פחות דלק, כוח גרירה טוב יותר ורדיוס סיבוב קטן יותר. הרמת הסרן הכפול (טנדם) מאפשרת לנתק ולהרים את אחד מסרני ההנעה – כך שתוכלו ליהנות משילוב של אחיזת כביש וקיבולת העמסה של הינע סרן כפול, עם ביצועי הכביש והיעילות של סרן הינע יחיד.
הרמת הסרן הכפול היא בחירה מושלמת אם אתם נוהגים עם מטען כבד בצד אחד וללא כל מטען בצד השני. בעת פריקת המשאית, פשוט לחצו על לחצן בלוח המחוונים כדי לנתק ולהרים את סרן ההינע. לאחר העמסת המשאית, סרן ההינע מנמיך את עצמו אוטומטית ומתחבר שוב כדי להבטיח אחיזה וביצועי כביש מקסימליים. כל הפעולה נמשכת כ-15 שניות מההתחלה ועד הסוף, כך שאין צורך לבזבז זמן יקר.
סרני ההינע יוצרים יותר חיכוך והתנגדות לגלגול – המשמעות היא צריכת דלק גבוהה יותר. על ידי ניתוק והרמה של סרן ההינע כשאינכם זקוקים לו, תוכלו להפחית את צריכת הדלק בשיעור מרבי של 4% בנסיעה חזרה כשהסרן במצב מורם. בשורה התחתונה, מה המשמעות עבורכם?
כשהסרן מורם, המשאית מתנהגת בדומה למשאית 2×4 או 2×6 וכתוצאה, רדיוס הפנייה קטן יותר ויכולת התמרון משתפרת באופן משמעותי. הנעה של 6×4 ובסיס גלגלים של 4.6 מטרים, למשל, יכולים להפחית את רדיוס הסיבוב ביותר ממטר ולסייע רבות בעת תמרון במעברים צרים.
זקוקים לאחיזה טובה יותר? אם מגבלות העומס על הסרן מאפשרות זאת, לחצו על הכפתור בלוח המחוונים כדי להרים את הסרן ולהעביר את כל המשקל לסרן הינע אחד.