משאיות

תחרות מרכזי השירות הגדולה בעולם נפתחת - VISTA מושכת אליה מכונאים ואנשי שירות רבים מרחבי העולם

ב-30 בספטמבר נפתחת ההרשמה לתחרות מרכזי השירות הגדולה ביותר בעולם, VISTA, פרסי השירות וההדרכה הבינלאומיים של וולוו (Volvo International Service Training Awards). השנה צפויים להשתתף עד 20,000 מכונאים ואנשי שירות מרחבי העולם למשאיות ואוטובוסים של וולוו. באמצעות עבודת צוות ופיתוח הכשרה ויסטה שואפת לגייס ולשמר אנשי שירות מקצועיים ומיומנים.
ויסטה, תחרות מרכזי השירות הגדולה בעולם של וולוו משאיות ואוטבוסים
בתחרות האחרונה כ-240 קבוצות העפילו לשלב חצי הגמר. 40 הצוותים המובילים התחרו בגמר VISTA העולמי.

למרות שמדובר בתחרות, המטרות העיקריות של VISTA הן לעודד עבודת צוות וגיבוש רוח וגאוות הצוות, כמו גם להעניק השראה לשיפור עצמי ופיתוח הכישורים המקצועיים. זו הדרך בה אנשי סגל של מרכז השירות מרחיבים את הידע ומשפרים את איכות העבודה שלהם, ובכך מבטיחים שירות טוב יותר ולקוחות מרוצים יותר.

מכונאים חדורי מוטיבציה ומיומנים מאפשרים למוסכים של וולוו משאיות לבצע אבחון תקלות, לתקן את המשאיות בזמן ולעמוד בסטנדרטים גבוהים של איכות. כישורים אלה הם גורם מפתח המסייע ללקוחות להשיג זמן פעולה תקינה מירבי עבור המשאיות שלהם.

"רשת מרכזי שירות מן השורה הראשונה הינה הכרחית עבור המשאיות של הלקוחות שלנו," אומר רוג'ר אלם, נשיא וולוו משאיות. "תחרות VISTA מוכיחה עד כמה חשובים המכונאים שלנו ובאותה העת התחרות משפרת את המיומנויות שלנו כדי שנוכל לספק שירות יוצא דופן באמצעות צוותי השירות הטובים ביותר בעולם."

תחרות VISTA גדלה משנה לשלנה ו-20,000 המועמדים הצפויים להגיע ממרכזי שירות וולוו מרחבי העולם יעבדו יחד בכ-5,000 צוותים. התחרות הינה הדרך של וולוו משאיות להתמודד עם האתגר של גיוס ושימור מכונאים מקצועיים בעולם.

"אליפות VISTA העולמית מעניקה לצוותים הזדמנות להציג לעולם את היכולות שלהם ולהתחרות נגד הטובים ביותר לפני עשרות אלפי צופים. ויסטה היא הרבה יותר מתחרות, היא חגיגה של עבודת צוות, גיוון וכישרון, וזה מה שהופך את ויסטה לייחודית," מסבירה אנה רוגברנט, מנהלת פרויקט ויסטה.

אודות VISTA

VISTA, קיצור של Volvo International Service Training Awards, התחילה בשנת 1957 ובמקור היתה תחרות עבור מכונאי וולוו בשבדיה בלבד. 20 שנה מאוחר יותר, עד לשנת 1977 התחרות התפרסה על פני כל היבשות, ומשכה אליהם מרכזי שירות של וולוו מרחבי העולם כולו. כיום תחרות ויסטה הינה אירוע דו-שנתי והתחרות הגדולה ביותר בעולם לצוותי מרכזי השירות של וולוו.

תחרות VISTA פתוחה למרכזי השירות של וולוו משאיות ואוטובוסים והמכונאים שלהם ברחבי העולם. כדי להעפיל לתחרות, הצוותים המשתתפים נדרשים להשלים שני שלבים הכוללים שאלות תיאורטיות וטכניות.

בתחרות האחרונה שנערכה במהלך 2017-2018 כ-240 קבוצות העפילו לשלב חצי הגמר בגטבורג, שוודיה. 40 הצוותים המובילים התחרו באליפות VISTA העולמית, אשר התקיימה ביוני 2018, בקוריטיבה, ברזיל, והקבוצה האסטונית "Viies Ratas" זכתה במקום הראשון בתחרות.

קישור למאגר תמונות.

אירוע הפתיחה - VISTA KICK OFF
10/09/19 | הסטודיו לבישול ת"א

אירוע הפתיחה נועד לתת מעט פרטים על התחרות ולחבר את הצוותים לרוח התחרות ולמותג וולו.
באירוע השתתפו צוותים מ-12 מרכזי השירות של וולו משאיות ואוטובוסים, אנשי השירות והמכירות התומכים במוסכים ונציגי היצרן.

"הרבה יותר מתחרות"

במהלך הערב הצוותים התמודדו עם משימות בישול בניצוחו של השף נועם קורן, התחרו במשימות שונות בין הצוותים, נוצרה אווירת גיבוש והווי תחרותי בהתאם לרוח הויסטה.
האירוע הכניס קצת פלפל במתחרים, בטן מלאה ופה פעור להמשך...

צפו בגלריית התמונות מאירוע הפתיחה