משאיות

Volvo FH16 Aero – מפרט טכני

כל מה שצריך לדעת על Volvo FH16 Aero.

מערכת הינע

לפניכם מפרט טכני של מנועים, תמסורות, סרנים אחוריים (כולל יחסי תמסורת), שילובי מערכות הינע ומעבירי כוח (PTO).

D17 - הספק/מומנט

דיזל

D17

תקן פליטה

Euro 6

מס' צילינדרים

6

נפח

‎17.3 dm³

מהלך

165 מ"מ

קדח

149 מ"מ

יחס דחיסה

17.3:1

תחום סיבובים חסכוני

‎1300 - 900 סל"ד

הספק בלימת פליטה

246 קילוואט (2200 סל"ד)

הספק בלימת מנוע*

525 קילוואט (2200 סל"ד)

מסנני שמן

2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף

כמות שמן להחלפה, כולל מסנן

42 ליטר

  

*אופציה

דרישות קדם לדלק

דלק נטול גפרית (EN590, תכולת גפרית ‎10 ppm, מקסימום) ביו-דיזל דור 2 (EN15940, דיזל סינתטי)

תדירות החלפת שמן

עד 100,000 ק"מ, או פעם בשנה עם VDS4.5

 

D17 ‏600 כ"ס (441 קילוואט)

 

 

הספק מרבי ב-1500 - 1700 סל"ד

600 כ"ס

 

מומנט מרבי ב-1400 - 900 סל"ד

300 ניוטון מטר

 

D17 ‏700 כ"ס (515 קילוואט) *

 

 

הספק מרבי ב-1600 - 1700 סל"ד

700 כ"ס

 

מומנט מרבי ב-1400 - 950 סל"ד

3400 ניוטון מטר

 

D17 ‏780 כ"ס (574 קילוואט)

 
 

הספק מרבי ב-1,700 סל"ד

780 כ"ס

 

מומנט מרבי ב-1000 - 1200 סל"ד

3,600 ניוטון מטר

   

* מנוע D17 ‏700 כ"ס זמין גם עם גרסת B100, ביו-דיזל.

I-Shift

תיבת 12 הילוכים עם פיצול ותחום ומערכת החלפת הילוכים אוטומטית. את I-Shift ניתן לצייד במאיט קומפקטי, מעביר כוח, משאבת הגה כוח לחירום ומצנן שמן. אפשר גם להזמין I-Shift עם הילוכי זחילה, הילוכי זחילה נמוכים במיוחד ונסיעה לאחור במהירויות שונות.
 

מפרטים

סוג

הילוך גבוה

מומנט מרבי (ניוטון מטר)

GCW - משקל כולל מותר ‏(טון)

ATO3112

הילוך יתר

3150

100

ATO3512 

הילוך יתר

3550

100

ATO3812

הילוך יתר

3800

100

    

 

סרן

הילוך

מומנט מרבי (ניוטון מטר)

מקסימום עומס סרן/בוגי (צמד סרנים)

אישור GCW ‏(t)

הפחתה יחידה

RSS1370A/B

יחיד

היפואיד

3800

13

70

RTS2370A

כפול - טנדם

היפואיד

3800

23

70

RTS2310

כפול - טנדם

היפואיד

3800

23

100

הפחתה טבורית

RSH1370F

יחיד

חיתוך ספירלה קונית

3800

13

70

RTH2610B/F

כפול - טנדם

חיתוך ספירלה קונית

3800

26

100

RTH3210

כפול - טנדם

חיתוך ספירלה קונית

3800

32

100

RTH3312

כפול - טנדם

חיתוך ספירלה קונית

3800

33

100

RTH3815

כפול - טנדם

חיתוך ספירלה קונית

3800

38

100

      

 

D17 ‏600 כ"ס

D17 ‏700 כ"ס

D17 ‏780 כ"ס

I-Shift

ATO3112

 

 

ATO3512

 

 

ATO3812

  

    

סרני הפחתה יחידה

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

סרני הפחתה טבורית

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

    

 

יציאת מומנט

יחסי תמסורת

EPTT650

650 ניוטון מטר*

1.26:1

EPTT1000

1000 ניוטון מטר*

1.26:1

   

*הספק מומנט הן בנהיגה והן בעצירה.

