מפרטי קו הינע עבור וולוו FH

  • מנועים
  • I-Shift
  • חבילות תוכנה I-Shift
  • סרנים אחוריים
  • ‏‫יחס תמסורת של הסרנים האחוריים‬
  • שילובי קו ההינע
  • מעבירי כוח

מנועים

  D13K   G13C 
תקן פליטה  Euro 6  Euro 6
מס' צילינדרים  6
נפח  12.8 dm³  12.8 dm³
מהלך  158 מ"מ  158 מ"מ
קדח  131 מ"מ  131 מ"מ
יחס דחיסה  18:1 (420, 460 כ"ס), 17:1 (500, 540 כ"ס) 17:1
תחום סיבובים חסכוני  1400 - 900 סל"ד  ‎1400 – 1000 סל"ד
כוח בלימת פליטה (2300 סל"ד) 200 קילוואט -
הספק VEB+  (2300 סל"ד) 375 קילוואט (2300 סל"ד) 375 קילוואט
VEB+  אופציה אופציה  
מסנני שמן  2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף   2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף 
כמות שמן להחלפה, כולל מסנן  33 l   33 l  
מערכת קירור, נפח כללי  38 l   39.5 ליטר 

דרישות קדם לדלק

דלק נטול גפרית (EN590, תכולת גפרית ‎10 ppm, מקסימום)
ביו-דיזל דור 2 (EN15940, דיזל סינתטי)

 

תדירות החלפת שמן

עד 100,000 ק"מ, או פעם בשנה עם VDS4. 

מעביר כוח מותקן על המנוע

  יציאת מומנט  יחסי תמסורת 
EPTT350  350 ניוטון מטר*  1.26:1
EPTT650  650 ניוטון מטר*   1.26:1
EPTT1000  1000 ניוטון מטר*  1.26:1

*הספק מומנט הן בנהיגה והן בעצירה.

D13K - הספק/מומנט

D13K - הספק/מומנט

הספק נטו בהתאם ל-EC 582/2011

D13K420 (309 קילוואט)   
הספק מרבי ב- 1800 - 1400 סל"ד  420 כ"ס 
מומנט מרבי ב- 1400 - 860 סל"ד  2,100 Nm  
D13K460 (338 קילוואט)   
הספק מרבי ב- 1800 - 1400 סל"ד  460 כ"ס 
מומנט מרבי ב- 1400 - 900 סל"ד  2,300 Nm   
D13K500 (368 קילוואט)   
הספק מרבי ב- 1800 - 1400 סל"ד  500 כ"ס 
מומנט מרבי ב- 1400 - 1000 סל"ד  2,500 Nm  
D13K540 (397 קילוואט)   
הספק מרבי ב- 1800 - 1450 סל"ד  540 כ"ס 
מומנט מרבי ב- 1450 - 1000 סל"ד  2600 ניוטון מטר 
G13C - הספק/מומנט

G13C - הספק/מומנט

הספק נטו בהתאם ל-EC 582/2011

G13C420 ‏(309 קילוואט)  
הספק מרבי ב- 1800 - 1400 סל"ד 420 כ"ס
מומנט מרבי ב- 1400 - 1000 סל"ד 2,100 Nm 
G13C460 ‏(338 קילוואט)  
הספק מרבי ב-1800‎ - 1700 סל"ד 460 כ"ס
מומנט מרבי ב- 1400 - 1050 סל"ד 2,300 Nm 
   
I-shift

תיבת 12 הילוכים עם תיבת פיצול ותחום, עם מערכת החלפת הילוכים אוטומטית. את I-Shift ניתן לצייד במאט קומפקטי, מעביר כוח, משאבת הגה כוח לחירום ומצנן שמן.

