| D11K | D13K |
---|---|---|
תקן פליטה | Euro 6 | Euro 6 |
מס' צילינדרים | 6 | 6 |
נפח | 10.8 dm³ | 12.8 dm³ |
מהלך | 152 מ"מ | 158 מ"מ |
קדח | 123 מ"מ | 131 מ"מ |
יחס דחיסה | 17:01 | 18:1 (420, 460, 500 כ"ס), 17:1 (540 כ"ס) |
תחום סיבובים חסכוני | 1500 - 1000 סל"ד | 1400 - 950 סל"ד |
הספק בלימת פליטה | 160 קילוואט (2400 סל"ד) | 200 קילוואט (2300 סל"ד) |
השפעת VEB | 290 קילוואט (2400 סל"ד) | |
VEB | אופציה | |
הספק +VEB | 375 קילוואט (2300 סל"ד) | |
VEB+ | אופציה | |
מסנני שמן | 2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף | 2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף |
כמות שמן להחלפה, כולל מסנן | 36 ליטר | 33 ליטר |
מערכת קירור, נפח כללי | 36 ליטר | 38 ליטר |
דלק נטול גפרית (EN590, תכולת גפרית 10 ppm, מקסימום)
ביו-דיזל דור 2 (EN15940, דלקי דיזל סינתטיים)
| יציאת מומנט | יחסי תמסורת |
---|---|---|
EPTT650 | 650 ניוטון מטר* | 1.26:1 |
EPTT1000 | 1000 ניוטון מטר* | 1.26:1 |
*הספק מומנט הן בנהיגה והן בעצירה.
הספק נטו בהתאם ל:- EC 582/2011
D11K330 (243 קילוואט) |
|
---|---|
הספק מרבי ב-1,700 סל"ד | 330 כ"ס |
מומנט מרבי ב-877-1,400 סל"ד | 1600 ניוטון מטר |
D11K380 (280 קילוואט) |
|
הספק מרבי ב-1,700 סל"ד | 380 כ"ס |
מומנט מרבי ב-938-1,400 סל"ד | 1,800 ניוטון מטר |
D11K430 (316 קילוואט) |
|
הספק מרבי ב-1,700 סל"ד | 430 כ"ס |
מומנט מרבי ב-1,008-1,400 סל"ד | 2,050 ניוטון מטר |
D11K460 (338 קילוואט) |
|
הספק מרבי ב-1,700 סל"ד | 460 כ"ס |
מומנט מרבי ב- 1400 - 1050 סל"ד | 2200 ניוטון מטר |
הספק נטו בהתאם ל:- EC 582/2011
D13K380 (279 קילוואט) | |
---|---|
הספק מירבי ב-1,700 סל"ד | 380 כ"ס |
מומנט מרבי ב-830-1,400 סל"ד | 1,814 ניוטון מטר |
D13K420 (309 קילוואט) |
|
הספק מרבי ב-1,404-1,700 סל"ד | 420 כ"ס |
מומנט מרבי ב-905-1,400 סל"ד | 2,100 ניוטון מטר |
D13K460 (338 קילוואט) |
|
הספק מרבי ב-1,404-1,700 סל"ד | 460 כ"ס |
מומנט מרבי ב-945-1,400 סל"ד | 2,300 ניוטון מטר |
D13K500 (368 קילוואט) |
|
הספק מרבי ב-1,404-1,700 סל"ד | 500 כ"ס |
מומנט מרבי ב-980-1,400 סל"ד | 2,500 ניוטון מטר |
D13K540 (397 קילוואט) |
|
הספק מרבי ב-1,458-1,700 סל"ד | 540 כ"ס |
מומנט מרבי ב- 1400 - 1000 סל"ד | 2600 ניוטון מטר |
סוג | הילוך גבוה | מומנט מנוע (ניוטון מטר) | אישור GCW (טונות) |
---|---|---|---|
AT2412G | ישיר | 2400 | 44 |
AT2612G | ישיר | 2600 | 100 |
ATO2612G | הילוך יתר | 2600 | 100 |
סוג | הילוך גבוה | מומנט מנוע (ניוטון מטר) | אישור GCW (טונות) |
---|---|---|---|
PT2106 | ישיר | 2100 | 44 |
PT2606 | ישיר | 2600 | 60 |
מיועדת לחסכון מיטבי בדלק. החלפת ההילוכים מתרחשת בטווח סיבובי המנוע החסכוני ביותר.
היא מתבצעת כשיש צורך בהספק מנוע נוסף. העלאת והורדת הילוכים בסיבובי מנוע גבוהים יותר.