מגוון רחב של מעבירי כוח בלתי תלויים במצמד ובעלי מומנט גבוה העומדים לרשותך – לצורך הנעת מגוון ציוד מרכב.
 

התקנה על המנוע

PTER-DIN: מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע להינע ישיר של משאבה הידראולית.

PTER1400: מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור למשאבה הידראולית.

PTER100: מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור למשאבה הידראולית.

מעבירי כוח תלויים במצמד

PTR-F: מחובר באמצעות אוגן חיבור ומהירות נמוכה או מהירות גבוהה.

PTR-FL/FH: מחובר באמצעות אוגן חיבור ומהירות נמוכה או מהירות גבוהה.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: סל"ד נמוך/בינוני/גבוה עם חיבור DIN לחיבור ישיר של משאבה הידראולית.

PTRD-F: סיבובים גבוהים והתקנה עם אוגן חיבור, לחיבור ישיר של גל הינע.

PTRD-D: סיבובים גבוהים, עם הינע כפול. חיבור DIN מלפנים ומאחור לחיבור ישיר של משאבות הידרוליות.

PTRD-D1: סיבובים גבוהים, עם הינע כפול. חיבור באמצעות אוגן מאחור וחיבור DIN מלפנים.

PTRD-D2: סיבובים גבוהים, עם הינע כפול מאחור והינע יחיד מלפנים. חיבור באמצעות שני אוגני חיבור מאחור וחיבור DIN אחד מלפנים.  

עיצוב חיצוני ופנימי

לפניכם מפרטי מידות תא הנהג, גבהי תא הנהג מעל לקרקע ומאפיינים עיצוב נוספים.

שלוש גרסאות שונות של גימור חיצוני זמינות כדי להתאים לצרכים שונים

Volvo FH16 Aero with basic exterior trim level 

בסיסי 

גריל וידיות לדלת בצבע אפור רעם. פנסי כרום קדמיים. מגן שמש, כיסויי מראות ופגושים בצבע אפור ברק.

Volvo FH16 Aero with basic with sturdy front, exterior trim level 

בסיסי עם חזית חזקה

גריל בצבע אפור רעם. כיסויי מראות ומגן שמש צבועים בצבע כסף. ידיות דלת מכרום מבריק. פנסים שחורים. פגוש פלדה צבוע באפור.

Volvo FH16 Aero with the FH16 Aero trim  

הגימור של ה-FH16 Aero

גריל, כיסויי מראות ומגן שמש צבועים בצבע כסף. ידיות דלת מכרום מבריק. פנסים שחורים. פגוש וספוילר בצבע תא הנהג.

Volvo FH16 Aero מגיעה עם גימור פנימי ייחודי מעור.

Volvo FH16 Aero with leather trim Volvo FH16, interior trim level 

גימור עור Volvo FH16

גימור פנימי מעור עם חומרים עמידים בגוונים שונים של קורל (כתום) ורייבן (אפור כהה) התואמים לחלקים השונים של הגימור הפנימי.

Volvo FH16 Aero globetrotter XXL with measurements, viewed from the side 

Globetrotter XXL: נוחות ומרחב

Globetrotter XXL מספק גם מקום לינה מאובטח ונוח עבור שני אנשים לכל היותר, אך עם נוחות שינה גבוהה אף יותר במיטה נמוכה ארוכה ורחבה יותר - הודות לאורך המורחב של תא הנהג.

Volvo FH16 Aero globetrotter XL with measurements, viewed from the side 

Globetrotter XL: בנוי לאחסון

‎Globetrotter XL (CAB-XHSL)‎ מציע גם לינה בטוחה ונוחה של עד שני אנשים, וכן יותר שטח אחסון הודות לגובה הנוסף. גובה פנימי 220 ס"מ (221 ס"מ מעל מכסה תא המנוע).

Volvo FH16 Aero globetrotter cab with measurements, viewed from the side 

תא Globetrotter: מקום לשניים

תא נהג ‎Globetrotter (CAB-HSLP)‎ עם אמצעי אכסון לילה נוחים לשני אנשים. בנוסף, המבנה האנכי שלו מציע מקום אחסון נוסף. גובה פנימי 205 ס"מ (196 ס"מ מעל כיסוי תא המנוע).

