וולוו משאיות

ישראל

×

מפרטי קו הינע עבור Volvo FH

  • מנועים
  • I-Shift
  • I-Shift Dual Clutch
  • סרנים אחוריים
  • ‏‫יחס תמסורת של הסרנים האחוריים‬
  • שילובי קו ההינע
  • מעבירי כוח

מנועים

 

D13K 

D13K460TC ו-D13K500TC

G13C* 

תקן פליטה 

Euro 6 

Euro 6 

Euro 6

מס' צילינדרים 

6

6

נפח 

12.8 dm³ 

12.8 dm³ 

12.8 dm³

מהלך 

158 מ"מ 

158 מ"מ 

158 מ"מ

קדח 

131 מ"מ 

131 מ"מ 

131 מ"מ

יחס דחיסה 

18:1 (420, 460, 500 כ"ס), 17:1 (540 כ"ס)

17:01

17:01

תחום סיבובים חסכוני 

1400 - 950 סל"ד 

‎1300 - 900 סל"ד 

‎1400 – 1000 סל"ד

כוח בלימת פליטה

(2300 סל"ד) 200 קילוואט

-

-

הספק +VEB 

(2300 סל"ד) 375 קילוואט

(2300 סל"ד) 375 קילוואט

(2300 סל"ד) 375 קילוואט

VEB+ 

אופציה

אופציה

אופציה 

מסנני שמן 

2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף  

2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף  

2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף 

כמות שמן להחלפה, כולל מסנן 

33 ליטר 

35 ליטר 

33 ליטר 

מערכת קירור, נפח כללי 

38 ליטר 

38 ליטר 

39.5 ליטר 


* גז טבעי נוזלי

דרישות קדם לדלק

דלק נטול גפרית (EN590, תכולת גפרית ‎10 ppm, מקסימום)
ביו-דיזל דור 2 (EN15940, דיזל סינתטי)

תדירות החלפת שמן

עד 100,000 ק"מ, או פעם בשנה עם VDS4.

מעביר כוח מותקן על המנוע

 

יציאת מומנט 

יחסי תמסורת 

EPTT350 

350 ניוטון מטר* 

1.26:1

EPTT650 

650 ניוטון מטר* 

1.26:1

EPTT1000 

1000 ניוטון מטר* 

1.26:1


*הספק מומנט הן בנהיגה והן בעצירה.

D13K ו-D13TC – הספק/מומנט

הספק נטו בהתאם ל-EC 582/2011

D13TC - הספק/מומנט

הספק נטו בהתאם לתקן EC 582/2011
מנוע D13TC זמין עם 460 או 500 כ"ס. רמות המומנט, עם זאת, גבוהות יותר מאשר במנועי D13 אחרים. מנוע D13TC עם 460 כ"ס מגיע לאותה רמת מומנט כמו מנוע D13 עם 540 כ"ס - אבל בסיבובי מנוע נמוכים יותר. ומערכת I-Save של 500 כ"ס נכנסת לתחום של D16 עם 2800 ניוטון מטר באותן רמות נמוכות של סיבובי מנוע.
זה מתאפשר הודות לטכנולוגיית Turbo Compound, שמשתמשת בטורבינה נוספת לאחר מגדש הטורבו כדי לעשות שימוש חוזר באנרגיה עודפת מגזי הפליטה. אנרגיה זו מומרת ישירות למומנט ישירות על גל הארכובה, והתוצאה היא מנוע רב-עוצמה וחסכוני מאוד בדלק.

 

D13K420 (309 קילוואט) 

 

הספק מרבי ב- 1800 - 1400 סל"ד 

420 כ"ס 

מומנט מרבי ב- 1400 - 860 סל"ד 

2,100 ניוטון מטר 

D13K460 ‏(345 קילוואט) 

 

הספק מרבי ב- 1800 - 1400 סל"ד 

460 כ"ס 

מומנט מרבי ב- 1400 - 900 סל"ד 

2,300 ניוטון מטר  

D13K460TC ‏(345 קילוואט)

 

הספק מרבי ב- 1600 - 1250 סל"ד

460 כ"ס

מומנט מרבי ב-900-1,300 סל"ד

2600 ניוטון מטר 

D13K500 (368 קילוואט) 

 

הספק מרבי ב-1,530-1,800 סל"ד

500 כ"ס 

מומנט מרבי ב- ‎980 - 1270 סל"ד

2,500 ניוטון מטר 

D13K500TC ‏(368 קילוואט)‬

 

הספק מרבי ב- 1600 - 1250 סל"ד

500 כ"ס

מומנט מרבי ב-900-1,300 סל"ד

2,800 ניוטון מטר

D13K540 (397 קילוואט) 

 

הספק מרבי ב- 1800 - 1450 סל"ד 

540 כ"ס 

מומנט מרבי ב- 1450 - 1000 סל"ד

2600 ניוטון מטר 

G13C – הספק/מומנט

הספק נטו בהתאם ל-EC 582/2011

G13C420 ‏(309 קילוואט)

 

הספק מרבי ב- 1800 - 1400 סל"ד

420 כ"ס

מומנט מרבי ב- 1400 - 1000 סל"ד

2,100 ניוטון מטר

G13C460 ‏(338 קילוואט)

 

הספק מרבי ב-1800‎ - 1700 סל"ד

460 כ"ס

מומנט מרבי ב- 1400 - 1050 סל"ד

2,300 ניוטון מטר

I-Shift

תיבת 12 הילוכים עם תיבת פיצול ותחום, עם מערכת החלפת הילוכים אוטומטית. את I-Shift ניתן לצייד במאט קומפקטי, מעביר כוח, משאבת הגה כוח לחירום ומצנן שמן.

