וולוו משאיות

ישראל

×

מפרט השלדה של Volvo FH

 

  • גובהי שלדה
  • עומס מרבי על סרן קדמי
  • מתלה אחורי
  • גובהי ריתום, ראשים גוררים
  • ווי גרירה
  • מכלי דלק
  • מכלי AdBlue
  • צלחות גרירה
  • ההיגוי הדינמי של וולוו
  • סרנים קבועים
  • סרני פושר
  • בלמים

גובהי שלדה

X-Low (ראש גורר)

כ- 810 מ"מ

Low

כ- 850 מ"מ

Med

כ- 900 מ"מ

High

כ- 1000 מ"מ

X-High

כ- 1200 מ"מ

עומס מרבי על סרן קדמי (טון)

 

אוויר

עלים

X-Low

7.5

-

Low

8

-

Med

10/20*

9

High

10/20*

10/18**

X-High

-

10/20**


* עם סרן קדמי כפול (FAL20 ב-GRAS-GR)
** עם סרן קדמי כפול (FAA20/FAA21)

מתלה אחורי

סוג

סרנים

מתלים

עומס סרן/בוגי

הפחתה

סרנים קבועים/פושר

יחיד

       

 

RAD-L90

4×2

פרבולי/מרובה עלים

13 טון

יחיד/טבור

 

RAD-GR

4×2

אוויר

11.5/13 טון

יחיד/טבור

 

RAD-G2

4×2

אוויר (לעבודות בנייה)

13 טון

טבור

 
           

חוגון

         

RADT-GR

6×2

אוויר

19/20.5/22.5/23 טון

יחיד/טבור

סרן טאג (קבוע/הניתן להיגוי/בעל היגוי עצמי)

RAPD-GR

6×2

אוויר

19/22 טון

יחיד/טבור

סרן פושר (קבוע/הניתן להיגוי)

RADD-G2

6×4/8×4

אוויר (לעבודות בנייה)

21/23/26 טון

יחיד/טבור

 

RADD-BR

6×4/8×4

פרבולי

21 טון

יחיד/טבור

 

RADD-TR1

6×4/8×4

פרבולי/עלים רגיל

23/26 טון

יחיד/טבור

 

RADD-TR2

6×4/8×4

עלים רגיל

26/32 טון

טבור

 

RADD-TR3

8x4

עלים רגיל

38 טון

טבור

 

RADD-GR

6×4/8×4

אוויר

21/23/26 טון

יחיד/טבור

 

RAPDT-GR

8×2

אוויר

27/30/30.5/31.5/32 טון

יחיד/טבור

סרן פושר (הניתן להיגוי) + סרן טאג (קבוע/הניתן להיגוי)

RADDT-GR

8×4/10×4

אוויר

27/33/36 טון

יחיד/טבור

סרן טאג (הניתן להיגוי)

RAPDD-GR

8×4

אוויר

27/30.5/32/35 טון

יחיד/טבור

סרן פושר (הניתן להיגוי)

RADDT-G2

8×4/10×4

אוויר (לעבודות בנייה)

27/33/36 טון

יחיד/טבור

סרן טאג (הניתן להיגוי)

גבהי ריתום צלחת גרירה

הינע

גובה שלדה

מתלים

גובה שלדה

גובה 5W*

צמיגים

גובה ריתום מינימאלי

גובה נסיעה נומינלי**

4×2

X-Low

RAD-GR

266

140

295-55

867

912

 

X-low

RAD-GR

266

140

295-60

887

932

 

Low

RAD-GR

266

140

315-60

955

1015

 

Med

RAD-GR

266

140

315-70

1014

1075

 

Med

RAD-GR

300

140

315-70

1031

1092

 

High

RAD-GR

266

140

315-80

1056

1147

 

High

RAD-GR

300

140

315-80

1090

1164

6×2

Low

RADT-GR

266

160

315-60

975

1035

 

Med

RADT-GR

266

160

315-70

1034

1095

 

Med

RADT-GR

300

160

315-70

1051

1112

 

High

RADT-GR

300

150*

315-80

1160

1234

 

Med

RAPD-GR

266

160

315-70

1034

1095

 

Med

RAPD-GR

300

160

315-70

1051

1112

 

High

RAPD-GR

266

160

315-80

1076

1167

 

High

RAPD-GR

300

160

315-80

1110

1184

6×4

High

RADD-GR

300

150*

315-80

1173

1234

8×4

High

RAPDD-GR

300

160

315-80

1137

1207

 

‏‫* גובה ההתקנה: 60+ מ"מ
‏‫ ** גבהים משוערים

מוטות גרירה

התקנה מרכזית, התקנה תחתית למחצה ומוט גרירה בהתקנה תחתית בגרור עם סרן מרכזי. ניתן להתקין ווי גרירה במרווחים של 25 מילימטרים.

מכלי דלק

מכלי אלומיניום או פלדה בנפחים החל מ-150 ועד 900 ליטר. נפח דלק מרבי של 1,480 ליטר לראש גורר 4×2. מכלים של גז טבעי נוזלי בגדלים של 115 ק"ג (275 ליטר), 155 ק"ג (375 ליטר) ו-205 ק"ג (495 ליטר).

