מפרטי קו הינע עבור וולוו FM

 

  • מנועים
  • I-Shift
  • חבילות תוכנה I-Shift
  •  

     

  • סרנים אחוריים
  • ‏‫יחס תמסורת של הסרנים האחוריים‬
  • שילובי קו ההינע
  • מעבירי כוח
  •  

    מנועים

      D11K D13K G13C
    תקן פליטה Euro 6 Euro 6 Euro 6
    מס' צילינדרים 6 6 6
    נפח 10.8 דצימטרמעוקב (ליטר) 12.8 דצימטרמעוקב (ליטר) 12.8 דצימטרמעוקב (ליטר)
    מהלך 152 מ"מ 158 מ"מ 158 מ"מ
    קדח 123 מ"מ 131 מ"מ 131 מ"מ
    יחס דחיסה 17:1 18:1 (420, 460 כ"ס), 17:1 (500 כ"ס) 17:1
    תחום סיבובים חסכוני 1400 - 950 סל"ד 1400 - 900 סל"ד ‎1400 – 1000 סל"ד
    הספק בלימת פליטה 160 קילוואט (2400 סל"ד) 200 קילוואט (2300 סל"ד)  
    השפעת VEB 290 קילוואט (2400 סל"ד)    
    VEB אופציה    
    השפעת VEB+‎   375 קילוואט (2300 סל"ד) 375 קילוואט (2300 סל"ד)
    VEB+   אופציה אופציה
    מסנני שמן 2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף 2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף 2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף
    כמות שמן להחלפה, כולל מסנן 36 ליטר 33 l  33 l 
    מערכת קירור, נפח כללי 36 ליטר 38 l  39.5 ליטר

    תדירות החלפת שמן

    עד 100,000 ק"מ, או פעם בשנה עם VDS4.

    דרישות קדם לדלק

    דלק נטול גפרית (EN590, תכולת גפרית ‎10 ppm, מקסימום)
    ביו-דיזל דור 2 (EN15940, דיזל סינתטי)
    גז טבעי נוזלי‬ באיכות ממונעת.

    מעביר כוח מותקן על המנוע

      יציאת מומנט יחסי תמסורת
    EPTT350 350 ניוטון מטר*  1.26:1
    EPTT650 650 ניוטון מטר*  1.26:1
    EPTT1000 1000 ניוטון מטר* 1.26:1

    *הספק מומנט הן בנהיגה והן בעמידה במקום.

    D11K - הספק/מומנט

    D11K - הספק/מומנט

    הספק נטו בהתאם ל:- EC 582/2011

     

     

     

     

     

     

     

     

    D11K330 

     

    הספק מרבי ב- 1600-1900 סל"ד

    330 כ"ס

    מומנט מרבי ב- 1400 - 950 סל"ד

    1600 ניוטון מטר

    D11K370 

     

    הספק מרבי ב-1600-1900 סל"ד

    370 כ"ס

    מומנט מרבי ב- 1400 - 950 סל"ד

    1750 ניוטון מטר

    D11K410 

     

    הספק מרבי ב-1600-1900 סל"ד

    410 כ"ס

    מומנט מרבי ב- 1400 - 1000 סל"ד

    1950 ניוטון מטר

    D11K450 

     

    הספק מרבי ב-1600-1900 סל"ד

    450 כ"ס

    מומנט מרבי ב- 1400 - 1000 סל"ד

    2150 ניוטון מטר

    D13K - הספק/מומנט

    D13K - הספק/מומנט

    הספק נטו בהתאם ל:- EC 582/2011

     

     

     

     

     

     

     

     

    D13K420 

     

    הספק מרבי ב-1800‎ - 1400 סל"ד

    420 כ"ס

    מומנט מרבי ב-1400‎ - 860 סל"ד

    2,100 Nm 

    D13K460 

     

    הספק מרבי ב- 1800 - 1400 סל"ד

    460 כ"ס

    מומנט מרבי ב- 1400 - 900 סל"ד

    2,300 Nm 

    D13K500 

     

    הספק מרבי ב- 1800 - 1400 סל"ד

    500 כ"ס

    מומנט מרבי ב- 1400 - 1000 סל"ד

    2,500 Nm 

    G13C - הספק/מומנט

    G13C - הספק/מומנט

    הספק נטו בהתאם ל-EC 582/2011

     

     

     

     

     

     

     

     

    G13C420 ‏(309 קילוואט)  
    הספק מרבי ב- 1800 - 1400 סל"ד 420 כ"ס
    מומנט מרבי ב- 1400 - 1000 סל"ד 2,100 Nm 
    G13C460 ‏(338 קילוואט)  
    הספק מרבי ב-1800‎ - 1700 סל"ד 460 כ"ס
    מומנט מרבי ב- 1400 - 1050 סל"ד 2,300 Nm 
    I-Shift

    תיבת 12 הילוכים עם תיבת פיצול ותחום, עם מערכת החלפת הילוכים אוטומטית. את I-Shift ניתן לצייד במאט קומפקטי, מעביר כוח, משאבת הגה כוח לחירום ומצנן שמן.