Volvo FH16 Aero sleeper cab with measurements, viewed from the side 

תא נהג לשינה

תא שינה (CAB-SLP) עם אמצעי אכסון נוחים ללינת לילה לאדם אחד או שניים לכל היותר. גובה פנימי 171 ס"מ, 162 ס"מ מעל כיסוי תא המנוע.

Volvo FH16 Aero low sleeper cab with measurements, viewed from the side 

תא נהג נמוך לשינה

תא השינה נמוך (CAB-LSLP) עם הגג המונמך ומתלה תא הנהג, מספק מקום נוסף לנשיאת מטענים מעל לתא הנהג. גובה פנימי 147 ס"מ, 138 ס"מ מעל כיסוי תא המנוע.

ראש גורר

 

 

 

גובה A (מ"מ)

גובה B (מ"מ)

גובה C (מ"מ)

גובה D (מ"מ)

הינע

גובה שלדה

מתלים

צמיגים

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

4x2

High

עלים / אוויר

315/80-R22.5

3430

3800

3950

3225

4x2

High

עלים / אוויר

315/80-R22.5

3440

3810

3960

3235

4x2

Med

עלים / אוויר

315/80-R22.5

3350

3720

3870

3145

4x2

Low

אוויר / אוויר

315/80-R22.5

3230

3600

3750

3025

4x2

Low

אוויר / אוויר

315/80-R22.5

3250

3620

3770

3045

6x2

Med

עלים / אוויר

315/80-R22.5

3350

3720

3870

3145

        

משאית

 

 

 

גובה A (מ"מ)

גובה B (מ"מ)

גובה C (מ"מ)

גובה D (מ"מ)

הינע

גובה שלדה

מתלים

צמיגים

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

6x2

High

אוויר / אוויר

315/80-R22.5

3410

3780

3930

3205

6x2

Med

אוויר / אוויר

315/80-R22.5

3330

3700

3850

3125

6x2

Low

אוויר / אוויר

315/80-R22.5

3230

3600

3750

3025

6x2

High

עלים / עלים

315/80-R22.5

3460

3830

3980

3255

6x2

High

עלים / עלים

315/80-R22.5

3450

3820

3970

3245

6x2

High

עלים / עלים

315/80-R22.5

3480

3850

4000

3275

10x4

High

עלים / עלים

315/80-R22.5

3480

3850

4000

3275

        

 *גבהים משוערים

תא נהג עם מתלה ארבע נקודתי

ניתן לבחור מבין קפיצי סליל עם משככים, קפיצי סליל קדמיים ומתלה אוויר אחורי או מתלה אוויר בכל ארבע הפינות.

 

כונסי אוויר

ממוקמים בצד שמאל וזמינים בגרסה גבוהה או נמוכה, בהתאם למשימה. גם כונס אוויר קדמי זמין.

 

צבעים

ניתן לבחור צבע מועדף כדי להפוך את המשאית לייחודית. כ-650 צבעים שונים זמינים.

 

ריפוד

בד שחור, ויניל‬, עור בגוון אחד או בשני גוונים. ניתן להזמין את חלק מגימורי המושב (למעט בד) עם פונקציית אוורור.

 

מושב הנהג

ניתן לבחור בין דינמי לפרוגרסיבי. ניתן להזמין כל מפרט עם ריפוד אופציונלי. יותר חופש הודות לגמישות – אפשרויות ההתאמה כוללות הזזה לפנים ולאחור בשיעור של 240 מ"מ וכוונון אנכי בשיעור של 100 מ"מ. מושב הנהג מצויד כסטנדרט במשענת ראש, משענת גב הניתנת לקיפול, כוונון אנכי וכוונון לפנים-לאחור, תמיכה לגב התחתון הניתנת לכוונון וכוונון זווית המושב.

 

מושב נוסע

זמינות שתי רמות שונות: Standard ו-Comfort. את שתי הרמות ניתן להזמין עם ריפוד אופציונאלי. מושבי הנוסע מצוידים כסטנדרט במשענות ראש. קיימת גם אפשרות למושב נוסע מסתובב.

