Globetrotter XXL מספק גם מקום לינה מאובטח ונוח עבור שני אנשים לכל היותר, אך עם נוחות שינה גבוהה אף יותר במיטה נמוכה ארוכה ורחבה יותר - הודות לאורך התא המורחב.
Globetrotter XL (CAB-XHSL) מציע גם לינה בטוחה ונוחה של עד שני אנשים, וכן יותר שטח אחסון הודות לגובה הנוסף. גובה פנימי 220 ס"מ (221 ס"מ מעל כיסוי תא המנוע).
תא נהג Globetrotter (CAB-HSLP) עם אמצעי אכסון לילה נוחים לשני אנשים. בנוסף, המבנה האנכי שלו מציע מקום אחסון נוסף. גובה פנימי 205 ס"מ (196 ס"מ מעל כיסוי תא המנוע).
תא שינה (CAB-SLP) עם אמצעי אכסון נוחים ללינת לילה לאדם אחד או שניים לכל היותר. גובה פנימי 171 ס"מ, 162 ס"מ מעל כיסוי תא המנוע.
תא השינה נמוך (CAB-LSLP) עם הגג המונמך ומתלה תא הנהג, מספק מקום נוסף לנשיאת מטענים מעל לתא הנהג. גובה פנימי 147 ס"מ, 138 ס"מ מעל כיסוי תא המנוע.
|
|
|
|
| גובה A (מ"מ) | גובה B (מ"מ) | גובה C (מ"מ) | גובה D (מ"מ) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
גורר | הינע | גובה שלדה | מתלים | צמיגים | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
4×2 | High | עלים / אוויר | 315/80-R22.5 | 3430 | 3800 | 3950 | 3225 | |
4×2 | High | עלים / אוויר | 315/80-R22.5 | 3440 | 3810 | 3960 | 3235 | |
4×2 | Med | עלים / אוויר | 315/70-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 | |
4×2 | Low | אוויר / אוויר | 315/60-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 | |
4×2 | Low | אוויר / אוויר | 315/60-R22.5 | 3250 | 3620 | 3770 | 3045 | |
4×2 | X-low | אוויר / אוויר | 295/60-R22.5 | 3210 | 3580 | 3730 | 3005 | |
6×2 | Med | עלים / אוויר | 315/70-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 | |
משאית | הינע | גובה שלדה | מתלים | צמיגים | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
6×2 | High | אוויר / אוויר | 315/80-R22.5 | 3410 | 3780 | 3930 | 3205 | |
6×2 | Med | אוויר / אוויר | 315/70-R22.5 | 3330 | 3700 | 3850 | 3125 | |
6×2 | Low | אוויר / אוויר | 315/60-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 | |
6×2 | High | עלים / עלים | 315/80-R22.5 | 3460 | 3830 | 3980 | 3255 | |
6×4 | High | עלים / עלים | 315/80-R22.5 | 3450 | 3820 | 3970 | 3245 | |
8×4 | High | עלים / עלים | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 | |
10×4 | High | עלים / עלים | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
*גבהים משוערים
תא נהג עם מתלה בעל ארבע נקודות
בחרו קפיצי סליל עם משככים, קפיצי סליל קדמיים ומתלה אוויר אחורי או מתלי אוויר בכל ארבע הפינות.
כונסי אוויר
ממוקמים בצד שמאל וזמינים בגרסה גבוהה או נמוכה, בהתאם למשימה. גם כונס אוויר קדמי זמין.
צבעים
בחרו בצבע המועדף עליכם כדי להפוך את המשאית שלכם לייחודית. כ-650 צבעים שונים זמינים.
ריפוד
מספר סגנונות זמינים. ויניל, טקסטיל וקטיפה. את חלק מעיטורי המושב (למעט הוויניל והבד) ניתן להזמין עם תפקוד אוורור.
מושב הנהג
בחר מבין שלוש רמות שונות של נוחות: פרוגרסיבי (קטיפה או עור), דינמי (טקסטיל) ועמיד (ויניל). הודות לגמישות שלנו, ניתן להזמין כל מפרט עם ריפוד אופציונלי – חופש ההתאמה המוחלט מאפשר טווח כוונון מושב לפנים-לאחור של 240 מ"מ ו-100 מ"מ אנכית. מושב הנהג מצויד כסטנדרט במשענת ראש, משענת גב מתכווננת ומתקפלת, כוונון אנכי ולפנים-לאחור, תמיכת מותניים מתכווננת וזווית מושב מתכווננת.
מושב הנוסע
בחרו מבין שלוש רמות שונות של נוחות: פרוגרסיבי (קטיפה או עור), דינמי (טקסטיל) ועמיד (ויניל). מושבי הנוסע מצוידים כסטנדרט במשענות ראש. קיימת גם אפשרות למושב נוסע מסתובב.
