הרמת סרן ‏‫כפול

מבנה השלדה

מתלה האוויר האחורי מפחית את הרעידות, משפר לאין ערוך את נוחות הנהיגה, ומצמצם את השחיקה והבלאי של המשאית. ‏‫בקרת משיכה אוטומטית מספקת לך משיכה של הינע לכל הגלגלים בעת הצורך – ומשפרת את החיסכון בדלק ויכולת התמרון כשאין בה צורך.

בנוסף, הרמת סרן כפול מספקת לך אחיזה וקיבולת העמסה של הינע סרן כפול, עם ביצועי כביש ויעילות של סרן הינע יחיד. ואם אתה צריך לבצע מטלות תובעניות במיוחד, ניתן לצייד את וולוו FMX בחמישה סרנים עוד במפעל – וכך לחסוך לעצמך זמן ועלויות של בניית מרכב.

ראה את כל התכונות של וולוו FMX

מערך השלדה הגמיש

מערך השלדה של הראש הגורר של וולוו FMX

שלדת ראש גורר

1. תיבת המצברים (BBOX-L)
התיבה זזה 300 מילימטרים קדימה בהשוואה לעיצוב הקודם, וכך מציעה תוספת של 100-120 ליטר לקיבולת הדלק.

2. תיבת מצברים (BBOX-EF)
מיקום אופציונלי מאחור בין מסגרות השלדה.

3. מכל AdBlue
ניתן להתקין מכל בנפח 50 ליטר על ראש המסגרת, מאחורי תא הנהג, להגדלת קיבולת הדלק (ADTP-BC).

4. מודולטור הפקת אוויר
מיקום בין מסגרות השלדה יוצר מקום רב יותר לציוד המותקן על השלדה, כגון מכלי דלק. מיקום אופציונלי מאחור בין מסגרות השלדה.

מערך שלדה משורטט

שלדת המשאית

1. מקום חופשי במסגרת
ניתן להזיז לאחור את מארז השלדה כדי להשאיר מקום לרגלי מנוף או ציוד אחר. (FAA10 – כ-500 מילימטרים; FAA20 – כ-600 מילימטרים).

2. שורת חורים בשלדה עבור בונה המרכבים
שורת החורים העליונה שמורה לבונה המרכבים. לכל התושבות יש היסט ודסקיות מרווח של 8 מילימטרים. לא נעשה שימוש במסמרות.

3. הכנה למנוף
ניתן להתקין את לוחות המנוף על גבי השלדה עוד במפעל.

4. מתלה אוויר אחורי וקצה אחורי קצר‬
התקנה קדמית של מוט המייצב שתוכנן מחדש מאפשרת לקצר את השלוחה האחורית – יתרון בתחום הבנייה ובתחום פיזור האספלט והחלפת המרכבים.

מצא את היבואן המקומי שלך

צא לסיור

הדרך היחידה לחוות באמת את השלדה של וולוו FMX היא להרגיש אותה בפעולה. המפתחות נמצאים אצל הסוכן המקומי של 'וולוו משאיות'.

מצא את היבואן המקומי שלך