 

מיטות

בנויות להבטחת נוחות שינה מרבית. מידות המיטה: 74x200 ס"מ, עם חלק אמצעי ברוחב 81.5 ס"מ או 74x200 ס"מ עם פתיחה ל-88x200 ס"מ עם חלק אמצעי ברוחב 95.5 ס"מ. אורך המיטה בתא Globetrotter XXL הוא 213 ס"מ. רוחב הראש, החלק האמצעי והרגליים הוא 99 / 106.5 / 91 ס"מ בהתאמה. צייד את תא הנהג במזרן ספוג בעובי 16 ס"מ עם קפיצים ורמת נוחות יוצאת מהכלל. שלוש אפשרויות קשיחות זמינות: רך, קשיח למחצה וקשיח. אנו מספקים גם שתי אפשרויות של כיסוי מגן למזרן: הוא משפר את הנוחות ומאפשר לכם לסדר הכל במהירות רבה יותר. זמין גם: משענת גב הניתנת להטיה וכוונון ומיטת נוחות עליונה (מידות 60×190 ס"מ או 70×190 ס"מ).

 

 

אחסון פנימי

תא הנהג כולל מדף קדמי עם ארבעה חריצים בתקן DIN ושני תאי אחסון גדולים עם דלתות גלילה בצדי הנהג והנוסע. הדופן האחורי מצויד במדף עליון קל משקל עם תאורה מעולה. מתחת למיטה ישנן שתי מגירות נשלפות בנפח כולל של 130 ליטר. בנוסף, ‏‫ישנם שני תאי אחסון קטנים יותר מתחת למזרן, באזור הרגליים (10 ליטר) והראש (15 ליטר) וכן תא אחסון לרגלי המיטה עבור בקבוק PET.

 

אחסון חיצוני

בשני צדי התא ישנם תאי אחסון גדולים הניתנים לפתיחה מבחוץ או מתוך תא הנהג. מקום אחסון לא מחומם נוסף בנפח של 30 ליטר קיים מתחת לתא הנהג, משני הצדדים.

 

חלון שמש/חלון גג

כל תא נהג כולל חלון גג קבוע או כאופציה, צוהר שניתן לפתיחה של 50 מ"מ. הוא גם משמש כיציאת חירום. ניתן להפעיל את הצוהר באופן ידני או חשמלי.

 

ההגה

זמין בשתי מידות – בקוטר של 450 מ"מ או 500 מ"מ, תלוי במפרט המשאית. ניתן לכוונן את גובה גלגל ההגה בעד 90 מ"מ ואת הזווית ב-28°. עם צוואר שניתן להטיה (אופציה), ניתן לכוונן את גלגל ההגה למצב אנכי שבין 5°- ל-15°+ כדי לשפר את הנוחות במהלך הנהיגה. פקדים מובנים בגלגל ההגה מאפשרים הפעלה בטוחה ונוחה של בקרת השיוט, הצופר, הטלפון והפונקציות בלוח המכשירים ובצג הצדדי.

 

מערכת אקלים

שלוש מערכות אקלים חלופיות מאפשרות לשלוט על הטמפרטורה בתא הנהג. אוורור באמצעות מאוורר, עם מחמם מבוסס על נוזל קירור מנוע רגיל. מיזוג אוויר עם בקרה ידנית (MCC). מיזוג אוויר עם בקרת טמפרטורה אוטומטית (ECC/ECC2). מערכת זו זמינה גם עם חיישנים לחדירת קרני שמש, תנאי ערפל ואיכות אוויר. ניתן להוסיף למערכת פונקציה לחימות תא הנהג והמנוע במצב חניה ואת I-ParkCool, מערכת לצינון תא הנהג במצב חניה.

 

I-ParkCool 

אין צורך להתניע את המנוע כדי ליהנות מתא נהג ממוזג. מערכת I-ParkCool שולטת בטמפרטורה בתא הנהג כשהמשאית נייחת. המערכת מקיימת אינטראקציה עם המחמם במצב חניה כדי לשמור על אקלים נוח: היא שמושית, למשל, במהלך הלילות, כשהטמפרטורה צונחת באופן חד ופתאומי. יתרה מזאת, היא שקטה. המערכת שקטה בכ-20dB בהשוואה למערכות מתחרות בשוק ומפחיתה את רעשי הרקע כדי להבטיח שינה ערבה. המערכת משולבת באופן מלא במערכת האוורור הרגילה של המשאית ואוויר חם או קר מפוזר באופן שווה דרך פתחי האוורור הרגילים שממוקמים בצורה נוחה. המערכת אינה משפיעה על העיצוב האווירודינמי של תא הנהג ועל גובהו הפנימי. למעט מחמם תא הנהג (PH-CAB).

