משאיות

וולוו משאיות מתחילה לבחון משאיות חשמליות עם לקוחות בתחום הבנייה

באוקטובר 2020, וולוו משאיות תתחיל במבחני הרצה של פתרונות הובלה חשמליים עבור תעשיית הבנייה. שתי משאיות כבדות יועברו לחברת Swerock על מנת לענות על הדרישות בדרישות הגוברות להפחתת רעש ופליטת מזהמים – במיוחד באזורים עירוניים רגישים.
שיתוף הפעולה בין וולוו משאיות וחברת Swerock במבחני ההרצה יכללו שתי משאיות כבדות לבנייה בהנעה חשמלית מלאה: דגמי Volvo FM ו-Volvo FMX.
שיתוף הפעולה בין וולוו משאיות וחברת Swerock במבחני ההרצה יכללו שתי משאיות כבדות לבנייה בהנעה חשמלית מלאה: דגמי Volvo FM ו-Volvo FMX.

לאחר ההשקה המוצלחת של משאיות חשמליות בייצור סדרתי עבור הובלות עירוניות ואיסוף אשפה, וולוו משאיות מספקת כעת שתי משאיות בהנעה חשמלית מלאה עבור תחום הבנייה בשילוב פתרונות טעינה, שיבחנו בתנאי שטח במשימות תפעול אמיתיות.

"משאיות בתחום הבנייה דורשות בדרך כלל יותר עוצמה ויותר חוסן מאשר תחומי תפעול אחרים, ומשאיות חשמליות אינן מוחרגות," אומר יונאס אודרמאלם, סגן נשיא תחום הנעה חשמלית בוולוו משאיות. "הפתרונות המסחריים שלנו צריכים לענות על הדרישות של תפוקה גבוהה וזמן עבודה, תוך מתן יתרונות של הפחתת פליטת מזהמים והרעש המגיעים כחלק משימוש בהנעה חשמלית מלאה. מבחני שטח ושיתופי פעולה עם לקוחות חשובים עבור תהליך הפיתוח".

כחלק מהמבחנים, משאית Volvo FM חשמלית המצוידת במערבל תספק בטון ללקוחות. בנוסף, משאית Volvo FMX חשמלית הכוללת מנוף הרמה תשמש עבור פרויקטים גדולים של תשתיות.

הפרויקט יעריך כיצד ניתן להשתמש במשאיות חשמליות עבור יעילות משופרת והפחתת ההשפעה האקלימית. מלבד ניתוח הביצועים של הרכבים עצמם, הניסויים יבחנו גם את המערכת האקולוגית הכוללת של ההנעה החשלמית, כדי לסייע במציאת אפשרויות טעינה בהתאם לדרישות התפוקה. היתרונות של הרכבים החשמליים בסביבות עירוניות ימדדו במונחים של תחבורה שקטה יותר, בטיחות באתרים ונוחות הנהג.

"מבחנים מסוג זה הינם משמעותיים כדי לסייע לנו להבין טוב יותר את עבודות התפעול של הלקוחות וכיצד הנעה חשמלית תשפיע עליהם מידי יום מבחינת מחזורי נהיגה, יכולת העמסה, זמן עבודה, טווח נסיעה ופרמטרים אחרים – ועם כל היתרונות השימוש בהובלה שקטה ונקיה יותר," אומרת אבה ברגבום ואלין, מנהלת עסקית להנעה חשמלית בוולוו משאיות.

המבחנים של שתי המשאיות החשמליות במשימות תפעול אמיתיות יתנו את ההזדמנות להעריך אופן השימוש בהן, ולהדגיש את השיפורים הפוטנציאליים הדרושים לפני שתתאפשר התאמה נרחבת יותר.

"יחד עם וולוו משאיות אנו עושים צעד גדול לעבר תחבורה חכמה אקלימית. זה יקרב אותנו באופן משמעותי למשאיות העתיד שיפחיתו את פליטת המזהמים משימוש בדלקי מאובנים. יש לנו כבר 15 משאיות מערבלי בטון היברידיות ובאמצעות פרויקט זה אנו בוחנים רכבים שפועלים על הנעה חשמלית מלאה," אומר הנס אורסט, מנהל חטיבה בחברת Swerock וחלק מקבוצת PEAB..

מבחן משאית חשמלית של וולוו משאיות עם לקוח עבור משימות תפעול קשוחות – נתונים עיקריים

  • שיתוף הפעולה כולל מבחנים עבור שתי משאיות חשמליות: Volvo FM עם מערבל בטון ו-Volvo FMX עם מנוף הרמה.
  • הפרויקט פועל בשיתוף פעולה של וולוו משאיות וחברת Swerock, בתמיכת החברות JOAB ו-Saraka.
  • משאית Volvo FM החשמלית תספק בטון ללקוחות חברת Swerock באזורים עירוניים.
  • משאית Volvo FMX החשמלית עם מנוף הרמה תשמש בעיקר בפרויקטים גדולים של תשתיות ובנייה עירונית

אודות Swerock

Swerock הינה אחת מן הספקיות הגדולות ביותר בסקנדינביה של חומרים ושירות עבור תעשיית הבנייה, עם יותר מ-360 מחצבות ו-60 מפעלי בטון. Swerock עובדת גם עם תהליכי מחזור על מנת ליטול אחריות על האקלים והסביבה ולהפחית הפקת חומרים חדשים. חברת Swerock הינה חלק מקבוצת Peab הכוללת כ-17,000 עובדים ומכירות נטו של 56 מיליארד SEK (כתר שוודי).

❯ להורדת תמונות ברזולוציה גבוהה

לקבלת מידע נוסף, פנו אל:

Sara Kuylenstierna
מנהלת תקשורת
טל': ‎+46 31 3224729
דוא"ל: sara.kuylenstierna@volvo.com

וולוו משאיות מספקת פתרונות תובלה מושלמים למקצוענים וללקוחות תובעניים, והיא מציעה סדרה מלאה של משאיות למשימות בינוניות ועד למשאיות תובעניות במיוחד. תמיכת הלקוח מובטחת באמצעות רשת עולמית של 2,100 יבואנים ומוסכים ביותר מ-130 מדינות. . משאיות וולוו מורכבות ב-15 מדינות ברחבי הגלובוס. ב-2018 נמסרו יותר מ-127,000 משאיות וולוו בכל רחבי העולם. וולוו משאיות היא חלק מקבוצת וולוו, אחד מהיצרנים המובילים בעולם של משאיות, אוטובוסים ומנועים לתחום הימי והתעשייתי. הקבוצה מציעה גם פתרונות למימון ולשירות. עבודתה של 'וולוו משאיות' מבוססת על ערכי ליבה של איכות, בטיחות ודאגה לסביבה.