מיטות
מתוכננות, להבטחת נוחות שינה מרבית. מידות מיטה: 74x200 ס"מ, עם חלק אמצעי ברוחב 81.5 או 74x200 ס"מ עם פתיחה ל-88x200 ס"מ עם חלק אמצעי ברוחב 95.5 ס"מ. אורך המיטה בתא Globetrotter XXL הוא 213 ס"מ. רוחב הראש, החלק האמצעי והרגליים הוא 91/106.5/99 ס"מ בהתאמה.
ציידו את התא שלכם במזרן בגובה 16 ס"מ, עם קפיצי כיס ונוחות יוצאת מן הכלל. שלוש אפשרויות קשיחות זמינות: רך, קשיח למחצה וקשיח.
אנו מספקים גם שתי אפשרויות של כיסוי מגן למזרן: הוא משפר את הנוחות ומאפשר לכם לסדר הכל במהירות רבה יותר.
זמין גם: משענת גב הניתנת להטיה וכוונון ומיטת נוחות עליונה (מידות 60×190 ס"מ או 70×190 ס"מ).
אחסון פנימי
תא הנהג מכיל מדף קדמי עם ארבעה חריצים בתקן DIN ושני תאי אחסון גדולים עם דלתות גלילה בצדי הנהג והנוסע. הדופן האחורי מצויד במדף עליון קל משקל עם תאורה מעולה.
מתחת למיטה ישנן שתי מגירות נשלפות בנפח כולל של 130 ליטר. בנוסף, ישנם שני תאי אחסון קטנים יותר מתחת למזרן, באזור הרגליים (10 ליטר) והראש (15 ליטר) וכן תא אחסון לרגלי המיטה עבור בקבוק PET.
אחסון חיצוני
בשני צדי התא ישנם תאי אחסון גדולים הניתנים לפתיחה מבחוץ או מתוך תא הנהג. מקום אחסון לא מחומם נוסף בנפח של 30 ליטר קיים מתחת לתא הנהג, משני הצדדים.
חלון/צוהר גג
כל תא נהג כולל חלון גג קבוע או כאופציה, צוהר שניתן לפתיחה של 50 מ"מ. הוא גם משמש כיציאת חירום. ניתן להפעיל את הצוהר באופן ידני או חשמלי.
גלגל הגה
זמין בשתי מידות – בקוטר של 450 מ"מ או 500 מ"מ, תלוי במפרט המשאית. ניתן לכוונן את גובה גלגל ההגה בעד 90 מ"מ ואת הזווית ב-28°. עם צוואר שניתן להטיה (אופציה), ניתן לכוונן את גלגל ההגה למצב אנכי שבין 5°- ל-15°+ כדי לשפר את הנוחות במהלך הנהיגה. פקדים מובנים בגלגל ההגה מאפשרים הפעלה בטוחה ונוחה של בקרת השיוט, הצופר, הטלפון והפונקציות בלוח המכשירים ובצג הצדדי.
מערכת אקלים
שלוש מערכות אקלים חלופיות מאפשרות לשלוט על הטמפרטורה בתא הנהג.
• אוורור באמצעות מאוורר, עם מחמם מבוסס על נוזל קירור רגיל.
• מיזוג אוויר עם בקרה ידנית (MCC).
• מיזוג אוויר עם בקרת טמפרטורה אוטומטית (ECC/ECC2). מערכת זו זמינה גם עם חיישנים לחדירת קרני שמש, תנאי ערפל ואיכות אוויר.
ניתן להוסיף למערכת פונקציה לחימות תא הנהג והמנוע במצב חניה ואת I-ParkCool, מערכת לצינון תא הנהג במצב חניה.
I-ParkCool
אין צורך להתניע את המנוע כדי ליהנות מתא נהג ממוזג. מערכת I-ParkCool שולטת בטמפרטורה בתא הנהג כשהמשאית נייחת. המערכת מקיימת אינטראקציה עם המחמם במצב חניה כדי לשמור על אקלים נוח: היא שמושית, למשל, במהלך הלילות, כשהטמפרטורה צונחת באופן חד ופתאומי.
המערכת בודקת את רמת הטעינה של המצבר כדי לא לפגוע ביכולת ההתנעה. ומחשבת כמה מתח חשמלי נדרש כדי לחמם או לקרר את התא. אם המצברים אינם טעונים לגמרי, המערכת תחשב כמה ניתן להשתמש בהם בלי לפגוע ביכולת ההתנעה.
יתרה מזאת, היא שקטה. המערכת שקטה בכ-20dB בהשוואה למערכות מתחרות בשוק ומפחיתה את רעשי הרקע כדי להבטיח שינה ערבה.
המערכת משולבת באופן מלא במערכת האוורור הרגילה של המשאית* ואוויר חם או קר מפוזר באופן שווה דרך פתחי האוורור הרגילים שממוקמים בצורה נוחה. המערכת אינה משפיעה על העיצוב האווירודינמי של תא הנהג ועל גובהו הפנימי.
* למעט מחמם תא הנוסעים (PH-CAB)