סוג | סרן | הילוך | מומנט מרבי (ניוטון מטר) | עומס סרן/בוגי מרבי (טון) | אישור GCW (טונות) |
---|---|---|---|---|---|
הפחתה יחידה | |||||
RSS1344C/E | יחיד | היפואיד | 2600 | 13 | 44 |
RSS1356 | יחיד | היפואיד | 2400/2800 | 13 | 56/44 |
RSS1370A/B | יחיד | היפואיד | 3550 | 13 | 70 |
RTS2370A | כפול - טנדם | היפואיד | 3550 | 23 | 80 |
RSS1244B | יחיד | היפואיד | 2800 | 12 | 44 |
RTS2310A | כפול - טנדם | היפואיד | 3550 | 23 | 100 |
RSS1352A | יחיד | היפואיד | 2800 | 13 | 52 |
הפחתה טבורית | |||||
RSH1365 | יחיד | שיפועי ספירלי | 2400 | 13 | 65 |
RSH1370F | יחיד | חיתוך ספירלה קונית | 3550 | 13 | 70 |
RTH2610F | כפול - טנדם | חיתוך ספירלה קונית | 3550 | 26 | 100 |
RTH3210 | כפול - טנדם | חיתוך ספירלה קונית | 3550 | 32 | 100 |
RTH3312 | כפול - טנדם | חיתוך ספירלה קונית | 3550 | 33 | 120 |
RTH3815 | כפול - טנדם | חיתוך ספירלה קונית | 3550 | 38 | 150 |
RSS1244B | RSS1344C/E | RSS1352 | RSS1356 | RSS1370A/B | RTS2370A | RTS2310A | RSH1365 | RSH1370F | RTH2610F | RTH3210 | RTH3312 | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.31:1 | 2.31:1* | 2.31:1 | 2.50:1 | 2.47:1 | 2.43:1 | 2.06:1 | 3.61:1 | 3.46:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.47:1 | 2.47:1* | 2.47:1 | 2.64:1 | 2.64:1 | 2.57:1 | 2.17:1 | 3.76:1 | 3.61:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.64:1 | 2.64:1* | 2.64:1 | 2.79:1 | 2.85:1 | 2.83:1 | 2.31:1 | 4.12:1 | 3.76:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
2.85:1 | 2.85:1* | 2.85:1 | 3.10:1 | 3.08:1 | 3.09:1 | 2.47:1 | 4.55:1 | 4.12:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.08:1 | 3.08:1* | 3.08:1 | 3.44:1 | 3.40:1 | 3.40:1 | 2.64:1 | 4.55:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 5.41:1 | ||
3.36:1 | 3.36:1* | 3.36:1 | 3.67:1 | 3.67:1 | 3.78:1 | 2.85:1 | 5.41:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 | ||
3.70:1 | 4.11:1 | 4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 | ||||||
4.11:1 | 4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | ||||||||
4.63:1 | 5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | ||||||||
5.29:1 | 5.67:1 | 4.11:1 | 7.21:1 | |||||||||
6.17:1 | 4.63:1 |
* עבור RSS1344E
| D11K330 | D11K370 | D11K410 | D11K450 | D13K380 | D13K420 | D13K460 | D13K500 | D13K540 | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
פאורטרוניק | |||||||||||
PT2106 | ● | ● | ● | ● | |||||||
PT2606 | ● | ● | ● | ● | ● | ||||||
I-Shift | |||||||||||
AT2412G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||||
AT2612G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
ATO2612G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
I-Shift Dual Clutch | |||||||||||
SP02812 | ● | ● | ● | ||||||||
סרני הפחתה יחידה | |||||||||||
RSS1244B | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RSS1344C/E | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RSS1352 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RSS1356 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTS2370A | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RSS1370A/B | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTS2310A | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
סרני הפחתה טבורית | |||||||||||
RSH1365 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTH2610F | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTH3210 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTH3312 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTH3815 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
סרן קדמי מניע/ממסרת חלוקה | |||||||||||
FAA11/FAA21/V2501TB | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
PTER-DIN
מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע כדי לספק הינע ישיר של המשאבה ההידראולית.
PTER1400
מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור להנעת המשאבה ההידראולית.
PTER100
מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור להנעת המשאבה ההידראולית.
PTR-F
מחובר באמצעות אוגן חיבור וסל"ד נמוך או גבוה.
PTR-FL/FH
מחובר באמצעות אוגן חיבור ומהירות סל"ד נמוכה או גבוהה.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
סל"ד נמוך/בינוני/גבוה עם חיבור DIN עבור חיבור ישיר של המשאבה ההידראולית.
PTRD-F
סל"ד גבוה והתקנה עם אוגן חיבור, לחיבור ישיר של גל ההינע.
PTRD-D
סל"ד גבוה, עם הנעה כפולה. חיבור DIN קדמי ואחורי להתקנה ישירה של משאבות הידרואליות.
PTRD-D1
סל"ד גבוה, עם הנעה כפולה. חיבור אוגן מאחור ו- DIN מלפנים.
PTRD-D2
סל"ד גבוה, עם הנעה כפולה מאחור והנעה יחידה מלפנים. חיבור באמצעות שני אוגני חיבור מאחור וחיבור DIN אחד מלפנים.