משאיות

וולוו משיקה ארבע משאיות חדשות על ידי הערמתן זו על גבי זו בסרטון מרהיב – כשהנשיא ניצב בראשן

סרטון ההשקה האחרון של Volvo Trucks קבע שיאים חדשים. כדי להדגים את עוצמתן וחוזקן של ארבעת המשאיות החדשות שלה, בנתה וולוו מגדל משאיות ענק בן 15 מטרים ובמשקל של 58 טון והציבה את ארבעת המשאיות החדשות שלה זו על גבי זו. בנוסף לכך, הוצב נשיא החברה, רוג'ר אלם, בראש מגדל המשאיות.
מגדל משאיות וולוו החדשות

בענף המשאיות, השקה של משאית אחת מהווה פרויקט ענק. אך השקה של ארבע משאיות בו זמנית היא כמעט בלתי אפשרית. כש'וולוו משאיות' חידשה את כל מגוון המשאיות הכבדות עם תא נהג רוכב, היא נקטה בגישה שונה.

הסרטון יוצא הדופן מתרחש בשעות הלילה ונפתח בהצגת מגדל המשאית כמונולית ענק הזוהר מרחוק. ככל שמתקדם הסרטון, אנו רואים זאבים בחזית ומבחינים בחטף בנהגת. בשיאו של הסרטון, כשהמסך מתמלא באפקטים של עשן ותאורה, אנו רואים שהאדם הניצב בראש מגדל המשאיות הוא בעצם רוג'ר אלם, נשיא וולוו משאיות.

צפו בסרטון 'Volvo Trucks – המגדל. רוג'ר אלם'

השקת הסרטון מקדימה ביום אחד את מועד ההשקה הרשמי של מגוון המשאיות הכבדות עם תא נהג רוכב באירופה, הכולל את Volvo FH, ‏Volvo FH16, ‏Volvo FM ו-Volvo FMX. ארבעת המשאיות מייצגות כשני שלישים מהיקף מסירת המשאיות של וולוו משאיות.

"זו ההשקה הגדולה ביותר אי פעם של וולוו משאיות. למשאיות אלה תהיה השפעה עצומה על רמות הרווחיות של לקוחותינו ועל יכולתם להתחרות על מנת להשיג את העסקאות הטובות ביותר ולגייס את הנהגים המוכשרים ביותר. אני רגיל להיות מעורב בכל הפעילויות, אך מבחינתי, צילום מגדל המשאיות הפך ליום עבודה יוצא דופן בהחלט. בואו פשוט נאמר שיש לי כבוד מסוים לגבהים. אני אדם שמעדיף את רגליו על הקרקע", אמר רוג'ר אלם, נשיא וולוו משאיות.

הסרטון צולם בסוף 2019 בשטח בדיקה שממוקם מחוץ לגטבורג, שבדיה, העיר שבה ממוקם מטה וולוו. מגדל המשאיות ומרבית האפקטים החזותיים אמיתיים, כולל העשן והאורות, כפי שניתן לראות בסרטון שחושף את אופן הפקת הסרט.

"נדרש כחודש על מנת לעצב ולבנות את המגדל ולוודא שהוא בטוח לנהיגה. בעיקרו של דבר, הדבר התאפשר הודות למשאית העמידה לענף הבנייה, Volvo FMX, המצוידת בסרן הבוגי החדש של 38 טון, שהצליח לשאת את משקלן של המשאיות הנוספות. אך הדבר גם חייב מהירות ומסלול נסיעה יציבים, שהושגו הודות לטכנולוגיית ההיגוי הדינמי של וולוו וליכולות של נהג משאית מיומן", אמר מרקוס ויקסטרום, מהנדס ב'וולוו משאיות' וחבר בצוות שעומד מאחורי בניית המגדל.

לחצו כאן לצפייה בסרטון מאחורי הקלעים.

קישור לתמונות ברזולוציה גבוהה

לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט של Volvo Trucks ובערוצי המדיה החברתית שלה:

www.volvotrucks.com 
www.facebook.com/VolvoTrucks/‎
www.instagram.com/volvotrucks/‎ 
www.linkedin.com/company/volvo-trucks/‎

לקבלת מידע נוסף, פנו אל:

Sara Kuylenstierna
מנהלת תקשורת
טל': ‎+46 31 3224729
דוא"ל: sara.kuylenstierna@volvo.com

וולוו משאיות מספקת פתרונות תובלה מושלמים למקצוענים וללקוחות תובעניים, והיא מציעה סדרה מלאה של משאיות למשימות בינוניות ועד למשאיות תובעניות במיוחד. תמיכת הלקוח מובטחת באמצעות רשת עולמית של 2,100 יבואנים ומוסכים ביותר מ-130 מדינות. . משאיות וולוו מורכבות ב-15 מדינות ברחבי הגלובוס. ב-2018 נמסרו יותר מ-127,000 משאיות וולוו בכל רחבי העולם. וולוו משאיות היא חלק מקבוצת וולוו, אחד מהיצרנים המובילים בעולם של משאיות, אוטובוסים ומנועים לתחום הימי והתעשייתי. הקבוצה מציעה גם פתרונות למימון ולשירות. עבודתה של 'וולוו משאיות' מבוססת על ערכי ליבה של איכות, בטיחות ודאגה לסביבה.