משאיות

מפרטי קו הינע עבור Volvo FH

מנועים

 

D13K 

D13K420TC, ‏D13K460TC ו-D13K500TC

G13C* 

תקן פליטה 

Euro 6 

Euro 6 

Euro 6

מס' צילינדרים 

6

6

נפח 

12.8 dm³ 

12.8 dm³ 

12.8 dm³

מהלך 

158 מ"מ 

158 מ"מ 

158 מ"מ

קדח 

131 מ"מ 

131 מ"מ 

131 מ"מ

יחס דחיסה 

18:1 (420, 460, 500 כ"ס), 17:1 (540 כ"ס)

17:01

17:01

תחום סיבובים חסכוני 

1400 - 950 סל"ד 

‎1300 - 900 סל"ד 

‎1400 – 1000 סל"ד

כוח בלימת פליטה

(2300 סל"ד) 200 קילוואט

-

-

הספק +VEB 

(2300 סל"ד) 375 קילוואט

(2300 סל"ד) 375 קילוואט

(2300 סל"ד) 375 קילוואט

VEB+ 

אופציה

אופציה

אופציה 

מסנני שמן 

2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף  

2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף  

2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף 

כמות שמן להחלפה, כולל מסנן 

33 ליטר 

35 ליטר 

33 ליטר 

מערכת קירור, נפח כללי 

38 ליטר 

38 ליטר 

39.5 ליטר 


* גז טבעי נוזלי

דרישות קדם לדלק

דלק נטול גפרית (EN590, תכולת גפרית ‎10 ppm, מקסימום)
ביו-דיזל דור 2 (EN15940, דיזל סינתטי)

 

תדירות החלפת שמן

עד 100,000 ק"מ, או פעם בשנה עם VDS4. 

מעביר כוח מותקן על המנוע

 

יציאת מומנט 

יחסי תמסורת 

EPTT350 

350 ניוטון מטר* 

1.26:1

EPTT650 

650 ניוטון מטר* 

1.26:1

EPTT1000 

1000 ניוטון מטר* 

1.26:1


*הספק מומנט הן בנהיגה והן בעצירה.

D13K – הספק/מומנט

הספק נטו בהתאם ל-EC 582/2011

D13TC - הספק/מומנט

הספק נטו בהתאם ל-EC 582/2011

D13TC זמין עם בהספק של 420, 460 ו-500 כ"ס. רמות המומנט, עם זאת, גבוהות יותר מאשר במנועי D13 אחרים. מנוע D13TC עם 460 כ"ס מגיע לאותה רמת מומנט כמו מנוע D13 עם 540 כ"ס - אבל בסיבובי מנוע נמוכים יותר. ומערכת I-Save של 500 כ"ס נכנסת לתחום של D16 עם 2800 ניוטון מטר באותן רמות נמוכות של סיבובי מנוע.

זה מתאפשר הודות לטכנולוגיית Turbo Compound, שמשתמשת בטורבינה נוספת לאחר מגדש הטורבו כדי לעשות שימוש חוזר באנרגיה עודפת מגזי הפליטה. אנרגיה זו מומרת ישירות למומנט ישירות על גל הארכובה, והתוצאה היא מנוע רב-עוצמה וחסכוני מאוד בדלק.

D13K380 ‏(279 קילוואט)

 

הספק מירבי ב-1,700 סל"ד

380 כ"ס

מומנט מרבי ב-830-‏1,400 סל"ד

1,814 ניוטון מטר

D13K420 (309 קילוואט) 

 

הספק מרבי ב-1,404-‏1,700 סל"ד

420 כ"ס 

מומנט מרבי ב-905-‏1,400 סל"ד

2,100 ניוטון מטר 

D13K420TC ‏(309 קילוואט)

 

הספק מרבי ב-1,230-‏1,600 סל"ד

420 כ"ס

מומנט מרבי ב-900-‏1,230 סל"ד

2400 ניוטון מטר

D13K460 ‏(345 קילוואט)