שלדה

כאן אפשר למצוא מפרטים של גובהי שלדה, עומס מרבי על הסרן הקדמי, מתלה אחורי, ראשי גורר, תכונות שלדה ובלמים.

Low

כ- 850 מ"מ

Med

כ- 900 מ"מ

High

כ- 1000 מ"מ

X-High

כ- 1200 מ"מ

  

 

אוויר

עלים

Low

8

-

Med

10/20*

9

High

10/20*

10/20*

X-High

-

10/20*

   

* עם סרנים קדמיים כפולים

סוג

סרנים

מתלים

עומס סרן/בוגי (צמד סרנים)

הפחתה

סרנים קבועים/פושר

יחיד

RAD-L90

4x2

פרבולי/מרובה עלים

13 טון

יחיד/טבור

 

RAD-GR

4x2

אוויר

11.5/13 טון

יחיד/טבור

 

RAD-G2

4x2

אוויר (לעבודות בנייה)

13 טון

טבור

 

RAD-G4

4x2

אוויר

12 טון

יחיד

 

בוגי (צמד סרנים)

RADT-GR

6x2

אוויר

19/20.5/22.5/23 טון

יחיד/טבור

סרן טאג (קבוע/הניתן להיגוי/בעל היגוי עצמי)

RAPD-GR

6x2

אוויר

16/19/22 טון

יחיד/טבור

סרן פושר (קבוע/הניתן להיגוי)

RAPD-G4

6x2

אוויר 16 טוןיחידסרן פושר (קבוע)

RADD-G2

‎6×4/8x4

אוויר (לעבודות בנייה)21/23/26 טוןיחיד/טבור 

RADD-BR

‎6×4/8x4

פרבולי20/21 טוןיחיד/טבור 

RADD-TR1

‎6×4/8x4

פרבולי/עלים רגיל23/26 טוןיחיד/טבור 

RADD-TR2

‎6×4/8x4

עלים רגיל26/32 טוןטבור 

RADD-TR3

8x4

עלים רגיל38 טוןטבור 

RADD-GR

6×4/8×4

אוויר21/23/26 טוןיחיד/טבור 

RAPDT-GR

8×2

אוויר27/30/30.5/31.5/32 טוןיחיד/טבורסרן פושר (הניתן להיגוי), סרן טאג (קבוע/ניתן להיגוי)

RAPDT-GR

‎8×4/10x4

אוויר27/33/36 טוןיחיד/טבורסרן טאג (הניתן להיגוי)

RAPDT-GR

8×4

אוויר27/30.5/32/35 טוןיחיד/טבורסרן פושר (הניתן להיגוי)

RADDT-G2

‎8×4/10x4

אוויר (לעבודות בנייה)27/33/36 טוןיחיד/טבורסרן טאג (הניתן להיגוי)
      

בהתקנה מרכזית, התקנה תחתית למחצה וווי גרירה בהתקנה תחתית עבור גרור עם סרן מרכזי. ניתן להתקין ווי גרירה במרווחים של 25 מילימטרים.

מכלי דלק
מכלי אלומיניום או פלדה בנפחים החל מ-150 ועד 900 ליטר. נפח דלק מרבי של 1,510 ליטר לראש גורר 2×4.

מכלי AdBlue

נפחים החל מ-32 ועד 112 ליטר. משאבת AdBlue מובנית במכלל מכל AdBlue. פלסטיק.

בלמים

התכונה EBS (בלמים מפוקחים אלקטרונית) מעניקה יכולת תגובה, ביצועים ותחושת בלימה מעולים, וכן מאפשרת גישה למספר תכונות שימושיות. התכונה EBS זמינה כעת בבלמי דיסק ובבלמי תוף Z-cam (עבור מגוון תצורות סרנים נבחרות וגובהי שלדה). אפשר לשדרג את מערכת הבלמים על ידי הוספת חבילת EBS Medium או כל אחת מהאפשרויות הנוספות. EBS הוא סטנדרטי בכל המפרטים.