מפרטים

סוג

הילוך גבוה

מומנט מנוע (ניוטון מטר)

אישור GCW (טונות)

AT2412F

ישיר 

2400

44

AT2612F

ישיר 

2600

100

ATO2612F

הילוך יתר 

2600

100

AT2812F

ישיר 

2800

60

ATO3112F

הילוך יתר 

3150

100

מפרט I-Shift Dual Clutch

סוג 

הילוך גבוה 

מומנט מנוע (ניוטון מטר)

אישור GCW (טונות)

SPO2812

הילוך יתר

2800

80

סרנים אחוריים

 

סוג 

סרן

הילוך

מומנט מרבי (ניוטון מטר)

עומס סרן/בוגי מרבי (טון)

אישור GCW (טונות)

הפחתה יחידה

         

RSS1244B

יחיד

היפואיד

2800

12

44

RSS1344C/D

יחיד

היפואיד

2600

13

44

RSS1344E

יחיד

היפואיד

2800

13

44

RSS1352A

יחיד

היפואיד

2800

13

52

RSS1356

יחיד

היפואיד

2400/2800

13

56/44

RSS1360

יחיד

היפואיד

3550

13

60

RSS1370A/B

יחיד

היפואיד

3550

13

70

RTS2370A

כפול - טנדם

היפואיד

3550

23

70

RTS2310A

כפול - טנדם

היפואיד

3550

23

100

הפחתה טבורית

         

RSH1370F

יחיד

חיתוך ספירלה קונית

3550

13

70

RTH2610F

כפול - טנדם

חיתוך ספירלה קונית

3550

26

100

RTH3210

כפול - טנדם

חיתוך ספירלה קונית

3550

32

100

RTH3312

כפול - טנדם

חיתוך ספירלה קונית

3550

33

120

RTH3815

כפול - טנדם

חיתוך ספירלה קונית

3550

38

150

‏‫יחס תמסורת של הסרנים האחוריים‬

RSS1244B RSS1344C/D RSS1344E RSS1352A RSS1356 RSS1360 RSS1370A/B RTS2370A RTS2310A RSH1370F RTH2610F RTH3210G RTH3312B RTH3815
2.31:1 2.31:1* 2.31:1 2.31:1 2.50:1 2.47:1 2.06:1 2.43:1 2.06:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1 4.14:1
2.47:1 2.47:1* 2.47:1 2.47:1 2.64:1 2.64:1 2.17:1 2.57:1 2.17:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1 4.58:1
2.64:1 2.64:1* 2.64:1 2.64:1 2.79:1 2.85:1 2.31:1 2.83:1 2.31:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1 5.43:1
2.85:1 2.85:1* 2.85:1 2.85:1 3.10:1 3.08:1 2.47:1 3.09:1 2.47:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1 7.22:1
3.08:1 3.08:1* 3.08:1 3.08:1 3.44:1 3.40:1 2.64:1 3.40:1 2.64:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1  
3.36:1 3.36:1* 3.36:1 3.36:1 3.67:1 3.67:1 2.85:1 3.78:1 2.85:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 7.21:1  
  3.70:1       4.11:1 3.08:1 4.13:1 3.08:1   4.55:1 4.55:1    
  4.11:1         3.40:1** 4.50:1 3.36:1   5.41:1 5.41:1    
  4.63:1         3.67:1** 5.14:1 3.70:1     7.21:1    
  5.29:1         4.11:1** 5.67:1 4.11:1          
  6.17:1           6.17:1 4.63:1          


* עבור RSS1344D/E
** עבור RSS1370B

שילובי קו ההינע

 

 

D13K420  

D13K460

D13K500

D13K540

D13K460TC

D13K500TC

G13C420

G13C460

I-Shift

               

AT2412F

       

AT2612F

 

ATO2612F

 

AT2812F

         

   

ATO3112F

         

   

I-Shift Dual Clutch 

               

SP02812 

 

   

סרני הפחתה יחידה

               

RSS1244B

RSS1344C/D

RSS1344E

RSS1352A

RSS1356

RSS1360

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

סרני הפחתה טבורית

               

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

   

RTH3312

   

RTH3815

   

מעבירי כוח

מגוון רחב של מעבירי כוח בלתי תלויים במצמד או תלויים במצמד העומדים לרשותך – לצורך הנעת מגוון ציוד מרכב.

מעבירי כוח בלתי תלויים במצמד

PTER-DIN: מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע להינע ישיר של משאבה הידראולית.
PTER1400: מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור למשאבה הידראולית.
PTER-100: מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור למשאבה הידראולית.

 

מעבירי כוח תלויים במצמד

PTR-F: מחובר באמצעות אוגן חיבור ומהירות נמוכה או מהירות גבוהה.
PTR-FL/FH: מחובר באמצעות אוגן חיבור ומהירות נמוכה או מהירות גבוהה.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: סל"ד נמוך/בינוני/גבוה עם חיבור DIN לחיבור ישיר של משאבה הידראולית.
PTRD-F: סיבובים גבוהים והתקנה עם אוגן חיבור, לחיבור ישיר של גל הינע.
PTRD-D: סל"ד גבוה, עם הינע כפול. חיבור DIN מלפנים ומאחור לחיבור ישיר של משאבות הידרוליות.
PTRD-D1: סיבובים גבוהים, עם הינע כפול. חיבור באמצעות אוגן מאחור וחיבור DIN מלפנים.
PTRD-D2: סיבובים גבוהים, עם הינע כפול מאחור והינע יחיד מלפנים. חיבור באמצעות שני אוגני חיבור מאחור וחיבור DIN אחד מלפנים.  

מבט קרוב על VOLVO FH

הרכיבו את המשאית המושלמת עבורכם. הכול קורה אצל הסוכן האזורי שלנו.