משאיות

משאיות וולוו חשמליות ראשונות סופקו ללקוחות

ב-19 בפברואר וולוו משאיות סיפקה את המשאיות החשמליות הראשונות שלה - משאית אשפה עבור חברת אשפה ומיחזור Renova ומשאית חלוקה עבור חברת הלוגיסטיקה DB Schenker and partner haulier TGM, הפועלות בשוודיה.
וולוו FL Electric, מבט מלפנים בנסיעה בעיר. המשאית החשמלית הראשונה של וולוו עבור הפצה, פינוי אשפה ושימושים עירוניים נוספים.
וולוו FL Electric, המשאית החשמלית הראשונה של וולוו, פותחה עבור הפצה, פינוי אשפה ושימושים עירוניים נוספים.

משאיות וולוו FL Electric הינן חלק מסדרה מוקדמת שפותחה בשיתוף פעולה עם לקוחות נבחרים. הייצור סדרתי של וולוו FL Electric והדגם העוצמתי וולוו FE Electric, יתחיל במחצית השניה של 2019 עם מספר משאיות מצומצם עבור השווקים האירופאים.

העדר רעש המנוע ופליטת המזהמים תורם לתנאי עבודה טובים יותר עבור הנהגים ולסביבה עירונית שקטה ונקיה יותר.

"שיתוף הפעולה הצמוד שלנו עם נהגים ולקוחות אפשר עבורנו לפתח, בתקופת זמן קצרה, פתרונות תחבורה בהנעה חשמלית העומדות בדרישות הגבוהות במושגים של ביצועים, טווח נסיעה, התמודדות עם מטען ושימוש ברכב," אומר רוג'ר אלם, נשיא וולוו משאיות.

הנהגים שיתפעלו את המשאיות החשמליות קיבלו את ההזדמנות לערוך נסיעת מבחן במשאיות אלו לפני אספקתן, כחלק מהכשרת הנהגים. "הנהגים התרשמו במיוחד מתגובתיות המנוע, המספק תאוצה מהירה ומיידית, ומרמת רעש נמוכה של המנוע," מסכם רוג'ר אלם.

"אנו נמשיך לפתח את היצע המשאיות החשמליות שלנו. באותה העת, אנו מפחיתים באופן עקבי את ההשפעה הסביבתית והאקלימית של המשאיות שלנו המונעות על-ידי דיזל וגז, בעיקר באמצעות מנועים בעלי צריכת אנרגיה יעילה," אומר רוג'ר אלם, נשיא וולוו משאיות.

נתונים אודות המשאיות החשמליות של וולוו

משאיות וולוו FL Electric ו-FE Electric מיוצרות עבור הפצה, פינוי אשפה ושימושים עירוניים נוספים. משאית Volvo FL Electric הינה בעלת משקל כולל של עד 16 טון, בעוד שהמשקל הכולל של משאית Volvo FE Electric הינו עד 27 טון.

קראו עוד אודות היוזמות של וולוו משאיות בתחום ההנעה החשמלית: http://www.volvotrucks.com/electromobility