מפרטים

סוג הילוך גבוה מומנט מנוע (ניוטון מטר) אישור GCW (טונות)
AT2412F
ישיר  2400 44
AT2612F
ישיר  2600 100
ATO2612F
הילוך יתר  2600 100

חבילות תוכנה I-Shift

גרסה בסיסית (TP-BAS)
TP-BAS היא חבילת התוכנה הסטנדרטית המצורפת ל-I-Shift, והיא כוללת את הפונקציות הבסיסיות של תיבת ההילוכים לנהיגה מצוינת מכל הבחינות.

תוכנת שינוי ממסרת החלוקה של I-Shift ‏(TP-DIST)
TP-DIST מתאימה את פונקציית תיבת ההילוכים לתנאים הספציפיים במגזר החלוקה. חבילת תוכנה זו כוללת פונקציות שמסייעות ליכולת התמרון בעת התחלת נסיעה ממצב עצירה, תמרון ונסיעה במהירות נמוכה.

תוכנת שינוי ממסרת הבנייה של I-Shift ‏(TP-CON)
TP-CON מתאימה את פונקציית תיבת ההילוכים לתנאים הספציפיים במגזר הבנייה. חבילת תוכנה זו כוללת פונקציות שמסייעות ליכולת התמרון בעת התחלת נסיעה ממצב עצירה, תמרון ונסיעה במהירות נמוכה. תוכנה זו גם יכולה להתמודד עם תנאי כביש קשים יותר.

תוכנת שינוי הממסרה של הובלות למרחקים ארוכים‬ של I-Shift ‏(TP-LONG)
TP-LONG כוללת פונקציות חכמות המצמצמות את צריכת הדלק. חבילת תוכנה זו מתאימה במיוחד להובלות למרחקים ארוכים אשר שמות דגש על חיסכון בדלק. חבילה זו כוללת את פונקציית I-Roll.

‏‫הובלות תובעניות (TP-HD)
TP-HD ממטבת את I-Shift להובלות תובעניות במשקל כולל משולב גבוה (>85 טון). ללא קשר למשקל הכולל המשולב, הנהג יכול תמיד למטב את יכולת הנהיגה על-ידי בחירה או השבתה של מצב ההובלות התובעניות, והפעלת מצב ההובלות למרחקים ארוכים. הפונקציות בחבילת התוכנה גם מציעות יתרונות למשאיות המובילות כמה גרורים.

חבילות תוכנה I-Shift

גרסאות מכירות TP-BAS TP-DIST TP-CON TP-LONG TP-HD**
פונקציות PTO בסיסיות (APF-BAS)
פונקציות PTO משופרות (APF-ENH) o o o o o
כוונון בחירת הילוכים בסיסית (AMSO-BAS)
כוונון בחירת הילוכים משופרת, כולל קיק-דאון (AMSO-AUT) o o o
פונקציות מקצועיות בסיסיות (AVO-BAS)
ביצועים משופרים – כבישים משובשים (AVO-ENH) o o o
אסטרטגיית החלפת הילוכים בסיסית
החלפת ביצועים
ניטור טמפרטורת שמן תיבת הילוכים
שילוב הילוכים להפעלה כבדה
I-Roll (•)
בקרת שיוט חכמה (•)
בקרת התחלת נסיעה
אסטרטגיית החלפת הילוכים משופרת (GCW ≤ ‏85 טון)
בקרת GCW למשימות תובעניות (85 טון < GCW ≤ ‏180 טון)
הילוך זוחל נמוך במיוחד* (ASO-ULC) o o o
הילוך זוחל* (ASO-C) o o o
הילוך אחורי במהירות כפולה* (ARSO-MSR) o o o
I-See, שימוש בנתוני GPS o o

• סטנדרטי (•) ניתן להשתמש בפונקציה כאשר TP-LONG מופעל. o אופציונלי – לא זמין
*רק AT2612F, ‏ATO2612F, ‏ATO3112F ו-ATO3512F. ARSO-MSR דורש ASO-ULC או ASO-C.
**רק AT2612D, ‏AT2612F, ‏ATO2612F, ‏ATO3112F ו-ATO3512F.

