משאיות

מפרטי קו הינע עבור Volvo FMX

מנועים

 

D11K

D13K

תקן פליטה

Euro 6

Euro 6

מס' צילינדרים

6

6

נפח

‎10.8 dm³‎

‎12.8 dm³‎

מהלך

152 מ"מ

158 מ"מ

קדח

123 מ"מ

131 מ"מ

יחס דחיסה

17:01

18:1 (420, 460, 500 כ"ס), 17:1 (540 כ"ס)

תחום סיבובים חסכוני

1500 - 1000 סל"ד

1400 - 950 סל"ד

הספק בלימת פליטה

160 קילוואט (2400 סל"ד)

200 קילוואט (2300 סל"ד)

השפעת VEB

290 קילוואט (2400 סל"ד)

 

VEB

אופציה

 

הספק +VEB

 

375 קילוואט (2300 סל"ד)

VEB+

 

אופציה

מסנני שמן

2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף

2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף

כמות שמן להחלפה, כולל מסנן

36 ליטר

33 ליטר

מערכת קירור, נפח כללי

36 ליטר

38 ליטר

 

דרישות קדם לדלק

דלק נטול גפרית (EN590, תכולת גפרית ‎10 ppm, מקסימום)
ביו-דיזל דור 2 (EN15940, דלקי דיזל סינתטיים)

מעביר כוח מותקן על המנוע

 

יציאת מומנט

יחסי תמסורת

EPTT650

650 ניוטון מטר*

1.26:1

EPTT1000

1000 ניוטון מטר*

1.26:1

*הספק מומנט הן בנהיגה והן בעצירה.

D11K – הספק/מומנט

הספק נטו בהתאם ל:- EC 582/2011

D11K330 (243 קילוואט)

 

הספק מרבי ב-1,700 סל"ד

330 כ"ס

מומנט מרבי ב-877-‏1,400 סל"ד

1600 ניוטון מטר

D11K380 ‏(280 קילוואט)

 

הספק מרבי ב-1,700 סל"ד

380 כ"ס

מומנט מרבי ב-938-‏1,400 סל"ד

1,800 ניוטון מטר

D11K430‏ (316 קילוואט)

 

הספק מרבי ב-1,700 סל"ד

430 כ"ס

מומנט מרבי ב-1,008-‏1,400 סל"ד

‎2,050 ניוטון מטר

D11K460 ‏(338 קילוואט)

 

הספק מרבי ב-1,700 סל"ד

460 כ"ס

מומנט מרבי ב- 1400 - 1050 סל"ד

2200 ניוטון מטר

D13K – הספק/מומנט

הספק נטו בהתאם ל:- EC 582/2011

D13K380 ‏(279 קילוואט)

 

הספק מירבי ב-1,700 סל"ד

380 כ"ס

מומנט מרבי ב-830-‏1,400 סל"ד

1,814 ניוטון מטר

D13K420 (309 קילוואט)

 

הספק מרבי ב-1,404-‏1,700 סל"ד

420 כ"ס

מומנט מרבי ב-905-‏1,400 סל"ד

2,100 ניוטון מטר

D13K460 (338 קילוואט)

 

הספק מרבי ב-1,404-‏1,700 סל"ד

460 כ"ס

מומנט מרבי ב-945-‏1,400 סל"ד

2,300 ניוטון מטר

D13K500 (368 קילוואט) 

 

הספק מרבי ב-1,404-‏1,700 סל"ד

500 כ"ס 

מומנט מרבי ב-980-‏1,400 סל"ד

2,500 ניוטון מטר 

D13K540 (397 קילוואט) 

 

הספק מרבי ב-1,458-‏1,700 סל"ד

540 כ"ס 

מומנט מרבי ב- 1400 - 1000 סל"ד

2600 ניוטון מטר

I-Shift

תיבת 12 הילוכים עם תיבת פיצול ותחום, עם מערכת החלפת הילוכים אוטומטית. את I-Shift ניתן לצייד במאט קומפקטי, מעביר כוח, משאבת הגה כוח לחירום ומצנן שמן.

מפרטים

סוג

הילוך גבוה

מומנט מנוע (ניוטון מטר)

אישור GCW (טונות)

AT2412G

ישיר

2400

44

AT2612G

ישיר

2600

100

ATO2612G

הילוך יתר

2600

100

מפרטים של I-Shift Dual Clutch

סוג

הילוך גבוה

מומנט מנוע (ניוטון מטר)

אישור GCW (טונות)

SPO2812

הילוך יתר

2800

80

Powetronic

תיבת הילוכים אוטומטית לחלוטין עם ממיר מומנט ומצנן שמן. החלפת ההילוכים נעשית ללא אובדני כוח. ניתן לצייד את Powertronic כבר מהמפעל במעביר כוח, ריטרדר מובנה ומשאבת הגה כוח לחירום.

פאורטרוניק

סוג

הילוך גבוה

מומנט מנוע (ניוטון מטר)

אישור GCW (טונות)

PT2106

ישיר

2100

44

PT2606

ישיר

2600

60

פאורטרוניק, תוכנות נהיגה מובנות

חסכון

מיועדת לחסכון מיטבי בדלק. החלפת ההילוכים מתרחשת בטווח סיבובי המנוע החסכוני ביותר.