 

EBS medium

בנוסף לחבילת EBS Standard, חבילת EBS Medium מוסיפה את התכונות הבאות:

 

בקרת מצב EBS 

ניטור מצב EBS דרך המערכת האלקטרונית של הרכב TEA2+ ו-Volvo Tech Tool.

 

Auto Hold

לאחר בלימת המשאית עד לעצירה מלאה, Auto Hold שומר על לחץ הבלימה האחרון שהופעל כדי להחזיק את המשאית במקומה עד שהנהג לוחץ על דוושת הגז.

 

ניתוח שחיקת רפידות

אזהרת רפידות בלימה – מחשב את יתרת הקילומטרים לנסיעה עם הרפידות הקיימות (רק לבלמי דיסק).

 

שחרור אוטומטי של בלם החניה

בלם החניה משוחרר כאשר הנהג לוחץ על דוושת ההאצה וידית ההילוכים משולבת בהילוך (רק בתיבות הילוכים I-Shift).

אפשרויות נוספות:

בנוסף לחבילות התוכנה ישנן גם האפשרויות הבאות:

 

בלמי מתיחה

מאפשרת לנהג לדרוש בלימת פעימות בגרור. אז מופעלים הבלמים אוטומטית והסכנת של תופעת "מספרת" מופחתת למינימום.

 

בקרת יציבות אלקטרונית (ESC)

מערכת ייצוב הבלימה מפעילה את הבלמים בנפרד בכל גלגל ובכך מספקת יציבות לכלל שילוב הרכב ופועלת נגדית לתופעת "מספרת", התהפכות והיסחפות של הגרור. מערכת ESC עומדת בתקינה של בקרת היציבות האלקטרונית של הרכב וזמינה עבור משאיות עם שני סרנים, שלושה, ארבעה וחמישה סרנים.

 

פנס בלמי חירום

בעת בלימת חירום ממהירות שמעל 50 קמ"ש, פנסי הבלמים מהבהבים ארבעה הבהובים לשנייה. 

 

מאט הידראולי (ריטרדר)

מאט קומפקטי המותקן על תיבת ההילוכים עם השפעה מרבית של 440 קילוואט.

ההיגוי הדינמי של Volvo

מערכת היגוי אקטיבית עם חפיפת מומנט. מספקת כוח היגוי רב יותר במהירויות נמוכות, מפחיתה חבטות היגוי, ושומרת על ההגה מיושר בעת בלימה על משטחים בעלי רמת חיכוך שונה. גלגל ההגה חוזר אוטומטית למצב ניטראלי בעת נסיעה לפנים ולאחור כאחת. ההיגוי הדינמי של Volvo זמין כעת עבור כל תצורות הסרנים, כולל משאיות בעלות סרנים קדמיים כפולים. התכונה זמינה כעת גם בשילוב עם מתלה קדמי נפרד.

סרני פושר

זמינים בגרסה קבועה או גרסאות הניתנת להיגוי אקטיבי, לראשי גורר ולמשאיות כאחת. עומס סרן: 4.5, 7.5 או 9 טון.
 

סרנים לא מניעים

זמינים במספר תצורות – קבוע עם גלגל יחיד או גלגלים כפולים, בעלי היגוי עצמי או היגוי אקטיבי. עומס סרן: 7.5, 9.5 או 10 טון.

הרמת סרן ‏‫כפול

תכונה זו מאפשרת ניתוק והרמה של סרן האחורי ביותר בבוגי הטנדם כדי להפחית את צריכת הדלק ולהקטין את רדיוס הפנייה. על-ידי לחיצה על לחצן בלוח המחוונים, הנהג יכול להרים את הסרן בעת פריקת המשאית. כשהמשאית עמוסה, הסרן מנמיך את עצמו ומתחבר באופן אוטומטי. הרמת סרן ‏‫כפול זמינה בתצורות שיכוך אוויר ‎6×4 ו-‎8×4 (עם סרן בוגי כפול) שמצוידות בבלמי דיסק.

ייתכן שהתכונות המתוארות אינן סטנדרטיות או זמינות בכל רמות האבזור ואפשרויות מערכת ההינע.

יש לכם שאלה?

הסוכנות המקומית של Volvo Trucks יכולה להשיב על כל שאלה. בקר בסוכנות הרכב, התקשר או בקש מהסוכן להגיע לפגישה.