סרנים אחוריים

סוג  סרן הילוך מומנט מרבי (ניוטון מטר) עומס סרן/בוגי מרבי (טון) אישור GCW (טונות)
הפחתה יחידה          
RSS1144A יחיד היפואיד 2800 11.5/11.7 44
RSS1344C/D יחיד היפואיד 2600 13 44
RSS1356 יחיד היפואיד 2400/2800 13 56/44
RSS1360 יחיד היפואיד 3550 13 70
RTS2370A כפול - טנדם היפואיד 3550 23 80
הפחתה טבורית          
RSH1370F יחיד חיתוך ספירלה קונית 3550 13 70
RTH2610F כפול - טנדם חיתוך ספירלה קונית 3550 26 100
RTH3210F כפול - טנדם חיתוך ספירלה קונית 3550 32 100
RTH3312 כפול - טנדם חיתוך ספירלה קונית 3550 33 120

‏‫יחס תמסורת של הסרנים האחוריים‬

RSS1344C/D RSS1356 RSS1360 RSS1144 RTS2370A RSH1370F RTH2610F RTH3210F RTH3312
2.31:1* 2.50:1 2.47:1 2.31:1 2.43:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1
2.47:1* 2.79:1 2.64:1 2.47:1 2.57:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1
2.64:1 3.10:1 2.85:1 2.64:1 2.83:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1
2.85:1 3.44:1 3.08:1 2.85:1 3.09:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1
3.08:1 3.67:1 3.40:1 3.08:1 3.40:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1
3.36:1   3.67:1   3.78:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 6.18:1
3.70:1   4.11:1   4.13:1   4.55:1 4.55:1 7.21:1
        4.50:1   5.41:1 5.41:1  
        5.14:1   6.18:1 6.18:1  
        5.67:1     7.21:1  
        6.17:1        

*ל- RSS1344D.

שילובי קו ההינע

  D13K420 D13K460 D13K500 D13K540 G13C420 G13C460
I-Shift            
AT2412F    
AT2612F
ATO2612F
AT2812F            
ATO3112F            
ATO3512F            
             
סרני הפחתה יחידה            
RSS1144A
RSS1344C/D
RSS1356
RSS1360
RTS2370A
RSS1144
             
סרני הפחתה טבורית            
RSH1370F
RTH2610F
RTH3210F    
RTH3312    

מעבירי כוח

מגוון רחב של מעבירי כוח בלתי תלויים במצמד או תלויים במצמד העומדים לרשותך - לשם הנעת מגוון ציוד מרכב.

מעבירי כוח בלתי תלויים במצמד

PTER-DIN: מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע להינע ישיר של משאבה הידראולית.
PTER1400: מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור להנעת משאבה הידראולית.
PTER-100: מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור למשאבה הידראולית.

מעבירי כוח תלויים במצמד

PTR-F: מחובר באמצעות אוגן חיבור ומהירות נמוכה או מהירות גבוהה.
PTR-FL/FH: מחובר באמצעות אוגן חיבור ומהירות נמוכה או מהירות גבוהה.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: סל"ד נמוך/בינוני/גבוה עם חיבור DIN לחיבור ישיר של משאבה הידראולית.
PTRD-F: סיבובים גבוהים, התקנה עם אוגן חיבור, לחיבור ישיר של גל הינע.
PTRD-D: סיבובים גבוהים, עם הינע כפול. חיבור DIN מלפנים ומאחור לחיבור ישיר של משאבות הידרוליות.
PTRD-D1: סיבובים גבוהים, עם הינע כפול. חיבור באמצעות אוגן מאחור וחיבור DIN מלפנים.
PTRD-D2: סיבובים גבוהים, עם הינע כפול מאחור והינע יחיד מלפנים. חיבור שני אוגנים מאחור וחיבור DIN אחד מלפנים.

מצא את מרכז השירות הקרוב אליך

מבט קרוב על וולוו FH

הרכב את המשאית המושלמת עבורך. הכול קורה אצל הנציג של וולוו משאיות.

מצא את מרכז השירות הקרוב אליך