ביצועים

היא מתבצעת כשיש צורך בהספק מנוע נוסף. העלאת והורדת הילוכים בסיבובי מנוע גבוהים יותר.

סרנים אחוריים

סוג

סרן

הילוך

מומנט מרבי (ניוטון מטר)

עומס סרן/בוגי מרבי (טון)

אישור GCW (טונות)

הפחתה יחידה

     

RSS1344C/E

יחיד

היפואיד

2600

13

44

RSS1356

יחיד

היפואיד

2400/2800

13

56/44

RSS1370A/B

יחיד

היפואיד

3550

13

70

RTS2370A

כפול - טנדם

היפואיד

3550

23

80

RSS1244B

יחיד

היפואיד

2800

12

44

RTS2310A

כפול - טנדם

היפואיד

3550

23

100

RSS1352A

יחיד

היפואיד

2800

13

52

הפחתה טבורית

     

RSH1365

יחיד

שיפועי ספירלי

2400

13

65

RSH1370F

יחיד

חיתוך ספירלה קונית

3550

13

70

RTH2610F

כפול - טנדם

חיתוך ספירלה קונית

3550

26

100

RTH3210

כפול - טנדם

חיתוך ספירלה קונית

3550

32

100

RTH3312

כפול - טנדם

חיתוך ספירלה קונית

3550

33

120

RTH3815

כפול - טנדם

חיתוך ספירלה קונית

3550

38

150

‏‫יחס תמסורת של הסרנים האחוריים‬

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1352

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

RSH1365

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.31:1

2.31:1*

2.31:1

2.50:1

2.47:1

2.43:1

2.06:1

3.61:1

3.46:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.47:1

2.47:1*

2.47:1

2.64:1

2.64:1

2.57:1

2.17:1

3.76:1

3.61:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.64:1

2.64:1*

2.64:1

2.79:1

2.85:1

2.83:1

2.31:1

4.12:1

3.76:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

2.85:1

2.85:1*

2.85:1

3.10:1

3.08:1

3.09:1

2.47:1

4.55:1

4.12:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.08:1

3.08:1*

3.08:1

3.44:1

3.40:1

3.40:1

2.64:1

 

4.55:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 

3.36:1

3.36:1*

3.36:1

3.67:1

3.67:1

3.78:1

2.85:1

 

5.41:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 
 

3.70:1

  

4.11:1

4.13:1

3.08:1

  

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 
 

4.11:1

   

4.50:1

3.36:1

  

5.41:1

5.41:1

  
 

4.63:1

   

5.14:1

3.70:1

  

6.18:1

6.18:1

  
 

5.29:1

   

5.67:1

4.11:1

   

7.21:1

  
     

6.17:1

4.63:1

      

 

* עבור RSS1344E

שילובי קו ההינע

 

D11K330

D11K370

D11K410

D11K450 

  D13K380

D13K420

D13K460

D13K500

D13K540

פאורטרוניק

           

PT2106

       

PT2606

      

I-Shift

           

AT2412G

  

  

AT2612G

  

ATO2612G

  

I-Shift Dual Clutch

           

SP02812

        

סרני הפחתה יחידה

           

RSS1244B

  

RSS1344C/E

  

RSS1352

  

RSS1356

  

RTS2370A

  

RSS1370A/B

  

RTS2310A

  

סרני הפחתה טבורית

           

RSH1365

  

 

RSH1370F

  

RTH2610F

  

RTH3210

  

RTH3312

  

RTH3815

  

סרן קדמי מניע/ממסרת חלוקה

          

FAA11/FAA21/V2501TB

  

מעבירי כוח

התקנה על המנוע

PTER-DIN 
מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע כדי לספק הינע ישיר של המשאבה ההידראולית.
PTER1400 
מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור להנעת המשאבה ההידראולית.
PTER100
מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור להנעת המשאבה ההידראולית.

מותקן על תיבת ההילוכים

PTR-F
מחובר באמצעות אוגן חיבור וסל"ד נמוך או גבוה.
PTR-FL/FH 
מחובר באמצעות אוגן חיבור ומהירות סל"ד נמוכה או גבוהה.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
סל"ד נמוך/בינוני/גבוה עם חיבור DIN עבור חיבור ישיר של המשאבה ההידראולית.
PTRD-F
סל"ד גבוה והתקנה עם אוגן חיבור, לחיבור ישיר של גל ההינע.
PTRD-D
סל"ד גבוה, עם הנעה כפולה. חיבור DIN קדמי ואחורי להתקנה ישירה של משאבות הידרואליות.
PTRD-D1 
סל"ד גבוה, עם הנעה כפולה. חיבור אוגן מאחור ו- DIN מלפנים.
PTRD-D2
סל"ד גבוה, עם הנעה כפולה מאחור והנעה יחידה מלפנים. חיבור באמצעות שני אוגני חיבור מאחור וחיבור DIN אחד מלפנים.  

מבט קרוב על Volvo FMX

הרכיבו את המשאית המושלמת עבורכם. הכול קורה אצל הסוכן האזורי שלנו.