מנועי דיזל של וולוו עם עקומות מומנט מעולות בסל"ד נמוך

בחן את העקומות שלנו

מומנט מעולה בסיבובים נמוכים. טווח רחב ביותר של מומנט מרבי. כמו כן, שיא המומנט פוגש את שיא הכוח. השווה את עקומות המומנט שלנו ותראה את ההבדל. היכנס לתא הנהג ותרגיש בהבדל – האצה מדהימה, כוח משיכה ללא תחרות ונסיעה נוחה וחסכונית בדלק במהירות גבוהה.

הפחתת הפליטות מבלי לפגוע בחיסכון בדלק

חיסכון מובנה בדלק – ודאגה לסביבה

יחס דחיסה משופר במנועי 420 ו-460. טורבו ממוטב וחדש במנוע 500. הזרקה במסילה משותפת לכל המנועים ותוכנה ממוקדת לשליטה מצוינת במנוע: בנוסף, חיכוך פנימי מופחת. כל מה שדרוש למיטוב החיסכון בדלק, עם מומנט ותגובה משופרים של המנוע בסל"ד נמוך. כל זאת משפיע על השורה התחתונה שלך. וגם על הסביבה.

בלם המנוע +VEB עם העיצוב הייחודי של גל הזיזים

בלם המנוע של וולוו: VEB ו-VEB+‎
עם כושר בלימה של עד 510 כ"ס

בלם המנוע שלנו המוגן בפטנט, VEB+‎, משתמש בעיצוב ייחודי של גל זיזים כדי לספוג עד 375 קילוואט (510 כ"ס) במנוע D13. ב-D11, בלם המנוע של וולוו (VEB) סופג עד 290 קילוואט. בשילוב עם מערכת ההילוכים שלנו, I-Shift, ובקרת שיוט חכמה, תוכל לשמור על מהירות ממוצעת גבוהה מבלי להתפשר על הבטיחות והחיסכון בדלק.

מנועים נקיים וירוקים יותר

עשינו עוד צעד קדימה מבחינת תחבורה נקייה יותר והפחתת ההשפעה על הסביבה עם מנועי Euro 6 שלנו. ניתן להרגיש את השיפורים במומנט ובחיסכון בדלק. בנוסף, הפחתנו בחצי את פליטת החלקיקים וצמצמנו את פליטת תחמוצות החנקן בכמעט 80% בהשוואה ל-Euro 5.

פתרון Euro 6 שלנו: סקירה כללית

כיצד זה עובד
פתרון Euro 6 שלנו

1. מנוע
רכיבי מנוע חדשים משפרים את זרימת הדלק ומבטיחים שגזי הפליטה מגיעים למערכת טיהור גזי הפליטה בטמפרטורה מיטבית.

2. מזרק שביעי
(לא נחוץ במנועי D11K ו-D13K420)
מזרק דיזל מיוחד משמש לניהול החום של ה-DOC ומבטיח את היעילות של מסנן חלקיקי הדיזל והתפקודיות של ה-SCR.

3. קטליט מחמצן דיזל (DOC) ‬
ה-DOC מייצר את ה-NO2 הנחוץ למסנן חלקיקי הדיזל לשריפת חלקיקים יעילה. בתנאי קור, הוא גם מספק את החום הנדרש לתהליך החידוש.

4. ‏‫מסנן חלקיקי דיזל‬ (DPF)
המסנן אוסף חלקיקי חומר (PM) ואוגר אותם עד לשריפתם במהלך הניקוי. הניקוי מתרחש באופן אוטומטי – אין צורך לנקוט פעולה כלשהי.

5. ‏‫הפחתה קטליטית סלקטיבית (SCR) ‬
באזור הערבוב, גזי הפליטה מרוססים ב-AdBlue. כשהן מגיעות לקטליט, תחמוצות החנקן (NO2) הופכות ביעילות לגז חנקן בלתי מזיק ומים.

6. קטליט פליטת אמוניה (ASC)
השלב האחרון לפני צינור הפליטה היכן שיתרת האמוניה (NH3), אם היא קיימת, מסולקת.

מנועי D11 ו-D13 מ-330 כ"ס עד 500 כ"ס

בחר את כוח הסוס המתאים לך

תוכל לבחור מתוך שבעה דירוגי כוח שונים. קיימות ארבע אפשרויות של 11 ליטר (D11) ושלוש של 13 ליטר (D13).

מצא את היבואן המקומי שלך

חווית העוצמה

תוכל להתרשם מהעוצמה והיעילות של מגוון המנועים שלנו אצל הסוכן המקומי של 'וולוו משאיות'.

מצא את היבואן המקומי שלך