וולוו FL עם מנוע ארבעה או שישה צילינדרים

הכר את המנוע שלך

עם טווח התפוקה הרחב ויכולת התגובה המרשימה, מנוע D8K של וולוו הוא בחירה אידיאלית לעבודות חלוקה בתוך העיר. מנוע D5K הקטן והקל יותר מיועד למשקל כולל שבין 10 ל-16 טון. אך עדיין מדובר באחד המנועים החזקים ביותר עם ארבעה צילינדרים הזמינים בשוק.

עקומת מומנט רחב ושטוחה מאפיינת את ביצועי המנוע של וולוו FL

הבטחה לנסיעה חלקה

האצה מהירה. תמרונים קלים במהירות נמוכה. עוצמה באיכות הגבוהה ביותר. מנועי D5K ו-D8K מפיקים מומנט רחב ושטוח יותר ותגובה טובה יותר בסל"ד נמוך. המומנט המרבי הוא 800 עד 900 ניוטון מטר עבור D5K, ו-950 עד 1,050 ניוטון מטר עבור D8K, מה שמפחית משמעותית את הצורך בהחלפת הילוכים.

בחר את כוח הסוס המתאים לך

ללא קשר לסוג המנוע הקיים בוולוו FL שלך, תקבל את כל העוצמה הדרושה לך: 210 או 240 כ"ס למנוע D5K,‏ 250 או 280 כ"ס למנוע D8K. יחד עם יכולת התמרון המצוינת והתגובה המהירה של וולוו FL, המנועים יביאו אותך ליעדך במהירות וביעילות.

טווח המנועים של וולוו FL

  כ"ס קילוואט מומנט
D5K210 210 154 800 ניוטון מטר
D5K240 240 177 900 נ"מ
D8K250 250 184 950 נ"מ
D8K280 280 206 1,050 נ"מ
מנוע חמישה ליטרים עם אפשרות שימוש בביו-דיזל

מוכן לביו-דיזל

כל רמות העוצמה של מנועי D5K ו-D8K מאושרות לדיזל סינתטי (HVO). קיימת גרסה של מנוע D5K 240 שלנו המשתמשת בביו-דיזל טהור (B100) – ומאושרת לשימוש בתקן Euro 6. זו אפשרות מושלמת אם אתה מעוניין לתרום לאיכות הסביבה וליהנות מהתמריצים הזמינים בשוק שלך.

מעבירי כוח לציוד הטיפול במטען

מעבירי כוח

הענק עוצמה לציוד המטפל במטען. מעבירי כוח מעבירים עוצמה מהמנוע להתקנים נפרדים – כגון מנוף או מערבל בטון. משאית וולוו FL מציעה מגוון של מעבירי כוח שניתן להתאים לצרכים שלך.

עיין במפרטים של מעבירי כוח
מנוע Euro 6 דומה למנוע Euro 5 מבחינת עוצמה וחיסכון בדלק

אותה עוצמה, פליטות נמוכות יותר

מנועי Euro 6 שלנו מהווים התקדמות אדירה מבחינת תחבורה נקייה יותר והפחתת ההשפעה על הסביבה. העוצמה והיעילות בצריכת הדלק דומות לדגמי Euro 5, אבל הפחתנו בחצי את פליטות החלקיקים וצמצמנו את פליטות החנקן בכמעט 80%.

פתרון Euro 6 של וולוו

פתרון Euro 6 שלנו

1. מנוע
רכיבי מנוע חדשים משפרים את זרימת הדלק ומבטיחים שגזי הפליטה מגיעים למערכת טיהור גזי הפליטה בטמפרטורה מיטבית.

2. מזרק שביעי
מזרק דיזל מיוחד משמש לניהול החום של ה-DOC ומבטיח את היעילות של מסנן חלקיקי הדיזל והתפקודיות של ה-SCR.

3. קטליט מחמצן דיזל (DOC) ‬
ה-DOC מייצר את ה-NO2 הנחוץ למסנן חלקיקי הדיזל לשריפת חלקיקים יעילה. בתנאי קור, הוא גם מספק את החום הנדרש לתהליך החידוש.

4. ‏‫מסנן חלקיקי דיזל‬ (DPF)
המסנן אוסף חלקיקי חומר (PM) ואוגר אותם עד לשריפתם במהלך הניקוי. החידוש מתרחש באופן אוטומטי – אין צורך לנקוט פעולה כלשהי.

5. ‏‫הפחתה קטליטית סלקטיבית (SCR) ‬
באזור הערבוב, גזי הפליטה מרוססים ב-AdBlue. בהגיען לקטליט, תחמוצות החנקן (NO2) הופכות ביעילות לגז חנקן בלתי מזיק ומים.

6. קטליט פליטת אמוניה (ASC)
השלב האחרון לפני צינור הפליטה היכן שיתרת האמוניה (NH3), אם היא קיימת, מסולקת.

מסנן חלקיקי הדיזל

ניקוי מסנן חלקיקים מבוקר

מנועי D5K ו-D8K מצוידים במסנן חלקיקי דיזל (DPF). המסנן לוכד ומעבד את חלקיקי הפיח המיקרוסקופיים במפלטי המנוע במהלך הניקוי, ומותיר רק אפר דק. התהליך הוא אוטומטי, אך כאשר נדרש ניקוי חלקיקים ידני - למשל, באזור סביבתי - תקבל התראה מבעוד מועד.

מצא את היבואן המקומי שלך

חוויית העוצמה

פנה אל סוכן 'משאיות וולוו' המקומי כדי לנסות את מנועי D5K ו-D8K ולקבל תשובות לכל השאלות שלך.

מצא את היבואן המקומי שלך