 

הספק מרבי ב-1,404-‏1,700 סל"ד

460 כ"ס

מומנט מרבי ב-945-‏1,400 סל"ד

2,300 ניוטון מטר

D13K460TC ‏(345 קילוואט)

 

הספק מרבי ב-1,240-‏1,600 סל"ד

460 כ"ס

מומנט מרבי ב-900-‏1,240 סל"ד

2600 ניוטון מטר 

D13K500 (368 קילוואט) 

 

הספק מרבי ב-1,404-‏1,700 סל"ד

500 כ"ס

מומנט מרבי ב-980-‏1,400 סל"ד

2,500 ניוטון מטר

D13K500TC ‏(368 קילוואט)‬

 

הספק מרבי ב- 1600 - 1250 סל"ד

500 כ"ס

מומנט מרבי ב- 1250 - 900 סל"ד

2,800 ניוטון מטר

D13K540 (397 קילוואט) 

 

הספק מרבי ב-1,458-‏1,700 סל"ד

540 כ"ס

מומנט מרבי ב- 1400 - 1000 סל"ד

2600 ניוטון מטר

G13C – הספק/מומנט

הספק נטו בהתאם ל-EC 582/2011

G13C420 ‏(309 קילוואט)

 

הספק מרבי ב- 1800 - 1400 סל"ד

420 כ"ס

מומנט מרבי ב- 1400 - 1000 סל"ד

2,100 ניוטון מטר

G13C460 ‏(338 קילוואט)

 

הספק מרבי ב-1800‎ - 1700 סל"ד

460 כ"ס

מומנט מרבי ב- 1400 - 1050 סל"ד

2,300 ניוטון מטר

I-Shift

תיבת 12 הילוכים עם תיבת פיצול ותחום, עם מערכת החלפת הילוכים אוטומטית. את I-Shift ניתן לצייד במאט קומפקטי, מעביר כוח, משאבת הגה כוח לחירום ומצנן שמן.

מפרטים

סוג

הילוך גבוה

מומנט מנוע (ניוטון מטר)

אישור GCW (טונות)

AT2412Fישיר 240044
AT2612Fישיר 2600100
ATO2612Fהילוך יתר 2600100
AT2412Gישיר 240044
AT2612Gישיר 2600100
ATO2612Gהילוך יתר 2600100
AT2812Gישיר 280060
ATO3112Gהילוך יתר 3150100

מפרטים של I-Shift Dual Clutch

סוג 

הילוך גבוה 

מומנט מנוע (ניוטון מטר)

אישור GCW (טונות)

SPO2812

הילוך יתר

2800

80

סרנים אחוריים

סוג 

סרן

הילוך

מומנט מרבי (ניוטון מטר)

עומס סרן/בוגי מרבי (טון)

אישור GCW (טונות)

הפחתה יחידה

     

RSS1244B

יחיד

היפואיד

2800

12

44

RSS1344C/D

יחיד

היפואיד

2600

13

44

RSS1344E

יחיד

היפואיד

2800

13

44

RSS1352A

יחיד

היפואיד

2800

13

52

RSS1356

יחיד

היפואיד

2400/2800

13

56/44

RSS1360

יחיד

היפואיד

3550

13

60

RSS1370A/B

יחיד

היפואיד

3550

13

70

RTS2370A

כפול - טנדם

היפואיד

3550

23

70

RTS2310A

כפול - טנדם

היפואיד

3550

23

100

הפחתה טבורית

     

