משאיות

וולוו משאיות מציגה : המשאית החשמלית הראשונה

וולוו משאיות חשפה את המשאית חשמלית הראשונה לשימוש מסחרי - וולוו FL 100% חשמל עבור הפצה עירונית ,פינוי אשפה וגם עבור יישומים אחרים. מכירת הדגם ותחילת הייצור של הדגם החדש יתחילו באירופה במהלך השנה הבאה. הדגם הופך את וולוו משאיות למובילה בשוק המשאיות החשמליות עבור סביבה עירונית.
לראשונה: משאית וולוו FL  חשמלית לסביבה עירונית

"אנחנו גאים מאוד להציג את הדגם ראשון מההיצע של משאיות המופעלות על ידי חשמל ב100%.דגמי משאיות וולוו מותאמים לתנועה רגילה. יחד עם דגם זה, אנו מאפשרים את הגישה לערים שמטרתן פיתוח איכות הסביבה במרכז העיר, ליהנות מהיתרונות של הובלה באמצעות משאית חשמלית מלאה ", אומר קלאס נילסון, נשיא וולוו משאיות.
עם איכות אוויר טובה יותר ופחות רעש בעיר, ניתן לתכנן דיור ותשתית בצורה יותר חופשית מאשר כיום. משאית חשמלית ללא כל פליטה, יכולה לעבוד אפילו בסביבה מקורה ואזורי מגורים צפופים. רמת הרעש הנמוכה שלהם, מאפשרת לעשות יותר עבודות בלילה, ובכך להפחית את העומס על הכבישים במהלך היום.
יש עניין רב בשוק המשאיות החשמליות. לקוחות רבים שואלים על פוטנציאל ההזדמנויות שנוצרו בעזרת הטכנולוגיה החדשה וכיצד היא יכולה להשפיע על עבודתם.
"על מנת להפוך את המעבר לעבודה עם משאית חשמלית, בטוח וחלק ככל האפשר, אנו מציעים פתרונות בהתאמה אישית לכל לקוח לפי ניתוח מחזורי נהיגה, קיבולת העמסה, זמינות רכב נדרשת, טווח נסיעה ופרמטרים אחרים. פתרון מסוג זה יכול לכלול כמעט כל דבר, החל מניתוח נתיב הנסיעה, אופטימיזציה של הסוללה ועד אחזקת רכב ומימון. וולוו משאיות פועלים יחד עם מספר ספקים של ציוד לטעינת סוללות, והמטרה כמו תמיד, היא להציע ללקוחות זמינות רכב גבוהה ופרודוקטיביות ", אומר יונאס אודרמאלם, מנהל מוצר וולוו FL ו FE בחברת וולוו משאיות.
הגיבוי להיצע המשאיות של וולוו, הוא הניסיון הנצבר של קבוצת וולוו בפתרונות חשמליים לתחבורה. וולוו אוטובוסים ,האחות מהבית, מכרו יותר מ4000 אוטובוסים חשמליים מאז 2010. הטכנולוגיה המשמשת להנעה ואחסון האנרגיה(סוללה) בוולוו FL החשמלית, כבר נוסו ונבדקו ביסודיות מראש, והוא נתמך על ידי רשת וולוו משאיות עבור מכירות, שירות וחלקי אספקה בתפוצה כלל עולמית.
"מניסיון, אנו יודעים עד כמה חשוב כי התכנון העירוני, ספקי האנרגיה ויצרני הרכב צריכים לשתף פעולה בקנה מידה גדול כדי להפוך את התחבורה החשמלית למציאות. על ידי תמריצים אטרקטיביים, סטנדרטים מוסכמים ואסטרטגיה ארוכת טווח לתכנון עירוני הכוללת את הרחבת תשתית הטעינה, התהליך יכול להתקדם הרבה יותר מהר ", מסביר יונאס אודרמאלם, 
בחברת וולוו משאיות, סבורים כי זה חיוני לבחון מנקודת מבט הוליסטית את פתרונות התחבורה החשמלית, על מנת להתמודד עם האתגרים הקשים בתחום, כגון ייצור החשמל ואיכות הסוללות. 
"לדוגמה, על מנת להבטיח כי חומרי הגלם עבור הסוללות מופקים בצורה אחראית, פועלת קבוצת וולוו עם רשת Drive Sustainability, אשר עוקבת אחרי תהליך הייצור. בנוסף, עוסקת קבוצת וולוו בפרויקטים שונים שבהם סוללות המוחזרות מכלי רכב חשמליים כבדים, מקבלות חיי עבודה נוספים בשימוש חוזר עבור אחסון אנרגיה. כל השאלות על הטיפול בסוללות עדיין לא נשאלו, אך אנו פעילים הן בתוך קבוצת וולוו והן ביחד עם שחקנים אחרים על מנת לפתח וליצור את הפתרונות הדרושים ", אומר יונאס אודרמאלם.
המשאיות החשמליות הראשונות מדגם וולוו FL ,נכנסות כעת לפעולה רגילה אצל לקוחות בגטבורג, בית משאיות וולוו. עובדות
משאית המופעלת בחשמל באופן מלא למשימות הפצה, איסוף אשפה ועוד יישומים בתנאים עירוניים, במשקל כולל של עד 16 טון.
קו הינע: מנוע חשמלי 185 KW, בהספק מרבי של 130 KW בעבודה רציפה, תיבת הילוכים עם 2 מהירויות, גל הינע, סרן אחורי. מנוע חשמלי בעל מומנט מקסימלי של 425 Nm. מומנט מרבי של הסרן אחורי 16 KNm.
אחסון אנרגיה: 2-6 סוללות ליתיום יון, הספק של 100-300 קוט"ש.
טווח: עד 300 ק"מ.
טעינה: טעינה באמצעות רשת החשמל (22 KW) או טעינה מהירה DC באמצעות CCS / Combo2
עד 150 קילוואט.
זמן טעינה: סוללה ריקה לטעינה מלאה: טעינה מהירה 1-2 שעות (DC
טעינה), טעינת לילה עד 10 שעות (טעינה AC) לפי קיבולת סוללה מקסימלית
של 300 קוט"ש.
שתי המשאיות החשמליות הראשונות מדגם וולוו FL ,יופעלו על ידי חברות איסוף אשפה ומיחזור,
חברת RENOVA וחברת ההובלות TGM.
פרויקט הפסגה של "Off Peak City" , בדק את ההשפעות של הובלת סחורות בלילה במרכז שטוקהולם. על ידי הימנעות מתנועה בשעות השיא, המשאיות היו מסוגלות לעשות את עבודתם בשליש מהזמן בהשוואה לעבודת יום.
קישור לתמונות ברזולוציה גבוהה:
https://bit.ly/2GNo4Aj