מכלי AdBlue‬

בנפחים של 32 עד 100 ליטר. משאבת AdBlue מובנית במכלל מכל AdBlue. פלסטיק.

צלחות גרירה

ב‬התקנה מאושרת שמאפשרת עומס של עד 36 טון. צלחת גרירה ISO עם פרופילים בצורת L בגבהים שונים כלולה בסדרה ומציעה חופש בחירה משמעותי. צלחת גרירה המותקנת על אוגן היא גרסה בעלת משקל נמוך שאינה מצריכה תושבת התקנה. גובה צלחת הגרירה מעל השלדה הוא כ-140 מילימטרים. מחוון משולב לסיכה וחיבור לגרור זמין כאופציה בגרסאות ספציפיות.

בלמים

התכונה EBS (בלמים מפוקחים אלקטרונית) מעניקה יכולת תגובה, ביצועים ותחושת בלימה מעולים, וכן מאפשרת גישה לכמה תכונות שימושיות. התכונה EBS זמינה כעת בבלמי דיסק ובבלמי תוף Z-cam (עבור מגוון תצורות סרנים נבחרות וגובהי שלדה). שדרג את מערכת הבלמים על-ידי הוספת חבילת EBS Medium או אחת מהאפשרויות הנוספות.

ההיגוי הדינמי של וולוו

מערכת היגוי פעילה עם חפיפת מומנט. מספקת כוח היגוי רב יותר במהירויות נמוכות, מפחיתה חבטות היגוי, ושומרת על ההגה מיושר בעת בלימה על משטחים בעלי רמת חיכוך שונה. גלגל ההגה חוזר אוטומטית למצב ניטראלי בעת נסיעה לפנים ולאחור כאחת.
ההיגוי הדינמי של וולוו זמין כעת עבור כל תצורות הסרנים, כולל משאיות בעלות סרנים קדמיים כפולים. התכונה זמינה כעת גם בשילוב עם מתלה קדמי נפרד.

הרמת סרן כפול

תכונה זו מאפשרת ניתוק והרמה של הסרן האחורי ביותר בבוגי הטנדם כדי להפחית את צריכת הדלק ולהקטין את רדיוס הפנייה. על-ידי לחיצה על לחצן בלוח המחוונים, הנהג יכול להרים את הסרן בעת פריקת המשאית. כאשר המשאית נטענת, הסרן מנמיך את עצמו ומתחבר אוטומטית.
‫הרמת סרן כפול‬‬ זמינה בתצורות ‎6×4 ו-‎8×4 (עם בוגי טנדם) המצוידות בבלמי דיסק.

סרנים קבועים‬

‬זמינים בכמה תצורות – קבועים עם גלגל יחיד או גלגלים כפולים, בעלי היגוי עצמי או היגוי פעיל. עומס סרן: 7.5, 9.5, 10 או 15 טון.

סרני פושר

זמינים בגרסת היגוי קבוע או היגוי פעיל, לראשים גוררים ולמשאיות אחודות. עומס סרן: 4.5, 7.5 או 9 טון.

EBS medium

ניטור מצב EBS

ניטור מצב EBS דרך המערכת האלקטרונית של הרכב TEA2+ ו-Volvo Tech Tool.

מערכת עזר לזינוק בעליה

הבלמים משוחררים רק כשהמנוע מספק מספיק מומנט להניע את הרכב קדימה.

‏‫ניתוח שחיקת רפידות‬

התראת רפידות בלימה – מחשב את יתרת הקילומטרים לנסיעה עם הרפידות הקיימות. (רק בבלמי דיסק.)

שחרור אוטומטי של בלם החניה

בלם החניה משוחרר כשהנהג לוחץ על דוושת ההאצה ומשלב הילוך (בתיבות הילוכים I-Shift בלבד).

אפשרויות נוספות

בלם מתיחה

מאפשר לנהג לדרוש בלימת פעימות של הגרור. אז מופעלים הבלמים אוטומטית והסכנת של תופעת "מספרת" מופחתת למינימום.

ESC - בקרת יציבות אלקטרונית

מערכת ייצוב הבלימה מפעילה את הבלמים בנפרד בכל גלגל ומספקת בכך יציבות לכלל הרכב ומפעילה כוח נגדי למניעת תופעת 'מספריים', התהפכות והחלקה של הגרור מערכת ESC עומדת בתקינה של בקרת היציבות האלקטרונית של הרכב, וזמינה עבור משאיות עם שני סרנים ושלושה סרנים.

פנסי בלימת חירום

בעת בלימה פתאומית, החל ממהירות של 50 קמ"ש, פנסי הבלמים מהבהבים ארבעה הבהובים לשנייה.

ריטרדר הידראולי

ריטרדר קומפקטי שמותקן בתיבת ההילוכים, עם השפעה מרבית של 680 קילוואט.

אוהבים את המשאית? צאו לדרך

הדרך היחידה לחוות באמת את השלדה הדינמית החדשה שלנו היא לשבת מאחורי ההגה. המפתחות נמצאים אצל הסוכן האזורי שלכם.