וולוו FMX היא משאית קשוחה במיוחד, לעבודות תובעניות

המשאית העמידה ביותר שייצרנו אי פעם

חזקה מספיק כדי לגרור עד 32 טון. קשוחה מספיק כדי להתנגש בקיר בטון ולהמשיך לנסוע. פינות הפגוש עשויות מפלדה איכותית בעובי 3 מילימטרים. הפנסים הקדמיים ממוקמים גבוה, הרחק מכל אפשרות לפגיעה. אם בכל זאת תצליח לגרום נזק רציני (אפשרות לא סבירה), לוחות מפוצלים בגוף המשאית יבודדו את הנזק. בנוסף, הברגים הגלויים יאפשרו לך להחליף את החלק בעצמך. כל זאת מאפשר לוולוו FMX להמשיך לפעול באתר – במקום שאליו היא שייכת.

נוספו המון חלקי פלדה אבל תוספת המשקל היתה מינימלית – אולי חמישה או שישה קילוגרם. בעוד שהחוסן עלה פי כמה וכמה מונים.

Hans Bergqvist

מעצב וולוו FMX, 'וולוו משאיות'

העוצמה שבעיצוב

צורת קופסה למטרה מוגדרת

התקן הגרירה החדש, מוט ההגנה החדש, משטח ההחלקה החדש – הכול מתחבר לקורת המגן הקדמית בעזרתן של תושבות ענקיות. התוצאה היא חזית עמידה להפליא בצורת קופסה. המבנה סופג מכות במהירות נמוכה והתהודה העצמית נעלמת כמעט לגמרי – וכך גם הרעידות בתא הנהג המתלוות לכך. 

טונות על-גבי טונות של כוח גרירה

התקן הגרירה

יחידה אחת של ברזל יצוק, שהיא חזקה מספיק כדי לדחוף או למשוך עד 32 טון. היא כל כך חזקה שאם אתה נשען על הסרנים והגלגלים מסבסבים, מחפרון – או משאית וולוו FMX אחרת – יוכלו לחלץ אותך תוך זמן קצר. בנוסף, משום שהתקן הגרירה נגיש, אפשר להשתמש בו כסולם ולטפס על חזית המשאית.

שירות הגרירה שלנו כולל תכונות נוספות
מספקת ביצועים מעולים במבחני ריסוק

הצלחה במבחני ריסוק

ניסינו לחדור דרך החזית באמצעות עמוד פלדה ולחץ של כמעט 3 טון. (המבנה דמוי הקופסה מתנהג כמו קפיץ, וחוזר לצורתו הראשונית כמעט לגמרי.) הסענו את המשאית לתוך מחסום בטון כבד. (חזית הפלדה נמתחת מעט, אבל שומרת על צורתה כמעט לגמרי.) וביצענו עוד עשרות בדיקות התנגשות מפחידות שקיימות בארסנל שלנו. אז כשאנחנו אומרים שוולוו FMX היא המשאית העמידה ביותר שייצרנו אי פעם, אנחנו מתכוונים לכל מילה.

מצא את היבואן המקומי שלך

מוכן לבחון את העמידות?

הסוכן המקומי של 'וולוו משאיות' מוכן ומזומן להציג לך כל מאפיין שהופך את וולוו FMX למשאית העמידה ביותר שלנו.

מצא את היבואן המקומי שלך