המשאית מכירה את השיפועים של הכביש שלפניך, והיא מורה למנוע ולתיבת ההילוכים I-Shift איך להפיק את המרב מהאנרגיה הקינטית של המשאית כדי לחסוך בדלק ולהפחית את פליטות הפחמן הדו חמצני.

אנדרס אריקסון

מפתח I-See, וולוו משאיות

סרטון המסביר איך פועל I-See

החיסכון של I-See

ראה כמה כסף I-See יכול לחסוך לך.

איך זה עובד

כאשר אתה מתקרב לגבעה, המשאית מורידה באופן אוטומטי מפה של הכביש ממפת טופוגרפיה מסחרית ברזולוציה גבוהה הנגישה באופן מקוון. לאחר מכן, המידע משמש בתהליך בן שישה שלבים למינוף האנרגיה הקינטית של המשאית ולהפחתה של צריכת הדלק בשיעור של עד 5%. אם הכביש לא מופיע במפה או אם החיבור לשרת נכשל, המשאית תחזור לפתרון מסד הנתונים המשותף.

נהגים מיומנים כבר עושים את זה. אבל אם אתה נוהג במשאית במשך שמונה שעות, קרוב לוודאי שכבר לא תעשה זאת באותה הדרך. עם I-See, המטפלת בנסיעה במדרון, אתה יכול להתרכז במקום זאת בנושאים אחרים של הנהיגה.

 מערכת I-See מחוברת לענן

תמיד נתמך ותמיד בתנועה.

מערכת I-See החדשה היא משופרת. כמו בעבר - המערכת משתמשת בנתוני טופוגרפיה כדי למטב את המהירות ואת החלפת ההילוכים. מקור הנתונים הראשי של מערכת I-See החדשה הוא מפת טופוגרפיה מסחרית ברזולוציה גבוהה והמקור המשני הוא נתונים של משתמשי I-See אחרים - שנאגרים בענן. ‏‫ואם החיבור נכשל, המערכת משתמשת בנתונים שמאוחסנים באופן מקומי‬.

משמעות הדבר היא שתמיד תהיה לך גישה לנתוני טופוגרפיה, תקבל חוויית נהיגה חלקה יותר והמערכת תתעדכן באופן אוטומטי מבלי שיהיה צורך לבקר במוסך.

מצא את היבואן המקומי שלך

מעוניין לחסוך יותר?

פנה לסוכן המקומי של 'וולוו משאיות' לקבלת הסבר לגבי כל המאפיינים והשירותים שלנו לחיסכון בדלק.

מצא את היבואן המקומי שלך