| D16K |
---|---|
תקן פליטה | Euro 6 |
מס' צילינדרים | 6 |
נפח | 16.1 dm³ |
מהלך | 165 מ"מ |
קדח | 144 מ"מ |
יחס דחיסה | 16.0:1 |
תחום סיבובים חסכוני | 1400 - 950 סל"ד |
כוח בלימת פליטה | (2200 סל"ד) 230 קילוואט |
הספק +VEB | (2200 סל"ד) 470 קילוואט |
VEB+ | אופציה |
מסנני שמן | 2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף |
כמות שמן להחלפה, כולל מסנן | 42 ל' |
מערכת קירור, נפח כללי | 48 ל' |
דלק נטול גפרית (EN590, תכולת גפרית 10 ppm, מקסימום)
ביו-דיזל דור 2 (EN15940, דיזל סינתטי)
עד 100,000 ק"מ, או פעם בשנה עם VDS4.
| יציאת מומנט | יחסי תמסורת |
---|---|---|
EPTT650 | 650 ניוטון מטר* | 1.26:1 |
EPTT1000 | 1000 ניוטון מטר* | 1.26:1 |
*הספק מומנט הן בנהיגה והן בעצירה.
הספק נטו בהתאם ל:- EC 582/2011
D16K550 (410 קילוואט) |
|
---|---|
הספק מרבי ב-1,380-1,700 סל"ד | 550 כ"ס |
מומנט מרבי ב-900-1,380 סל"ד | 2,800 ניוטון מטר |
D16K650 (480 קילוואט) |
|
הספק מרבי ב-1,450-1,700 סל"ד | 650 כ"ס |
מומנט מרבי ב- 1450 - 950 סל"ד | 3,150 ניוטון מטר |
D16K750 (550 קילוואט) |
|
הספק מרבי ב- 1800 - 1600 סל"ד | 750 כ"ס |
מומנט מרבי ב- 1400 - 950 סל"ד | 3,550 ניוטון מטר |
תיבת 12 הילוכים עם תיבת פיצול ותחום, עם מערכת החלפת הילוכים אוטומטית. את I-Shift ניתן לצייד במאט קומפקטי, מעביר כוח, משאבת הגה כוח לחירום ומצנן שמן.
סוג | הילוך גבוה | מומנט מנוע (ניוטון מטר) | אישור GCW (טונות) |
---|---|---|---|
AT2812F | ישיר | 2800 | 60 |
ATO3112F | הילוך יתר | 3150 | 100 |
ATO3512F | הילוך יתר | 3550 | 100 |
סוג | סרן | הילוך | מומנט מרבי (ניוטון מטר) | עומס סרן/בוגי מרבי (טון) | אישור GCW (טונות) |
---|---|---|---|---|---|
הפחתה יחידה | |||||
RSS1356 | יחיד | היפואיד | 2400/2800 | 13 | 56/44 |
RSS1370A/B | יחיד | היפואיד | 13 | 70 | |
RTS2370A | כפול - טנדם | היפואיד | 3550 | 23 | 70 |
RTS2310 | כפול - טנדם | היפואיד | 3550 | 23 | 100 |
הפחתה טבורית | |||||
RSH1370F | יחיד | חיתוך ספירלה קונית | 3550 | 13 | 70 |
RTH2610F | כפול - טנדם | חיתוך ספירלה קונית | 3550 | 26 | 100 |
RTH3210 | כפול - טנדם | חיתוך ספירלה קונית | 3550 | 32 | 100 |
RTH3312 | כפול - טנדם | חיתוך ספירלה קונית | 3550 | 33 | 120 |
RTH3815 | כפול - טנדם | חיתוך ספירלה קונית | 3550 | 38 | 150 |
RSS1356 | RSS1370A/B | RTS2370A | RTS2310A | RSH1370F | RTH2610F | RTH3210G | RTH3312B | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.50:1 | 2.06:1 | 2.43:1 | 2.06:1 | 3.46:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.79:1 | 2.17:1 | 2.57:1 | 2.17:1 | 3.61:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
3.10:1 | 2.47:1 | 2.83:1 | 2.31:1 | 3.76:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
3.44:1 | 2.47:1 | 3.09:1 | 2.47:1 | 4.12:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.67:1 | 2.64:1 | 3.40:1 | 2.64:1 | 4.55:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 5.41:1 | |
2.85:1 | 3.78:1 | 2.85:1 | 5.41:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 | ||
3.08:1 | 4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 | |||
3.40:1* | 4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | ||||
3.67:1* | 5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | ||||
4.11:1* | 5.67:1 | 4.11:1 | 7.21:1 | |||||
6.17:1 | 4.63:1 |
* RSS1370B
| D16K550 | D16K650 | D16K750 |
---|---|---|---|
I-Shift | |||
AT2812F | |||
ATO3112F | ● | ● | |
ATO3512F | ● | ||
סרני הפחתה יחידה | |||
RSS1356 | ● | ||
RSS1370A/B | ● | ● | ● |
RTS2370A | ● | ● | ● |
RTS2310A | ● | ● | ● |
סרני הפחתה טבורית | ● | ● | ● |
RSH1370F | ● | ● | ● |
RTH2610F | ● | ● | ● |
RTH3210 | ● | ● | ● |
RTH3312 | ● | ● | ● |
RTH3815 | ● | ● | ● |
קיים מגוון רחב של מעבירי כוח בלתי תלויים במצמד או תלויים במצמד שעומדים לרשותכם – לצורך הנעת פריטי ציוד מרכב שונים.
PTER-DIN: מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע להינע ישיר של משאבה הידראולית.
PTER1400: מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור למשאבה הידראולית.
PTER-100: מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור למשאבה הידראולית.
PTR-F: מחובר באמצעות אוגן חיבור ומהירות נמוכה או מהירות גבוהה.
PTR-FL/FH: מחובר באמצעות אוגן חיבור ומהירות נמוכה או מהירות גבוהה.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: סל"ד נמוך/בינוני/גבוה עם חיבור DIN לחיבור ישיר של משאבה הידראולית.
PTRD-F: סיבובים גבוהים והתקנה עם אוגן חיבור, לחיבור ישיר של גל הינע.
PTRD-D: סיבובים גבוהים, עם הינע כפול. חיבור DIN מלפנים ומאחור לחיבור ישיר של משאבות הידרוליות.
PTRD-D1: סיבובים גבוהים, עם הינע כפול. חיבור באמצעות אוגן מאחור וחיבור DIN מלפנים.
PTRD-D2: סיבובים גבוהים, עם הינע כפול מאחור והינע יחיד מלפנים. חיבור באמצעות שני אוגני חיבור מאחור וחיבור DIN אחד מלפנים.