RSH1370F

יחיד

חיתוך ספירלה קונית

3550

13

70

RTH2610F

כפול - טנדם

חיתוך ספירלה קונית

3550

26

100

RTH3210

כפול - טנדם

חיתוך ספירלה קונית

3550

32

100

RTH3312

כפול - טנדם

חיתוך ספירלה קונית

3550

33

120

RTH3815

כפול - טנדם

חיתוך ספירלה קונית

3550

38

150

‏‫יחס תמסורת של הסרנים האחוריים‬

RSS1244B

RSS1344C/D

RSS1344E

RSS1352A

RSS1356

RSS1360

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210G

RTH3312B

RTH3815

2.31:1

2.31:1*2.31:12.31:12.50:12.47:12.06:12.43:12.06:13.46:13.33:13.33:13.61:14.14:1

2.47:1

2.47:1*2.47:12.47:12.64:12.64:12.17:12.57:12.17:13.61:13.46:13.46:13.76:14.58:1

2.64:1

2.64:1*2.64:12.64:12.79:12.85:12.31:12.83:12.31:13.76:13.61:13.61:14.12:15.43:1

2.85:1

2.85:1*2.85:12.85:13.10:13.08:12.47:13.09:12.47:14.12:13.76:13.76:14.55:17.22:1

3.08:1

3.08:1*3.08:13.08:13.44:13.40:12.64:13.40:12.64:14.55:13.97:13.97:15.41:1 

3.36:1

3.36:1*3.36:13.36:13.67:13.67:12.85:13.78:12.85:15.41:14.12:14.12:17.21:1 

 

3.70:1   4.11:13.08:14.13:13.08:1 4.55:14.55:1  

 

4.11:1    3.40:1**4.50:13.36:1 5.41:15.41:1  

 

4.63:1    3.67:1**5.14:13.70:1  7.21:1  

 

5.29:1    4.11:1**5.67:14.11:1     

 

6.17:1     6.17:14.63:1     


* עבור RSS1344D/E
** עבור RSS1370B

שילובי קו ההינע

 

D13K380D13K420  D13K460D13K500D13K540D13K420TCD13K460TCD13K500TCG13C420G13C460  

I-Shift

            

AT2412F

          

AT2612F

          

ATO2612F

          
AT2412G        
AT2612G     
ATO2612G     
AT2812G           
ATO3112G           

I-Shift Dual Clutch 

            

SP02812 

       

סרני הפחתה יחידה

            

RSS1244B

   

RSS1344C/D

   

RSS1344E

   

RSS1352A

   

RSS1356

   

RSS1360

   

RSS1370A/B

   

RTS2370A

   

RTS2310A

   

סרני הפחתה טבורית

            

RSH1370F

   

RTH2610F

   

RTH3210

     

RTH3312

     

RTH3815

     

מעבירי כוח

מגוון רחב של מעבירי כוח בלתי תלויים במצמד או תלויים במצמד העומדים לרשותך – לצורך הנעת מגוון ציוד מרכב.

מעבירי כוח בלתי תלויים במצמד

PTER-DIN: מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע להינע ישיר של משאבה הידראולית.
PTER1400: מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור למשאבה הידראולית.
PTER-100: מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור למשאבה הידראולית.

 

מעבירי כוח תלויים במצמד

PTR-F: מחובר באמצעות אוגן חיבור ומהירות נמוכה או מהירות גבוהה.
PTR-FL/FH: מחובר באמצעות אוגן חיבור ומהירות נמוכה או מהירות גבוהה.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: סל"ד נמוך/בינוני/גבוה עם חיבור DIN לחיבור ישיר של משאבה הידראולית.
PTRD-F: סיבובים גבוהים והתקנה עם אוגן חיבור, לחיבור ישיר של גל הינע.
PTRD-D: סיבובים גבוהים, עם הינע כפול. חיבור DIN מלפנים ומאחור לחיבור ישיר של משאבות הידרוליות.
PTRD-D1: סיבובים גבוהים, עם הינע כפול. חיבור באמצעות אוגן מאחור וחיבור DIN מלפנים.
PTRD-D2: סיבובים גבוהים, עם הינע כפול מאחור והינע יחיד מלפנים. חיבור באמצעות שני אוגני חיבור מאחור וחיבור DIN אחד מלפנים.  

מבט קרוב על VOLVO FH

הרכיבו את המשאית המושלמת עבורכם. הכול קורה אצל הסוכן האזורי שלנו.