משאיות

מפרטי קו הינע עבור Volvo FH16

  • מנועים
  • I-Shift
  • סרנים אחוריים
  • ‏‫יחס תמסורת של הסרנים האחוריים‬
  • שילובי קו ההינע
  • מעבירי כוח

מנועים

 

D16K 

תקן פליטה 

Euro 6

מס' צילינדרים 

נפח 

16.1 dm³ 

מהלך 

165 מ"מ 

קדח 

144 מ"מ

יחס דחיסה 

16.0:1

תחום סיבובים חסכוני 

1400 - 950 סל"ד

כוח בלימת פליטה

(2200 סל"ד) 230 קילוואט

הספק +VEB 

(2200 סל"ד) 470 קילוואט

VEB+ 

אופציה 

מסנני שמן 

2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף 

כמות שמן להחלפה, כולל מסנן 

42 ל' 

מערכת קירור, נפח כללי 

48 ל' 

דרישות קדם לדלק

דלק נטול גפרית (EN590, תכולת גפרית ‎10 ppm, מקסימום)
ביו-דיזל דור 2 (EN15940, דיזל סינתטי)

תדירות החלפת שמן

עד 100,000 ק"מ, או פעם בשנה עם VDS4. 

מעביר כוח מותקן על המנוע

 

יציאת מומנט 

יחסי תמסורת 

EPTT650 

650 ניוטון מטר* 

1.26:1

EPTT1000 

1000 ניוטון מטר* 

1.26:1


*הספק מומנט הן בנהיגה והן בעצירה.

D16K – הספק/מומנט

הספק נטו בהתאם ל:- EC 582/2011

D16K550 ‏(‎410 קילוואט) 

 

הספק מרבי ב-1,380-1,700 סל"ד 

550 כ"ס 

מומנט מרבי ב-900-1,380 סל"ד 

2,800 ניוטון מטר 

D16K650 ‏(‎480 קילוואט) 

 

הספק מרבי ב-1,450-1,700 סל"ד 

650 כ"ס 

מומנט מרבי ב- 1450 - 950 סל"ד 

3,150 ניוטון מטר 

D16K750 ‏(‎550 קילוואט) 

 

הספק מרבי ב- 1800 - 1600 סל"ד 

750 כ"ס 

מומנט מרבי ב- 1400 - 950 סל"ד 

3,550 ניוטון מטר 

I-Shift

תיבת 12 הילוכים עם תיבת פיצול ותחום, עם מערכת החלפת הילוכים אוטומטית. את I-Shift ניתן לצייד במאט קומפקטי, מעביר כוח, משאבת הגה כוח לחירום ומצנן שמן.

מפרטים

סוג

הילוך גבוה

מומנט מנוע (ניוטון מטר)

אישור GCW (טונות)

AT2812F

ישיר 

2800

60

ATO3112F

הילוך יתר 

3150

100

ATO3512F

הילוך יתר

3550

100

סרנים אחוריים

סוג 

סרן

הילוך

מומנט מרבי (ניוטון מטר)

עומס סרן/בוגי מרבי (טון)

אישור GCW (טונות)

הפחתה יחידה

     

RSS1356

יחיד

היפואיד

2400/2800

13

56/44

RSS1370A/B

יחיד

היפואיד

 

13

70

RTS2370A

כפול - טנדם

היפואיד

3550

23

70

RTS2310

כפול - טנדם

היפואיד

3550

23

100

הפחתה טבורית

     

RSH1370F

יחיד

חיתוך ספירלה קונית

3550

13

70

RTH2610F

כפול - טנדם

חיתוך ספירלה קונית

3550

26

100

RTH3210

כפול - טנדם

חיתוך ספירלה קונית

3550

32

100

RTH3312

כפול - טנדם

חיתוך ספירלה קונית

3550

33

120

RTH3815

כפול - טנדם

חיתוך ספירלה קונית

3550

38

150

‏‫יחס תמסורת של הסרנים האחוריים‬

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210G

RTH3312B

RTH3815

2.50:1

2.06:1

2.43:1

2.06:1

3.46:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.79:1

2.17:1

2.57:1

2.17:1

3.61:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

3.10:1

2.47:1

2.83:1

2.31:1

3.76:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.44:1

2.47:1

3.09:1

2.47:1

4.12:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.67:1

2.64:1

3.40:1

2.64:1

4.55:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 
 

2.85:1

3.78:1

2.85:1

5.41:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 
 

3.08:1

4.13:1

3.08:1

 

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 
 

3.40:1*

4.50:1

3.36:1

 

5.41:1

5.41:1

  
 

3.67:1*

5.14:1

3.70:1

 

6.18:1

6.18:1

  
 

4.11:1*

5.67:1

4.11:1

  

7.21:1

  
  

6.17:1

4.63:1

     

* RSS1370B

שילובי קו ההינע

 

D16K550

D16K650

D16K750

I-Shift

   

AT2812F

   

ATO3112F

 

ATO3512F

  

    

סרני הפחתה יחידה

   

RSS1356

  

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

סרני הפחתה טבורית

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

מעבירי כוח

קיים מגוון רחב של מעבירי כוח בלתי תלויים במצמד או תלויים במצמד שעומדים לרשותכם – לצורך הנעת פריטי ציוד מרכב שונים.

מעבירי כוח בלתי תלויים במצמד

PTER-DIN: מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע להינע ישיר של משאבה הידראולית.
PTER1400: מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור למשאבה הידראולית.
PTER-100: מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור למשאבה הידראולית.

מעבירי כוח תלויים במצמד

PTR-F: מחובר באמצעות אוגן חיבור ומהירות נמוכה או מהירות גבוהה.
PTR-FL/FH: מחובר באמצעות אוגן חיבור ומהירות נמוכה או מהירות גבוהה.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: סל"ד נמוך/בינוני/גבוה עם חיבור DIN לחיבור ישיר של משאבה הידראולית.
PTRD-F: סיבובים גבוהים והתקנה עם אוגן חיבור, לחיבור ישיר של גל הינע.
PTRD-D: סיבובים גבוהים, עם הינע כפול. חיבור DIN מלפנים ומאחור לחיבור ישיר של משאבות הידרוליות.
PTRD-D1: סיבובים גבוהים, עם הינע כפול. חיבור באמצעות אוגן מאחור וחיבור DIN מלפנים.
PTRD-D2: סיבובים גבוהים, עם הינע כפול מאחור והינע יחיד מלפנים. חיבור באמצעות שני אוגני חיבור מאחור וחיבור DIN אחד מלפנים.  

מבט קרוב על Volvo FH16

הרכיבו את המשאית המושלמת עבורכם. הכול קורה אצל הסוכן האזורי שלנו.