משאיות

משאיות וולוו מספקות פתרון תחבורה אוטונומי עבור "Brønnøy Kalk AS"

משאיות וולוו סימנו ציון דרך בהסכם עם חברת "Brønnøy Kalk AS", באספקת הפתרון המסחרי האוטונומי הראשון לשינוע אבני גיר מבור הכרייה לנמל באזור.
משאית וולוו אוטונומית כחלק משיתוף הפעולה הראשון מסוגו עם חברת ברונו קאלק AS
משאיות וולוו סימנו ציון דרך בהסכם עם חברת "Brønnøy Kalk AS" באספקת פתרון שינוע המסחרי האוטונומי הראשון.

הפתרון עבור "Brønnøy Kalk AS" מבוסס על שש משאיות וולוו FH אוטונומיות המובילות אבן גיר למרחק חמישה קילומטרים, הנסיעה מהמכרה למרסק האבן דרך מנהרות. המבחנים שבוצעו לפתרון זה עברו בהצלחה יתרה וימשיכו עד סוף שנת 2018, הפרויקט יתבצע במלואו עד סוף 2019.

ההסכם מגיע לאחר הצלחה אוטונומית שנרשמה בוולוו בפרויקטי כרייה, שינוע בתחום החקלאות ואיסוף אשפה. עם זאת, זהו פתרון מסחרי ראשון עבור משאיות וולוו. פרט לרכישת משאיות אוטונומיות, "Brønnøy Kalk AS" רוכשים גם פתרון תחבורתי – ההובלה של אבן הגיר מדלת לדלת בין שני היעדים העיקריים שלה.

"זהו צעד חשוב עבורנו", אומר ריימונד לנגפורד, מנהל המכרה. "התחרות בשוק התעשייתי היא קשה. אנו מחפשים ללא הרף להגדיל את היעילות שלנו ואת התפוקה בהובלות למרחקים ארוכים – יש לנו חזון ברור - ניצול הזדמנויות חדשות באמצעות טכנולוגיה ופתרונות דיגיטליים. חיפשנו שותפים אמינים וחדשניים החולקים עמנו את המיקוד בעמידות ובטיחות. הצלחה בפרויקט אוטונומי תגדיל משמעות את התחרותיות שלנו בשוק העולמי."

"אנו גאים ביכולתנו להציג פתרון אוטונומי הפוגש את האתגרים של לקוחותינו במונחי בטיחות, אמינות ורווחיות", כך לפי קלייס נילסון, נשיא וולוו משאיות. "צרכי התחבורה העולמיות משתנים ללא הפסקה ובקצב גבוה, התעשייה דורשת וזקוקה לפתרונות חדשים ומתקדמים כדי להישאר בראש החץ. המטרה שלנו היא להיות מנהיגי הפיתוח של מוצרים ושירותים חדישים בכדי להגיב ביעילות לדרישות השוק הגבוהות", ממשיך קלייס נילסון.

"מרגש להגיע לנקודה בה אנו מציגים פתרון אוטונומי", אומר ססקו קוקלב, מנהל מחלקת פתרונות אוטונומיים בוולוו משאיות. "עבודה באזור מוגדר, בעל מסלול שנקבע מראש, אפשרה לנו לגלות כיצד להפיק את הפתרון הטוב ביותר עבור הלקוח בתנאים המתאימים לו. בעזרת שיתוף פעולה לפיתוח פתרונות חדשים, אנו מספקים גמישות ויעילות גדולה יותר, וכמובן שהגדלנו גם את התפוקה."

הסכם זה כרוך בכך שהלקוח רוכש שירות הובלה כולל, והתשלום מבוצע עבור טון סחורה שנמסר מיעד אחד למשנהו.

עובדות: הפתרון המסחרי הראשון של וולוו משאיות

  • ההסכם מכסה פתרון אוטונומי מפתח לפתח עבור שינוע אבן גיר עבור Brønnøy Kalk בוולפיורד, נורבגיה.
  • השותפים להסכם הם חברת Brønnøy Kalk ASומשאיות וולוו.
  • משאיות וולוו FH האוטונומיות מנוהלות על ידי מפעיל הדחפור
  • מסלול הנסיעה כולל נהיגה במנהרות ובסביבה פתוחה