    I-Shift

    סוג הילוך גבוה מומנט מנוע GCW מאושר
    AT2412F ישיר 2400 ניוטון מטר 44 טון
    AT2612F ישיר 2600 ניוטון מטר 100 טון
    ATO2612F הילוך יתר 2600 ניוטון מטר 100 טון

    חבילות תוכנה I-Shift

    גרסה בסיסית (TP-BAS)
    TP-BAS היא חבילת התוכנה הסטנדרטית המצורפת ל-I-Shift, והיא כוללת את הפונקציות הבסיסיות של תיבת ההילוכים לנהיגה מצוינת מכל הבחינות.

    תוכנת שינוי ממסרת החלוקה של I-Shift ‏(TP-DIST)
    TP-DIST מתאימה את פונקציית תיבת ההילוכים לתנאים הספציפיים במגזר החלוקה. חבילת תוכנה זו כוללת פונקציות שמסייעות ליכולת התמרון בעת התחלת נסיעה ממצב עצירה, תמרון ונסיעה במהירות נמוכה.

    תוכנת שינוי ממסרת הבנייה של I-Shift ‏(TP-CON)
    TP-CON מתאימה את פונקציית תיבת ההילוכים לתנאים הספציפיים במגזר הבנייה. חבילת תוכנה זו כוללת פונקציות שמסייעות ליכולת התמרון בעת התחלת נסיעה ממצב עצירה, תמרון ונסיעה במהירות נמוכה. תוכנה זו גם יכולה להתמודד עם תנאי כביש קשים יותר.

    תוכנת שינוי הממסרה של הובלות למרחקים ארוכים‬ של I-Shift ‏(TP-LONG)
    TP-LONG כוללת פונקציות חכמות המצמצמות את צריכת הדלק. חבילת תוכנה זו מתאימה במיוחד להובלות למרחקים ארוכים אשר שמות דגש על חיסכון בדלק. חבילה זו כוללת את פונקציית I-Roll.

    ‏‫הובלות תובעניות (TP-HD)
    TP-HD ממטבת את I-Shift להובלות תובעניות במשקל כולל משולב גבוה (>85 טון). ללא קשר למשקל הכולל המשולב, הנהג יכול תמיד למטב את יכולת הנהיגה על-ידי בחירה או השבתה של מצב ההובלות התובעניות, והפעלת מצב ההובלות למרחקים ארוכים. הפונקציות בחבילת התוכנה גם מציעות
    יתרונות למשאיות המובילות כמה גרורים.

    חבילות תוכנה של I-Shift

    גרסאות מכירות TP-BAS TP-DIST TP-CON TP-LONG TP-HD**
    פונקציות PTO בסיסיות (APF-BAS)
    פונקציות PTO משופרות (APF-ENH) o o o o o
    כוונון בחירת הילוכים בסיסית (AMSO-BAS)
    כוונון בחירת הילוכים משופרת, כולל קיק-דאון (AMSO-AUT) o o o
    פונקציות מקצועיות בסיסיות (AVO-BAS)
    ביצועים משופרים – כבישים משובשים (AVO-ENH) o o o
    אסטרטגיית החלפת הילוכים בסיסית
    החלפת ביצועים
    ניטור טמפרטורת שמן תיבת הילוכים
    שילוב הילוכים להפעלה כבדה
    I-Roll (•)
    בקרת שיוט חכמה (•)
    בקרת התחלת נסיעה
    אסטרטגיית החלפת הילוכים משופרת (GCW ≤ ‏85 טון)
    בקרת GCW למשימות תובעניות (85 טון < GCW ≤ ‏180 טון)
    הילוך זוחל נמוך במיוחד* (ASO-ULC) o o o
    הילוך זוחל* (ASO-C) o o o
    הילוך אחורי במהירות כפולה* (ARSO-MSR) o o o
    I-See, שימוש בנתוני GPS o o

    • סטנדרטי (•) ניתן להשתמש בפונקציה כאשר TP-LONG מופעל. o אופציונלי – לא זמין
    *רק AT2612F, ‏ATO2612F, ‏ARSO-MSR דורש ASO-ULC או ASO-C.
    **רק AT2612F ו-ATO2612F

