אל דאגה – אפשר לסחוב עוד 20 טון

המשאית העמידה ביותר שייצרנו אי פעם
חזקה מספיק כדי לגרור עד 32 טון. קשוחה מספיק כדי להתנגש בקיר בטון ולהמשיך לנסוע. פינות הפגוש עשויות מפלדה איכותית בעובי 3 מילימטרים. הפנסים הקדמיים ממוקמים גבוה, הרחק מכל אפשרות לפגיעה. אם בכל זאת תצליח לגרום נזק רציני (אפשרות לא סבירה), לוחות מפוצלים בגוף המשאית יבודדו את הנזק. בנוסף, הברגים הגלויים יאפשרו לך להחליף את החלק בעצמך. כל זאת מאפשר לוולוו FMX להמשיך לפעול באתר – במקום שאליו היא שייכת.
נוספו המון חלקי פלדה אבל תוספת המשקל היתה מינימלית – אולי חמישה או שישה קילוגרם. בעוד שהחוסן עלה פי כמה וכמה מונים.מעצב וולוו FMX, 'וולוו משאיות'

צורת קופסה למטרה מוגדרת
התקן הגרירה החדש, מוט ההגנה החדש, משטח ההחלקה החדש – הכול מתחבר לקורת המגן הקדמית בעזרתן של תושבות ענקיות. התוצאה היא חזית עמידה להפליא בצורת קופסה. המבנה סופג מכות במהירות נמוכה והתהודה העצמית נעלמת כמעט לגמרי – וכך גם הרעידות בתא הנהג המתלוות לכך.

הצלחה במבחני ריסוק
ניסינו לחדור דרך החזית באמצעות עמוד פלדה ולחץ של כמעט 3 טון. (המבנה דמוי הקופסה מתנהג כמו קפיץ, וחוזר לצורתו הראשונית כמעט לגמרי.) הסענו את המשאית לתוך מחסום בטון כבד. (חזית הפלדה נמתחת מעט, אבל שומרת על צורתה כמעט לגמרי.) וביצענו עוד עשרות בדיקות התנגשות מפחידות שקיימות בארסנל שלנו. אז כשאנחנו אומרים שוולוו FMX היא המשאית העמידה ביותר שייצרנו אי פעם, אנחנו מתכוונים לכל מילה.