצבו עבור שירותי הצלה בשוק העולמי.
משאיות עם תא צוות של וולוו משאיות עוצבו עבור השוק העולמי בשיתוף עם חברות כגון Rosenbauer, אחת החברות הגדולות בעולם לבניית מרכבים עבור רכבי חירום. זהו אב טיפוס של משאית Volvo FM עם מרכב ET של Rosenbauer עבור שירותי הכבאות באוסטרליה.

"אנו מציעים כעת מגוון מודרני של משאיות כבדות עבור שירותי כבאות והצלה. הגרסאות החדשות של Volvo FM ו-Volvo FMX תוכננו כדי לספק תא צוות בסטנדרט ברמה עולמית עבור נותני שירותי החירום וההצלה," אומר לארס פרנק, מנהל מוצר רכבים מיוחדים בוולוו משאיות.

השוק האירופאי כולל יותר מ-3,000 כבאיות ורכבי הצלה אחרים בשנה. בנוסף לעמידה בדרישות התקן הארציות והבינלאומיות, יש להתאים את הרכבים עבור דרישות ספציפיות של כל אחד משירותי החירום. דרישות אלה כוללות סטנדרטים גבוהים של בטיחות, אמינות וגמישות.

תא צוות שתוכנן להיות בטוח, ארגונומי ופרקטי, עם שפע של מקום

משאיות Volvo FM ו-Volvo FMX החדשות עם תא צוות מסוגלות להכיל עד תשעה אנשים. הרכבים עוצבו כדי לספק עבור כל צוות שירותי חירום את התנאים הטובים ביותר האפשריים ולאפשר תפעול יעיל ובטוח במצבים קשוחים. משאיות חדשות אלה מציעות את אותם סטנדרטים גבוהים בבטיחות, ארגונומיה ונוחות כמו בגרסאות האחרות של דגמי Volvo FM ו-Volvo FMX, שהושקו בשנת 2020. תא הנהג עבר מבחני בטיחות יסודיים ומגיע עם חלונות גדולים, סף דלתות נמוך, מראה אחורית גדולה ועם אפשרות להוסיף עד שמונה מצלמות, המספקות תצוגה היקפית של סביבת המשאית. בנוסף, מערכת ההיגוי הדינמי של וולוו, זמינה אף היא כאופציה, מאפשרת יכולת תמרון קלה יותר ומשפרת את הבטיחות בנהיגה.

סביבת העבודה של הנהג מצוידת בממשק הנהג החדש של וולוו משאיות, הכולל לוח מחוונים דיגיטלי וכפתורי בקרה בגלגל ההגה בעל אפשרות הטייה של צוואר ההגה.

התקרה הגבוהה של תא הנהג יוצר מרחב פנימי מרווח, מאוורר עם שפע של מקום לתנועה. לדלתות יש זווית פתיחה גדולה המקלה על הכניסה והיציאה מן המשאית. לזה נוספו מדרגות כניסה חדשות עם משטח למניעת החלקה וידית אחיזה בעיצוב ארגונומי בעל סימון כתום כדי להקל על הזיהוי בתנאי תאורה שונים. בפנים, לרשות הצוות מבחר של תאי אחסון עבור קסדות, כפפות וכל ציוד הכרחי אחר.

בניית מרכבים קלה ופשוטה מאפשרת אספקה מהירה

אחת המטרות החשובות של מפתחי המשאיות החדשות היתה להשיג זמני ניהול קצרים עבור בוני המרכבים. בהתייעצות עם מומחים מובילים מחברות המתמחות בבניית משאיות כיבוי אש, צוות הרכבים המיוחדים של וולוו הציג שיפורים בתא הנהג ובשלדה גם יחד. רכיבים ממוקמים באופן שמקל על תהליך בניית המרכב והכל מוכן עבור חיבור מערכות חשמליות ופנאומטיות.

"אנו רואים בעצמנו כחברים הכי טובים של בוני המרכבים. תאי הצוות החדשים שלנו מאפשרים להם אספקת משאיות מהירה ללקוחותיהם," אומר לארס פרנק.

השלדה מאחורי תא הנהג ברורה. לא נדרש לפרק או להזיז דבר ממקומו. מיכל הדלק, משתיק הקול ורכיבים גדולים אחרים ממוקמים תחת תא הנהג. בתוך התא, הכבלים החשמליים וצינורות פנאומטיים הותקנו בנקודות חיבור בעלות נגישות נוחה וקלה. התקנת המושבים, הספסלים וחגורות הבטיחות בעלת אישור מוסמך מן המפעל.

עובדות על משאיות Volvo FM ו-Volvo FMX החדשות עם תא צוות

  • הפיתוח מבוסס על תקן EN 1846 עבור רכבי כבאות והצלה.
  • תא הצוות עבר מבחני התנגשות בהתאם לתקן ECE R29-03
  • גובה תקרה פנימית 160 ס"מ מלפנים ו-161 ס"מ מאחור.
  • זווית הפתיחה של הדלתות היא 79 מעלות מלפנים ו-75 מעלות מאחור.
  • תצורות סרנים: 4X2, 4X4.
  • אפשרויות מנוע: Volvo D11 או D13 (תקן Euro 3/5/6)
  • מעביר כוח עד 2,000 ניוטון-מטר.

להורדת תמונות ברזולוציה גבוהה ❯