    סרנים אחוריים

    סוג סרן הילוך מומנט מרבי עומס סרן/בוגי מרבי GCW מאושר
    הפחתה יחידה          
    RSS1144 יחיד היפואיד 2,800 Nm  11.7 טון 44 טון
    RSS1344C/D יחיד היפואיד 2600 ניוטון מטר 13 טון 44 טון
    RSS1356 יחיד היפואיד 2400/2800 ניוטון מטר 13 טון 44/56 טון
    RSS1360 יחיד היפואיד 3,550 ניוטון מטר 13 טון 70 טון
    RTS2370A כפול - טנדם היפואיד 3,550 ניוטון מטר 23 טון 80 טון
    הפחתה טבורית          
    RSH1370F יחיד חיתוך ספירלה קונית 3,550 ניוטון מטר 13 טון 70 טון
    RTH2610F כפול - טנדם חיתוך ספירלה קונית 3,550 Nm  26 טון 100 טון
    RTH3210F כפול - טנדם חיתוך ספירלה קונית 3,550 ניוטון מטר 32 טון 100 טון
    RTH3312 כפול - טנדם חיתוך ספירלה קונית 3,550 ניוטון מטר 33 טון 120 טון

    ‏‫יחס תמסורת של הסרנים האחוריים‬

    RSS1144 RSS1344C/D RSS1356 RSS1360 RTS2370A RSH1370F RTH2610F RTH3210F RTH3312
    2.31:1 2.31:1* 2.50:1 2.47:1 2.43:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1
    2.47:1 2.47:1* 2.64:1 2.64:1 2.57:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1
    2.64:1 2.64:1 2.79:1 2.85:1 2.83:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1
    2.85:1 2.85:1 3.10:1 3.08:1 3.09:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1
    3.08:1 3.08:1 3.44:1 3.40:1 3.40:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1
      3.36:1 3.67:1 3.67:1 3.78:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 6.18:1
      3.70:1   4.11:1 4.13:1   4.55:1 4.55:1 7.21:1
      4.11:1     4.50:1   5.41:1 5.41:1  
      4.63:1     5.14:1   6.18:1 6.18:1  
      5.29:1     5.67:1     7.21:1  
            6.17:1        

    *ל- RSS1344D.

    שילובי קו ההינע

      D11K330 D11K370 D11K410 D11K450 D13K420 D13K460 D13K500 G13C420 G13C460
     
    I-Shift
    AT2412F
    AT2612F
    ATO2612F
    AT2812F                  
    ATO3112F                  
    ATO3512F                  
                       
    סרני הפחתה יחידה
    RSS1144A  
    RSS1344C/D
    RSS1356
    RSS1360
    RTS2370A
    RSS1144        
                       
    סרני הפחתה טבורית    
    RSH1370F
    RTH2610F
    RTH3210F    
    RTH3312    

    מעבירי כוח

    קיים מגוון רחב של מעבירי כוח בלתי תלויים במצמד או תלויים במצמד, לשם הנעת מגוון של ציוד מרכב.

    מותקן על המנוע

    PTER-DIN
    מעביר כוח המותקן בצדו האחורי של המנוע להינע ישיר של משאבה הידראולית.

    PTER1400
    מעביר כוח המותקן בצדו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור להנעת משאבה הידראולית.

    PTER100
    מעביר כוח המותקן בצדו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור להנעת משאבה הידראולית.

    מותקן על תיבת ההילוכים

    PTR-F
    מחובר באמצעות אוגן חיבור ומהירות נמוכה או מהירות גבוהה.

    PTR-FL/FH
    מחובר באמצעות אוגן חיבור ומהירות נמוכה או מהירות גבוהה.

    PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
    סל"ד נמוך/בינוני/גבוה עם חיבור DIN לחיבור ישיר של משאבה הידראולית.

    PTRD-F
    סיבובים גבוהים, התקנה עם אוגן חיבור, לחיבור ישיר של גל הינע.

    PTRD-D
    סיבובים גבוהים, עם הינע כפול. חיבור DIN קדמי ואחורי להתקנה ישירה של משאבות הידראוליות.

    PTRD-D1
    סיבובים גבוהים, עם הינע כפול. חיבור אוגן מאחור ו- DIN מלפנים.

    PTRD-D2
    סיבובים גבוהים, עם הינע כפול מאחור והינע יחיד מלפנים. חיבור שני אוגנים מאחור וחיבור DIN אחד מלפנים.

     

    מצא את מרכז השירות הקרוב אליך

    מבט מקרוב על וולוו FM

    הרכב את המשאית המושלמת עבורך. הכול קורה אצל הסוכן המקומי של 'וולוו משאיות'.

    מצא את מרכז השירות הקרוב אליך